Wöschmaschine & Tumbler 🤷🏼‍♀️

Bevor s‘chline Würmli chunt wömer no eh neui Wöschmaschine und Tumbler kaufe...

Es git ja scho riiiiiiiiese Uswahl😳 läck du mir😅 die viele Markene..😯Bis jetzt hemer V-Zug Grät... aber je nach dem chömer au mal anderi nä. Was hend ihr dehei?

Wichtig: es muss vode glich Marke sii😅 s‘Bild muss stimme😬💆🏼‍♀️

Danke👍🏻

Kommentare

  • uhhiii da gits würkli sehr viel markene...min schwiegervater isch sanitärler und er verkauft ganz viel maschine mit tumbler...er het mal gmeint die beste grät seget v-zug, siemens und miele...
  • AveniraAvenira

    172

    bearbeitet 28. 03. 2019, 21:53
    Miele isch super aber halt tüür. Het sust au no gseit Siemens oder den V-Zug. Würd kei billigmarke neh bide Wöschmaschine. Da hesch ned lang freud.
    Aja und ned verschrecke die neue Maschine bruched den all uuu lang zum wösche... Das het mit em energiespare ztue... 🙄
  • bi dä simens find ich persönlich dä kundeservice eifach ganz schlächt würi vo dem her keis grät meh neh. mir sind sehr zfriede mit vzug.
  • Ech wörd V-Zug näh oder Siemens näh.
    Mer hend jetzt Elektrolux ond die fendi ned so guet.

  • Miar händ miele und sind sehr ds frieda. Miar händ kai vzug grät, will i rund um viel negativs ghört han.🤷‍♀️Aber as wird überall plus und minus geh...
  • Bauknecht hed au mieserable Kundeservice... und Grät wenn sie viel bruchsch hebed ned sehr lang... mine maa schwärmt vo miele.. mini erfharige sind immer sehr positiv gsi mit v-zug👍👌
  • Mir händ jetzt au wieder VZug. Früehner hämer mal na Schulthess gha und die isch würklich super gsi. Het fast fürs Eigeheim au Schulthess gno aber will mir i de chuchi VZug händ hani dänkt isch eifach alles vo einere Marke. Und VZug isch ja au guet.
  • Miar hend üs für vzug entschieda. bis jetz bini sehr zfrida ☺️👍
  • Mir hei üs für vzug entschide wüu d Programm schnäuer (zit) si gsi aus bi de Miele (villech het sich das zwar jetze ou scho gänderet hei üsi vor 3 jahr kouft)
    Si sehr zfride
    Würd mau i nes Fachgeschäft und mi la berate. Merksch schnäu weli grät für euch am beste si
  • Ich glaub mir bliibet bi v-zug😅😍 die hebet au lang. Hend jetzt vode schwiegeltere grät drin. Kei ahnig wie alt die scho sind. Locker 10-15 jährig würi sege😅Hend ois nur überleit ob echt irgend eh marke ah v-zug chunt😅 ha aber kei luscht immer en mech lah cho lah😬 danke😍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum