Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Frühschwangerschaft Migräne + Übelkeit

Hey ihr liebe!
Ich bi momentan 10+2 und bin so am End.. zerscht hani mega zkämpfe ga mit Übelkeit.. und jetzt hani sit zwei Täg extrem Migräne.. ha jetzt uf zwei Täg verteilt scho sechs Stk. Dafalgan müese neh wellis eifach nöd usshalte... ich bin so am end mit de nerve.. obwohls mini zweit Schwangerschaft isch.. cha mi eifach imoment nöd druf freue welli eifach körperlich nöd mag... wem ischs au so gange oder gahts au so? Has gfühl bi so ganz allei mit mine sorge.... obwohl min Schatz versuecht mir zhelfe so guets gaht..

Kommentare

• @Reisefüdli
    oh du arms!! ich chan dir so guet nohfühle..übelkeit het sich bi mir in grenze ghalte..aber das kopfweh zum kotze..wort wörtlich..ich han au sehr sehr viel und heftig kopfweh und au zum teil migräne ka. was ich ide 2.ss werd andersch mache..dass ich bis und mit 2.trimester ibuprofen werd ne..dafalgan het bi mir nur selte gwirkt. ich han alles versuecht über öl, osteopathie und akkupunktur. schlussendlich het mir d FA es hochdosierts Vit. B2 verschriebe (Riboflavin) ich han sgfühl dass es das isch gsi wo schlussendlich gholfe het. i han au weg dem hüfig gfehlt bim schaffe. isch u schlimm..chasch eifach nur ligge ligge ligge und nöd mol denn het skopfweh amel besseret. was ich au no het jnd nur 1x brucht han. s einzig migränemedi wo me ide ganze ss derf ne. sumatriptane heissts. falls intresse hesch chasches gern ha i bruchs nüme. aber klärs zersch mit de gyni ab. ganz gueti besserig!!
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland