Angelsounds fetal doppler mini

Het das öper ? Wie si eui erfahrige ? :):):)

Kommentare

  • Ich han so eine. Han ihn aber nur denn brucht weni es komischs Gfühl gha han und han wele wüsse ob alles io isch.
    Ich hans recht beruhigend gfunde weni denn sHerzli schla ghört han und für die Ziit womer sBaby noni gspührt findis super. Me macht sich viel weniger sorge. 😊
  • Ab wellere wuche heschs erst mal ghört?! Ja drum hani mir eis bstellt und warte sehnsüchtig druf. Wets das wucheend zerst mal teste, de chumi i die 11 ssw... 😁
  • ich han au eine gha ab de 11. ssw und das hat mich immer sehr beruhigt. vor allem am afang wos baby nonig spürsch. aber au spöter, wenns denn mal für paar stund ruhig im buch worde isch.
  • Ab de 12. Wuche sötmer dHerztön ghöre lut Beschrib. Ich selber hansi ersch ide 13. gha wilis vorher ned kännt han. Muesch ev am Afang chli sueche bises ghörsch. Hans ned immer ganz eifach gfunde sHerzli zfinde.
  • Has geschter probiert !! aber leider nid gfunge.... :( Bi ir mitti vor 10 ssw also 9+4, vilicht doch no chlei zfrüeh?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum