Pekip Lektione

Guete morge 🌻Ich han ä Frag a die Mamis wo äs Baby im Alter vo 5 Wuuche bis 3/4 Mönet dihei händ....
Und zwar bi ich ja idä Fortbildig zur Pekip Gruppeleitung und mach mir zur Zyt grad paar Gedanke wenn ich Pekip Lektione söll aabüüte. Ich spiele mitem Gedanke Pekip Lekione aazbüüte wo am Nami bzw Frühne Abig statt findet.
Mich würds jez wunder nä welli Zyt ihr am beste findet bzw eu würdet aaspräche zum sPekip bsuche;

❤️14:00-15:30🧡14:30-16:00💛15:00-16:30💚15:30-17:00💙16:00-17:30💜nach 16:30 (Ä Pekip Lektion gaht über 90Minute)

🤔lieber Lektione am Morhe

Würd mich freue wenn ihr eui „Favorite-Zyt“ mitem entsprächende Herz würdet kommentiere.
Danke eu schomal im vorrus
Ich wünsche eu allnä än schöne Tag
Moni

(Foto von Google)

Kommentare

  • I ha zwar kes bebe meh i däm auter aber weni mi ad schlafgwohnheitä vo minä 2nä zrügg erinnärä i däm auter wär 15.30 -17.00 am gäbigstä gsi... aber isch ds normau ds ä pekip lektion 90min geit?
  • Aso mini bedi Kids pfused am Nami von 13.30-16.00 und de. chund de Maa hei.
    Am morge find ich so Agebot vil besser, die chline möged den au na vil meh.
  • Danke dir fürs feedback
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum