Jungi Mamis us Zöri

Hoi mitenand, ich bi Zoé, 23 und ha e 2 Mönet alti Tochter. Ich wohne z‘adliswil und sueche glichaltrigi mamis zum abmache, spatziere, eis go trinke etc.
Lg Zoé 😊
andreapue

Kommentare

  • Ich bin 26 und mini tochter isch 8 mönet😊
    zoe1802andreapue
  • Ich bi 25gi und min sohn isch im vor ei Wuche 7mönet alt worde:)
    andreapue
  • ich bi 26 und han 2töchtere 1,5J und 2,5J
  • Hoi zäme, ich bi d Natalie, 23 und ha e wunderbari tochter wo 5mt alt isch.
    andreapue
  • Mir chönded ja e whatsapp gruppe mache und den viellicht all zemme mal eus treffe😊
    andreapue
  • Ich bin 28 und han en Sohn wo im April 2 wird.
  • Ich bi zwar nöd so jung aber derfi glich schriebe?😂 bi 36 und vo wädi
  • @Principessa ich wär i dim Alter sogar no chli älter😂😂😄
  • @strawberry würkli?😊 das heisst?
  • ich ghör demfall au eher zu de ältere mit 31i😅 han en bueb, wo 10 mönet alt isch🙂 ich wohne z züri😬
    andreapue
  • @Principessa bald 40gi🙈🙈🙈
  • So schlimm isch das nöd @strawberry das isch s Beste alter😊
  • Wämer e wahtsapp gruppe mache?
  • Principessa schrieb: »
    Wämer e wahtsapp gruppe mache?

    Ja wäri debi! Möchteder eui nummere schriebe und ich erstelle e gruppe? 🥰
  • Bluetjung bini au nüm. Ich bin 30i und d Kind 1 & 3. Aber mir sind au us de Stadt Züri 🙂
  • natalie schrieb: »
    Ja wäri debi! Möchteder eui nummere schriebe und ich erstelle e gruppe? 🥰

    Ha der gschriebe
  • Principessa schrieb: »
    Ha der gschriebe

    Cool supi, bis jetzt simmer 3, ich hoffe es meldet sich no paar meh. Wär sicher en lässige ustusch
  • Ich bin 33gi und au vo ZH. Würd sus au gern i Whatsappgruppe cho. Da ine chame sus au Privatgruppe mit mehrere mache. Ha 2 Kind 3-jähring und 7 Monet als.🤗
  • Hallo bin 32gi und chum au vo züri. Min sohn isch 16 mönät.
  • Cool. Würsch au dini mailadresse schribe und ich schick si der per mail?🤗 ich poste mini nummere nöd so gern öffentlich 😇😏
  • @Anni du chasch privatnachricht schicke
  • @natalie han der au gschribe
  • Chume nümm drus. Wer macht denn jetzt die Whatsappgruppe?🤪
  • ah doof stimmt 😂
  • @natalie ha dir e PN gmacht😄
  • heey mamiis💞 ich heisse vany bi 25 min sohn isch 3mnt und sind von zÜri 🤭
    andreapuezoe1802
  • Hallo :smile:
    Bin 22gi, min Sohn isch siebe Mönet alt und mir sind au vo ZH.
  • guggugs 🙋🏼‍♀️ 26i und di chli 8 mönet 😁 mir wohnet in horgen 😌
    andreapue
  • Bin 27gi und mini sind 15 mönet alt...wohne aber in winti...weiss nöd ish das z wiit weg?
  • Ich bin 29gi und mini chli isch jetzt 9 Monate
    und chume us Gattikon
  • Ich arbeite in einem Non Profit Verein namens Zentrum ELCH für Eltere und Chind in Zürich.
    Der Verein organisiert Events, Aktivitäten etc. zu einem günstigen Preis für Eltern und Kinder von 0-7 Jahren.
    Wir möchten allen Eltern und Kindern, vorallem jene mit niedriegem Budget, etwas bieten können. Zudem sind wir sehr Naturverbunden dh. fast alles, was wir basteln, ist aus der Natur oder recyclebar.

    Termine demnächst:

    9.4.19 von 14:00 - 16:00 Uhr Ostergirlande basteln für Erwachsene (aus frischen Eiern). 12 CHF inkl. gratis Kaffee. Die Kinder dürfen mithelfen, in der Spielecke spielen oder in unserer Hüeti zur Betreuung abgegeben werden. Anmeldung bis spätestens 5.4.19!

    9.5.19 von 14:00 Uhr - 16:00 Uhr Muttertagsgeschenk mit Papa basteln. Wir basteln bei einer genussvollen Tasse Kaffee mit den Papas ein Muttertagsgeschenk. Anmeldung bis spätestens 7.5.19!

    11.05.19 von 14:00 - 16:00 Uhr Flohmarkt: Kinder auf der Decke gratis. Stand 5 CHF. Zudem gibt es frische Waffeln und unser Kaffee ist ebenfalls geöffnet!

    15.05.19 von 14:30 - 17:00 Uhr Wald-und Erlebnistag. Eine Kindergärtnerin wird sie und ihre Kinder in den Wald begleiten und dort wird dann gespielt, entdeckt und erlebt. Natürlich wird auch Schlangenbrot gemacht.

    22.05.19 9:00 - 10:00 Uhr Vorlesetag. Den Kindern wird eine Geschichte vorgelesen.

    und noch vieles mehr! Das sind momentan einfach die aktuellsten Events bei uns. Auf zahlreiches Erscheinen freuen wir uns. Es sind auch werdende Eltern herzlich eingeladen.

    Findet fast alles in Zürich Oerlikon statt.

    Liebe Grüsse

    Pinny
  • Ich bin 32gi und mini chli isch 2Mönet alt. Mir wohned in Schwerzebach (Züri). 😊
  • Wir sind auch aus Zürich, 35 und 5 monate alt
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum