le shop - erfahrungen

Le shop erfahrungen?
Für einen grosseinkauf geeignet? Wie wird das versendet & die fleischprodukte oder TK produkte verpackt?

Kommentare

  • Ich bstelle so all 2-3 wuche det. bi mier isch ab 200.- immer ohni versandchöschte.
    d sache für in chüelschrank werded i so isolierte bütel mit gforne wasserfläsche bracht. s tüfchüelzüg glaub inere box (hani scho lang nüm bstellt). es isch immer alles schön gküehlt gsi. du muesch en lieferzit uswähle und ich lueg, dasi denn dihei bin, damit ichs chan in chüelschrank packe. es wird miteme lieferauto glieferet. und ja, ich find es isch sehr praktisch für en grossichauf 🤗
  • @taila bisch sicher dses ab 200.- versandchostäfrei isch?? I ha gmeint sig denn eifach nurno 8.- anstatt 16.-
  • Ich han leider zwei mal nöd so tolli erfahruge gmacht. Ha darum denn wider bim coop@home de het mir besser passt. Vilicht hani päch gha oder s Verteilzentrum isch eifach nöd s glich. Ich het müsse unmöglich vil Sache luut ablaufdatum
    i de nöchste 3 Täg ässe. S Fleisch wer sogar am nöchste Täg abgloffe. Schimmligi Pilz, schlechti Frücht. Han denn au reklamiert... Aber naja. 😏
  • darum hani gschribe „bi mier“😉 ich bin mer ned sicher, obs bi anderne au eso isch. weisd ned obs isch, will ich eh immer über 200.- bstellt han oder vilicht wili i de stadt züri wohne🤷‍♀️
  • Also mir hend bisher immer gueti erfahrige gmacht mit leshop und coop@home....Produkt sind immer guet verpackt und küehlt...und de lieferant trägts mer immer bis is huus vor de lagerruum und küehlschrank...er packt mer sogar d küehlsache us damitis gad versorge cha...aber da cha au dra ligge wel er gseht dasi scho gnueg z tue ha mit Zwilling wo fremdelet wenn er chunnt XD

    @Taila hesch du vl es Lieferabo?
  • nei, keis lieferabo😁
  • Taila schrieb: »
    nei, keis lieferabo😁

    ahhh...ok...sus hetti di gfrögt weles abo du hesch und ob sich das mit de PET entsorgig lohnt xD bi chli am hin und her schwanke obi es abo mache söll oder nöd..aber i glaub es lohnt sich nöd wel mer bstellet 1mal im Monat für 300-400 CHF und das ischs denn gsi
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum