Gallenblase entfernt & nachher schwanger

ÄngeliÄngeli

215

bearbeitet 4. 04. 2019, 17:37 in Schwangerschaft
Gallenblase op (also entfernt) und nachher wieder schwanger....
Isch das bi öperem au de fall:
ich han im juni 18 d‘galleblase müesse useneh. Jetz bini wieder schwanger i de 22.ssw. wen ich fest muess nüsse oder schnütze oder e schnelli bewegig mach woni chli buchmuskle bruch, den gits mer wie en „stromschlag“ bzw. es starks zwicke. ich verschrick den immer & zuck au zäme.
d‘FÄ hät gmeint es chöntet verwachsige vo de galle op sii & dur das sich gebärmuetter dehnt, das es den weg dem dra zieht.
Hät öper vo eu s‘gliche? Will mit de SS isch alles guet..

Kommentare

  • Also ich ha dGalleblase direkt nach de erste SS usegno und das isch 4 Jahr her. Aber ich ha hüt na amigs da zucke bim nüsse oder ebe sones stäche wenni falschi bewegige mache. Has aber ide SS letscht Jahr ned anderst gha wir jetz woni ned schwanger bin.
  • Ich hasi vor de ss usegnoh gha aber da ich ide ss unter ständiger übelkeit und erbräche glitte han und au viel abgnoh han, chani mi grad aktuell nöd a anderi schmerze errinere aber din fa hät scho rächt was verwachsige agaht und ich han nach de ss is spital müesse wege gallestei wo i de läbere im gallegang gsteckt händ, da gaht au ohni blase🤷‍♀️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum