Götti und Gotti

Sali zäme

Ich möcht di zuekünftige Gottis und Göttis gärn "lustig" frage ob si das bsundere amt möchted über näh.

Wie händ ihr d göttis und gottis vo eune würmli gfraget?

Kommentare

  • Ha jewils e „steueazeig“ gschribe isch bi beide super a cho😍
  • Weiss nöd öp mer da derf werbig mache, aber im fall wenn scho mir bütet personalisierti Produkt a mir de Frag druf.
    Viellicht möchtisch mal go luge.
    www.principessasmade.ch
  • Miar hend au a Stellaazeig gmacht.
    Oder a Tassa wo denn ufem Innaboda stoht: wetsch du mls Gotti werda?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum