💣❌...gnervt... müed... 0-bock...❌💣

Oh man... sind das schwangerschaftshormon? Bin ide 17. ssw... aber ha teils täg woni echt de ganz tag am liebschte im bett wär und schlafe chönt😳

Kommentare

  • das isch notmal..musch der vorstelle was für hochleistigssport din körper macht..sbaby wachst schnell und nimmt die nährstoff wos brucht vu dir..
  • irgendwenn wirds denn besser und de letscht monet isch nur no zum kotze well mer eifach dschnauze voll het und endlich mol mag gebäre..
  • Bi morn au ide 17. und bi mir ischs zum glück mit de luune scho besser worde🙏🏼 vorher hani mi amigs genau au so gfühlt🙄 kei geduld schnäll hässig worde und eifach uf nix bock gha..aloha mach was d luscht hesch und wänns nur vorem tv hange isch! Gnüss es no gli wirds anderst si! Ide erste ss chaschs der so richtig guet gah lah und di verwöhne lah..die zweiti wird de chli anderst si😉
  • Danke oi.
    Ha das ide erschte paar wuche ned gha, mit de luune😳 arms umfeld vo mir😵Etz gahni den hei go schlafe. Zerscht no id ernährigsberatig👌🏻
  • Ohh ich kenn’s obwohl es Mini 2. ss isch und ich i de 24.ssw bi!! Ich mag eifach nimä😔 vorher het Üsi 2.5 jährigi nu Mittagsschlaf gmacht 😁 aber etzt isch definitiv fertig und das fehlt mier 😩!!!
  • :D also bi mir het das irgendwie nie ghört^^ viellicht ischs dra glege das mich alli immer hend wele beschäftige...wels angst gha hend dasi dehei allei bi am versuure (de maa isch im Militär gsi)....da hets denn nur esse, schloofe, wc und trinke geh xD aber ich cha der sege...wuchebettdepression isch nöd viel besser...aber irgendwenn chunnts denn scho
  • Isch mer di erste 5 mt o so gange, chunnt wider besser. Di körper schaffet für 2 das brucht viu energie. Dä mit de lune isch scho seehhr hormonbedingt, bi süsch dr rueh in person u ir ss bini e tickendi zitbombe gsi😂🤷‍♀️
  • das mit dr müedigkeit und kei nerve blint jetz die megste zwanzig johr 😬🤪
  • Das beruhigt mich😅😅 danke ihr liebe😍
  • gopferdammi diese scheiss wehwehchen in den letzten 3 wochen vor geburt 🤮🤮🤮🤮 toll gibt es hier eine auskotz kategorie!!! ich will meinen mobilen körper wiedrr haben umd ENDLICH die kleine maus kennen lernen
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum