Beistellbett bei Neugeborenen oder eigenes Baby-Zimmer?!

MaryonMaryon

335

Symbol
bearbeitet 4. 03. 2019, 16:57 in Allgemeine Themen
Hallöchen zamä
Mir würd u gern interessierä wer vu Afang ah für s Baby e Bistellbett gha het und wie d Erfahrige ksi sind oder wer strikt seit für mi chunts nur in Frag dass es vo afang ah i sim eigete Babybettli lit und sis Zimmer het? Es git ja bi beidnä viel Vor und Nachteil woni ghört ha....unter anderem au eis bim Stille, dass es vereinfacht isch au für d Muetter Wemmers grad im Bistellbett stillt unds Baby het und ned mue ufstoh und is andere Zimmer und wieder zrugg etc.....

Wie isch das bi üch ksi? ich glaube ich würd vu afang ah welle dass es im eigete Zimmer schlaft aber irgendwie hesch de eifach vlt au ned so es guets Gfühl wenns ned grad ir nöchi hesch bi dir....isch chli schwierig :/

bi gpsannt uf en rege Ustusch und euri Erfahrige

Kommentare

  • Ich bi gsi wie du. Bzw. ich han am Afang strikt gseit gha ich möchti dass euses baby im eigene Zimmer schlaft vo afang ah. Wo sie denn da gsi isch het ichs nonig übers Herz bracht sie grad is eigene Zimmer zverfrachte. Sie isch denn no chli bi eus im Zimmer im Stubewage gsi. Wo sie öpe 1.5mt. alt gsi isch hemmer gseit mer versuecheds mit em eigene Zimmer. Het denn au vo hüt uf morn super klappet. Ich glaub du söttsch denn ad hoc entscheide was für eu s richtige isch und da sötteder euem Instinkt folge. 🍀🥰
  • natalie schrieb: »
    Ich bi gsi wie du. Bzw. ich han am Afang strikt gseit gha ich möchti dass euses baby im eigene Zimmer schlaft vo afang ah. Wo sie denn da gsi isch het ichs nonig übers Herz bracht sie grad is eigene Zimmer zverfrachte. Sie isch denn no chli bi eus im Zimmer im Stubewage gsi. Wo sie öpe 1.5mt. alt gsi isch hemmer gseit mer versuecheds mit em eigene Zimmer. Het denn au vo hüt uf morn super klappet. Ich glaub du söttsch denn ad hoc entscheide was für eu s richtige isch und da sötteder euem Instinkt folge. 🍀🥰


    ja ebe das frogi mi au obi das übers Herz bringe sie vu afang ah scho elleige schlofe z loh im bettli und im zimmer au wenns grad nebedrah esch...i denke au für s stille am afang isch es halt au na praktisch isch echt ned eifach gell.... :)
  • Maryon schrieb: »
    ja ebe das frogi mi au obi das übers Herz bringe sie vu afang ah scho elleige schlofe z loh im bettli und im zimmer au wenns grad nebedrah esch...i denke au für s stille am afang isch es halt au na praktisch isch echt ned eifach gell.... 😊

    Soo luschtig - ich has au vor skind vo geburt ha im eigete bettli zschlofe lah. Obis übers herz bring🤷🏼‍♀️😬 aber ich schlaf soooo schlecht wenn es kind neb mir schlaft. Bin den au gspannt.
  • mir hend zersch äs normals gitterbettli bi üs im zimmer gha, aber has rächt müehsam gfunde, so dass mer ganz schnäll äs bistellbettli kauft gend. wenn nid grad es kind hesch, wo düreschlaft, isch eigets zimmer sicher no strenger. hends de mit 6mte usquartiert.
  • Maryon schrieb: »
    natalie schrieb: »
    Ich bi gsi wie du. Bzw. ich han am Afang strikt gseit gha ich möchti dass euses baby im eigene Zimmer schlaft vo afang ah. Wo sie denn da gsi isch het ichs nonig übers Herz bracht sie grad is eigene Zimmer zverfrachte. Sie isch denn no chli bi eus im Zimmer im Stubewage gsi. Wo sie öpe 1.5mt. alt gsi isch hemmer gseit mer versuecheds mit em eigene Zimmer. Het denn au vo hüt uf morn super klappet. Ich glaub du söttsch denn ad hoc entscheide was für eu s richtige isch und da sötteder euem Instinkt folge. 🍀🥰


    ja ebe das frogi mi au obi das übers Herz bringe sie vu afang ah scho elleige schlofe z loh im bettli und im zimmer au wenns grad nebedrah esch...i denke au für s stille am afang isch es halt au na praktisch isch echt ned eifach gell.... :)

    heheh gell also ebe i denke au mue halt luege und sus isch s bistellbett schnell kauft... :)
  • Ich han beid Kind vo Afang a im Bistellbett gha. Es isch wennd stillsch am eifachste. Mer chan sBaby eifach schnell übere nä und stille und weder retour. Am Mittag hanis denn im eigne Zimmer schlafe la od Stubewage. Bistellbett git git au viel nöchi und du chunsch mitüber falls was nöd guet wer.
  • Ech ha emer gseit dasi ds chind is eigete zimmer wet due vo afang ah. Wo üsi chli bi 34 4 ofd wält cho esch ond sehr vöu nöchi brucht het hanis ned öbers härz brunge si is eigete zimmer due. Si isch jetzt 4 mönet aut ond emerno bi üs. Aber ech dänke gli probiere mer si is eigete zimmer due.
  • Nur scho damit ich znacht ned mus ufstah zum go stille bruch ichs Biistellbett. 😅 Min Junior hemer denk öpe mit 3 Mönet usquartiert. Jetzt bim nächste mal luege. Je nach dem wie sichs ergitt. Für mich ghört Baby am afang eifach no zum Mami. Min Sohn heti nie elei gschlafe am afang. 🤷‍♀️
  • Am Afang zum stille isch es Biistellbettli super gsi. Ha si im Halbschlaf zu mir übere gno, gstillt, u wiitergschlafe.
    So mit 6 Mtd hemer gmerkt dass mir üs alli gegesiitig immer wieder im Schlaf störe. Hend si denn vo hüt uf morn i ihres Bettli/Zimmer da zum schlafe. Isch guet gange. U da ich leider nid so lang ha chönne stille, hemer üs au chönne abwechsle mit go schoppe geh.
    Mit ca 1jährig het si 3 Tagesfieber gha. U sid dem will si nüme allei schlafe. Jetzt hemer es Familiebett (es Doppelbett & es Einzellbett). So hend alli gnueg Platz, störe üs nid. U bi Bedarf chame zunenand kuschele. (Es chas geh dass mir alli drü im gliiche Ecke schlafe 🙈)
    Für üs stimmts so.
    U mir gniesses. Die Ziit wird nid eewigs so sii.
  • Ich han beidi im babybay bi mir gha. nur scho wegem stille. Het si aber au so nie chöne is eigete zimmer tue. wos z gross worde sind hends im babybett bi ois gschlafe. de gross isch mit 2 und di chli mit 1 is eigete zimmer zügled. chömed aber jetz no gern mengisch zu mir is bett. ich gnüses.🙂
  • Ich han es bett sofa em kinderzimmer. Han am afang dete gschlofe. So het au emmer de maa chöne en ruhe schlofe und am morge hemmer gwechslet. Seter nir na 1-2x chunt er nacht schlaft er elleige em zimmer (ca met 2 mönet) mer gebe aber de shoppe.

    Ich finde au er schlaft vieeeeeeel besser elleige em zimmer
  • Üsi händ vo afang a im eigete zimmer gschlofe. So sind mir all zu besserem schlof cho. I wär sösch bi jedere bewegig und bi jedem geknurze verwachet. I ha ned lang gstillt darum esches so au super gange. Händ no en matratze kauft woni ab und zue de näbem babybett häreto han so hani glich chöne näbetzuelege bis de chli gschlofe het. Für üs hets so gstumme
  • ich han es babybay bistellbett und er schlaft so bi üs. am tag bruchis als stubewage den schlaft er det drinne.. ich han zersch gstillt den isches e praktisch und au jetzte 3mnt. findis au no guet. mengisch verwacht er ide nacht und wot vlt nu de nuggi wieder. den han en u schnell beruhigt und mue ned ufstah. ich hets vo mir us ned packt ihn is eigene zimmer tue😳 mir isches wohl so und euse chli isch extreeeeem nechi bedürftig weiss ned ob er so gschlafe het. dezue chunt min kia het gseit de plötzlichi kindstot wird so anschinend verringeret me sötts bis 6mnt bi sich lah🤷🏼‍♀️ mir schlafet so super🤗
  • aso es bistellbett find ich pers überflüssig. die erste paar mönet het di gross bi mier im Bett pfused ( ich mit ihre im Gästezimmer damit de Maa chan schlafe ) han si zimli gli chöne is eigete bett due will si nur na 1-2mal cho esch.

    Mit de chline (3 mönet jez ) pfusi au im gästebett bis sis nümme bruchd, solang si na all 1-2h chund lohnd sich das für mi ned immer ufzstah.... aber sobald si nümm sovil chund ( wenn au immer das esch 🤷🏽‍♀️) duni si i ihres Bett.
  • LoSo schrieb: »
    aso es bistellbett find ich pers überflüssig. die erste paar mönet het di gross bi mier im Bett pfused ( ich mit ihre im Gästezimmer damit de Maa chan schlafe ) han si zimli gli chöne is eigete bett due will si nur na 1-2mal cho esch.

    @LoSo hesch dich au usquartiert😅🙈 ich bin au usem eheliche Schlafzimmer uszoge is Göstezimmer mit de chlii☺️ sie schlaft mot mier im Bett. So chani sie wenn sie nachts chund eifach ad Brust neh und wiiterschlafe😉
  • Tanja87 schrieb: »
    hesch dich au usquartiert😅🙈 ich bin au usem eheliche Schlafzimmer uszoge is Göstezimmer mit de chlii☺️ sie schlaft mot mier im Bett. So chani sie wenn sie nachts chund eifach ad Brust neh und wiiterschlafe😉

    @Tanja87 genau so macheds mir au. Isch am eifachste für alli. Die gross schlaft defür bem Papiii 🤣
  • ich glaube ich mue de das selber für mich usefinde wenn das Baby de da isch. so nes bistellbett isch ja schnell postet aber i denke entweder wird's sicher es bistellbett oder de bi üs im eigete bett schlofe wobi s o nes bistellbett halt ebe scho viel Vorteil au mit sich bringt vor allem scho wegem stille. :)
  • Maryon schrieb: »
    ich glaube ich mue de das selber für mich usefinde wenn das Baby de da isch. so nes bistellbett isch ja schnell postet aber i denke entweder wird's sicher es bistellbett oder de bi üs im eigete bett schlofe wobi s o nes bistellbett halt ebe scho viel Vorteil au mit sich bringt vor allem scho wegem stille. 😊

    Ich entscheide au spontan🤗 kollegin het swiegeli im schlafzimmer gha aber isch immer use ufs sofa go stille wils für sie mega unbequem im bett gsi isch. Ich glaub das isch würkli vo person zu person anders👍🏻
  • ALOHA schrieb: »
    Maryon schrieb: »
    ich glaube ich mue de das selber für mich usefinde wenn das Baby de da isch. so nes bistellbett isch ja schnell postet aber i denke entweder wird's sicher es bistellbett oder de bi üs im eigete bett schlofe wobi s o nes bistellbett halt ebe scho viel Vorteil au mit sich bringt vor allem scho wegem stille. 😊

    Ich entscheide au spontan🤗 kollegin het swiegeli im schlafzimmer gha aber isch immer use ufs sofa go stille wils für sie mega unbequem im bett gsi isch. Ich glaub das isch würkli vo person zu person anders👍🏻

    ja ebe gell das danki au...jede muess für sich selber entscheide aber i mach da echt au spontan :)
  • Maryon schrieb: »
    ich glaube ich mue de das selber für mich usefinde wenn das Baby de da isch. so nes bistellbett isch ja schnell postet aber i denke entweder wird's sicher es bistellbett oder de bi üs im eigete bett schlofe wobi s o nes bistellbett halt ebe scho viel Vorteil au mit sich bringt vor allem scho wegem stille. 😊

    Spontan isch sicher guet. Jedes Baby pfust ja wider anders 😊 Bi eus wür sechs jez zum bispil gar ned lohne, will si nur schlafd wenn si min Buse gspührt 🤣 si wür im Bistellbettli sofort ufwache 🤷🏽‍♀️🤦🏽‍♀️
  • Mir hend de Chli nach 2 Tag bi üs im Zimmer wieder usekärelet 🙈Er het so luti Grüsch gmacht, da het Mami und Papi keis Aug zue ta.

    Ich würds eifach mal teschte wies für üch passt. Denn gsehsches denn scho.

    Jetzt näme mir ihn gern id Mitti wenn er ned chan pfuse ide Nacht. Isch au schön, aber ihm macht s elei schlafe au nüt.

    Mir hend es Stokke Sleepi gha. Det hets Rädli dranne, de chasch mitem Bettli umekurve 😉Ah ja, ich han de gstillt bis knapp 1 jährig. S ufstah het mi nie gstört.
  • Eusi muus isch sit geburtbi eus... Agfange hets scho dassi im spital di ganz nacht nur brüellt het... E hebamme het mer den gseit ich söll si mal probiere zumir isbett neh.. Schliesslich seg si 9mönet gaaanz nöch bim mami gsi. Evt feht ere das... Ja und siehe da... Chum nebed mir hetsi pfüseledwi es ängeli... Chum dihei gsi hemer den es bistell bett gholt (hend vorher nur sgitterbettli gha) und sit det ischsi i eusem zimmer... Ich ha si lang gstillt und das isch so toll gsi han si im liege chöne stille undmir beid sind den eifach wieder ipfused oder wenn i wach gsi bin hani si wieder chöne is bistellbettli "schiebe"
    Si schlaft no hüt mit fascht 2 jährig bi eus im zimmer und amig au i eusem bett aber mirgnüssed das wahnsinnig... Ich liebs am morge mit ihre z verwache😍
  • Mir hend eusi au immer bi üs gha...aber de Papi isch chli en zappeli und er chunnt au zu unregelmässige ziit vom sim gschäft hei...und het üs denn meistens gstört bim is bett cho...zudem hemer möse feststelle das d zwilling würkli besser schloofet wenns nebet enand liget...siither hend sie s eigene bettli - eifach nebet eusem Bett gha...und etz wos 15mönet alt sind...hends ihres eige zimmerli (sie schlofet halt amel 19:00Uhr ihh und pennet dure bis 6:00 Uhr)...da mir ned am 19.00 uhr scho is bett gönd isch das eigene Kinderzimmer für üs alli perfekt
  • @Pinny schlafetz den zeme i eim Bett oder nebetenenad je imene Bett?
  • Min sohn isch jetzt 2 worde und schlaft immer no bi mir und min chliner sohn 9 mt schlaft ebefalls bi mir 😍 de maa schichtet und schlaft im gästezimmer. Passt so für üs. Ich hätts niiiie übers herz bracht sie allei is zimmer ztue. Sie sind doch so chli und bruchet so viel nöchi. Aber ich merke grad dass d mehrheit fr allei is zimmer isch 🙈
  • Meine Kleine jetzt dann 9 Monate schlaft von der ersten Nacht in ihrem eigenen Bett in ihrem Zimmer und ich würde es beim 2ten genau so machen
  • Nessa schrieb: »
    @Pinny schlafetz den zeme i eim Bett oder nebetenenad je imene Bett?

    Mir hend es Zwillingsbett (eigentli es Doppelbett für babies) und sie schlofet zemme immer nebet enand
  • kismet schrieb: »
    Min sohn isch jetzt 2 worde und schlaft immer no bi mir und min chliner sohn 9 mt schlaft ebefalls bi mir 😍 de maa schichtet und schlaft im gästezimmer. Passt so für üs. Ich hätts niiiie übers herz bracht sie allei is zimmer ztue. Sie sind doch so chli und bruchet so viel nöchi. Aber ich merke grad dass d mehrheit fr allei is zimmer isch 🙈

    Also ich het sie au gern bi mir...aber ich chas nöd anderst mache...wel ich au erst öppe am 22:00 Uhr is bett goh oder spöter und immer wenni is zimmer inegoh - störi sie...und drum verzichti - damit sie en ruhige ungstörte schloof hend :) sus würdi sie sofort zu mir neh <3
  • Mir hend immer es Biistellbettli gha, bi allne 3 Chind. Zum Stille znacht hanis schnell chöne übere neh und wieder retour legge. Oder mir hend grad zämä wiiterpfuused. Min Sohn isch 14 Mönet und schlaft au immerno bi mir, mir hends au scho versuecht ihn is eigene zimmer ztue, aber er brucht no sehr viel nöchi. Aktuell schlaft mini 4jährig au bi mir well dö Papi dä Fuess broche het und i ihres Zimmer züglet isch. Ich gnüsses sehr mit mine Schätzis. Dä Moment wos allei wänd schlofe chunnt no schnäll gnueg😅 aber das muess jede für sich sälber usefinde. Chunnt jo au fescht ufs baby ah😊
  • Wenn schind nwd due eu gstört werd oder ehe durs chind findis au schön wenn sie be eim em bett schlafed. Aber be eusem weri das unmöglich gsi, de chnorzet so er nacht.
    So schlafe mer alli am beste und ich glaube das esch de usschlaggebendi punkt. Alli müend zu nem guete schlaf finde.

    Ich chan das ned werklich glaube, dasses gege chindstot hilft wenns be eus im zimmer schlaft. Ich und min maa schnuifet ned so lut, dass euse sohn das ghöre würd und dadurch animiert werd zum schnufe
  • Pinny schrieb: »
    Mir hend es Zwillingsbett (eigentli es Doppelbett für babies) und sie schlofet zemme immer nebet enand

    stell ich mir schön vor für die zwei😍
  • Nessa schrieb: »
    Pinny schrieb: »
    Mir hend es Zwillingsbett (eigentli es Doppelbett für babies) und sie schlofet zemme immer nebet enand

    stell ich mir schön vor für die zwei😍

    joo :'( ich bi amel niedisch :D ....nei ich finds super für sie...s schöne isch au...wenns denn wach sind, wönds defür beidi mitm mami und Papi kuschle <3 da macht enard alles wieder wett
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum