Geburtsvorbereitigskurs?

Häts da Mamis vo au ohni Geburtsvorbereitigskurs entbunde händ? Wie ischd erfahrig?

Grüessliii

Kommentare

  • also mir hends ohni geburtsvorbereitigskurs gmacht...nach de Geburt hend d hebamme im Spital mir zeiget wie stille, känguruh etc...und de rest hemmer gmeinsam selber dehei glernt oder mit tipps vode Hebamme (Puking zb.)
    aber weiss halt nöd obs für die wo kein KS machet de kurs sus no nützlich wär...
  • Ich han zwor no nöd entbunde aber mir hend au keine gmacht. Einersits hani kei Lust ka uf so viel schwangeri Fraue uf ein hufe womer mitenand schnufe lernt und andrrsits hanich sgfühl dass ich scho sehr guet informiert bin was uf mi zue chunt..dur viel gspröch mit anderne mamis und au im nöche umfeld wos ez grad paar babys geh het. ich dumi au mit büecher app usw informiere. mir hend au no es gspröch mitre hebamme ka so ca. 1.5 h..anstell vume kurs womer offni froge hend klärt..
  • @Adriana also mir hend aso kei Atemüebige gmacht im Kurs 😉Hans sehr interessant gfunde. Mi Ma isch immer debi gsi wie au die andere Manne.
    Mir hend alli no bis hüt kontakt und bsuechet grad am Weekend zäme en 1. Hälferkurs.

    @medi alles Gueti 🍀☀️ gaht sicher au ohni Kurs.
  • Adriana schrieb: »
    Einersits hani kei Lust ka uf so viel schwangeri Fraue uf ein hufe womer mitenand schnufe lernt

    Gnau drum machi au keine. Min mah het au scho gseit.. NEVER😂 de würs verklöpfe wener so viel fraue so schnuufe gseh wür😅 und mich glaubs au🙊
  • Da schnuft doch nimert im Züg ume 😂🤣😂So en Seich.
  • @Tessi 😂 mini schwe het das müsse im kurs😂
  • Nei ächt?! 😂🤣😂🤣Mir würkli ned. Das bringt doch nüt.
    Me funktioniert eh nurno wenn dranne bisch.

    Ich hans eifach interessant gfunde die verschiedene Stadie vode Geburt und wies Chind de holet wenns ned elei chasch, etc.
    Dur das hani de au gwüsst wo de Hebamme gseit het "ou da isch ja scho s Chöpfli" (nachem ga laufe), dass de Cheib ned userutscht sondern immer no "wit" dinne isch. 😅
  • @Tessi i glaub es chunt sehr uf de Kurs a git git sottigi mit und ohni Schnuferei. Ich het min Partner glaub au nöd chöne i sonen Kurs bringe..und ebe all die Infos hani mir andersch igholt..dönt ez villicht chli arrogant aber die sache womer fraue vu de kürs verzelled hani oft au scho gwüsst dur ebe gspröch usw oder büecher..und jo i schaff ide pfleg villicht isch das au no was wüsse agoht chli andersch
  • @Adriana das chan guet si. Für mich isch alles Neuland gsi und ich hans super gfunde.
    Aber öb mer so eine brucht 🤷🏼‍♀️ gaht garantiert au ohni denki. Usecho tuets sowieso 😂🤣😂🤣
  • jo ebe jede muess das selber wüsse und wenn me wett in Kontakt mit anderne Glichgsinnte ko isches sicher au vu Vorteil
  • Aso so im nachhinein hani gfunde hetis mer echt chöne spare🤪 mer cha sich hüt halt wüki scho alli infos im internet zämesueche was halt frühener ned gange isch und drum isch ja au de kurs entstande..es git aber au fraue wo sich denn eifach sicherer fühlet aber ich find mer chan au guet ohni de gebäre☺️
  • Ich han eine gmachd und hanen völlig unnötig gfunde... si het nüt verzellt woni ned scho gwüssd het und die atem üebige hemer au gmachd 🙄🤷🏽‍♀️
  • Ich ha nen super gfunde und würds empfehle usserdem hani 2 tolli kenneglernt wo mer au schu go kaffele sind und sich drus e fründschaft cha entwickle. S Internet hat sicher gueti Tipps aber ich finds persoenlicher und interessanter au na mit Gheimtipps wemmer s vonere erfahrene Person ghöre cha und usserdem zahlt ja d Versicherig au en Teil drah und ich finds halt au da dure super unds Gald nöd usem Fenster gschmisse. Mue aber jede selber wüsse ;)
  • Mir hend statt en vorbereitigskurs en Nothelfer Kurs speziel für Babys/Kliikinder gmacht. Das hani super gfunde.
  • Ja de hani au gmacht de isch wüki super! Chamer jedem empfehle..!
  • @Avenira genau. Aso de chani au empfehle. Hanen au gmacht gha👍🏻👌🏻 au weni im kispi gschaffe ha ischer sehr hilfriich gsi. Uffrüsche isch immer guet.
  • @Avenira hihi, dä machi grad das Weekend. Bi mega gspannt.
  • Mir hei kenne gmacht u si eifach ohni vorstellige ah geburt häre u mir hei ä super geburt gha... mi fa het gmeint ds sig meistens ds beste wen d froue ohni vorstellig ah ds ganz häre göh u sich nid verstiefe uf öbis..
  • @Tessi ich han euise super gfunde. 👌
  • Chund chli druf ah was füren Kurs....mir hend de bi sanftegeburt.ch kah und det het mer ide rundi luutstark JAAA gschraue und ich has au völlig denebet gfunde....ansonsten zum empfehle🙂🙃
  • @Bawa 😂😂😂 herrrlich. Kopfkino😅
  • Aso bi eus isch es en guete Kurs gsie, händ au nöd gschnufet😂 händ en unter eus fraue gha und d manne sind a 2kursabig debie gsie, die wo chönne händ😊 es sind super fraue drunder gsie und mir träffet eus jede monet mit eusne chind,nöd zwunge, die wo wänd chömed und so häsch en schöne ustusch mit glichaltrige chind😊👍
  • So en Gruppekurs wär för mich nie in Frog cho. Isch eifach ned mis. Mer händ denn nur für eus 2 so es Infogspröch gha mit ere Hebamme amene Obig. Das isch v.a. för min Maa sehr guet gsi; er hed Müeh mit medizinische Theme und hed sich nachher parat gfühlt😂 Ich ha ned wörkli öpis glernt, ha mich guet sälber vorbereitet gha.
    Ich han mer binere Kontrolle vo de Hebamme no en eifachi Atemtechnik zeige lo. Da drum bini denn wörkli froh gsi.
  • @twilly genau so hend mirs au gmacht..han das v.a. au für de partner welle
  • Habe auch nie einen gemacht - und es nicht vermisst. Wir haben einen Säuglingspflegekurs gemacht. Da wurde einem gezeigt wie baden, wickeln, etc. könnte Tragetücher / tragen ausprobieren und bekam sonstige Tipps (Erstausstattung etc).
    Atemübungen bringen meiner Meinung nach nichts. In so extrem Situationen wie einer Geburt wirst du dich niemals erinnern was du damals vor x Wochen einmal geübt hast.

    Bei meinen Geburten hat jeweils die Hebamme gesagt was ich machen soll und atmete auch „vor“.
  • Was ig bir zwöite geburt gmacht ha, isch ds buech hypnobirthing glese! Ds het mir bir bir zwöite geburt extrem ghulfe..
  • twillytwilly

    133

    bearbeitet 13. 04. 2019, 20:30
    Hmm... @wtpooh. Da bin ich etwas anderer Meinung. Ich habe die Atemübung erst wenige Wochen vorher erlernt und ab und zu Mal geübt, um es zu verinnerlichen (zB zum Einschlafen). Ich war sehr froh, damit die Wehen veratmen und mich darauf konzentrieren zu können. Wenn ich einmal zu spät mit dem „richtigen“ Atmen anfing, war‘s obermühsam😅
  • Ich bin da au andere Meinig mit em Ateme. Ich ha das im Kurs (Hypnobirthing) glärn und denn au güebt. Has den so verinnerlicht gha, dasi automatisch richtig gschnufed han bi de Geburt. Mini Hebamme het nüt müesse säge. Sie het den au gmeint dases so schnell gange segi will ich richtig Gschnufet han🤷‍♀️
  • Ha ä Geburtstvorbereitig gmacht und würds wider mache. Ha Atemtechnike sehr brucht, da ich Strummwehe ka ha und öbe 4-5 Presswehe ha miässe veratme. Bini sehr froh gsi diä Technike zkenne und gübts zha.
  • @medi ich han bi beidneh ss kei Geburtsvorbereitigskurs gha 🙂 1. will mir s Geld derzue nid gha händ 2. will ich eifach dänkt han es hät ja Hebamme während de Geburt wo eim alles säged und dir helfen🤷🏻‍♀️

    so ischs den au gsi alli mega lieb und es isch super gange ohni so eh Kurs 🙂😃
  • @sArA91 aber de kurs zahlt doch KK? Oder ned überall?
  • ich ha einä gmacht und has mega spannend gfunde die verschidne phase vode geburt kännezlerne, was chind macht ih wellere phase und wie dä partner eim cha unterstütze under dä geburt. atem übebige hämer nöd wückli gmacht. sie hät eus dä tip geh das A, E, I, O, U besser isch wärend de wehe zsäge da mer mit dene sich unä umä entspannt und so dä geburt hilft.
  • nei üsi nid
  • @sArA91 meiner Meinung nach ist das eine Leistung die durch die Grundversicherung gedeckt ist (glaube Max CHF 150). Somit müsste es auch bei dir gedeckt sein.
  • wtpooh schrieb: »
    @sArA91 meiner Meinung nach ist das eine Leistung die durch die Grundversicherung gedeckt ist (glaube Max CHF 150). Somit müsste es auch bei dir gedeckt sein.

    Das stimmt sollte in der Grundversicherung immer mit 150 fr drin sein
  • Mini Zuesatzversicherig het 80% zahlt. Und kostet het de Kurs um di 400.-
  • Bi mir würs KK au überneh (swica). Das hetsi mir gad mitteilt woni wege de baby KK nahgfrage han.👍🏻Finds immerwider spannend wie unterschiedlich die KK sind.😅
  • Die Leistungen der Grundversicherung sind bei allen KK gleich. Das ist gesetzlich so festgehalten. Da kann es keine Unterschiede geben; auch nicht bei Leistungen während einer SS.

    Natürlich kann es sein, dass sich eine Zusatzversicherung noch mehr an den Kosten beteiligt.
  • ich han kein Geburtsvorbereitigskurs gmacht bi aber im SSyoga xsi. das tuet dich au vorbereite und isch aber au no guet bisch in bewegig und ha mich immer super chöne vom altag erhole.. und han problem mitm ischias gha.. für das hets mer au gholfe.
  • I han au en Vorbereitigskurs gmacht. Mir hend aso au kei Atemüebige gmacht🙈 i hanen super gfunde. Mir hendau no so Merkblätter becho wasd chasch geg gwüssi Beschwerde am Schluss vode Schwangerschaft mache. Zum Bispiel bi Schlofstörige etc. Oder au nezüglich Dammtraining. Und no gueti Sache fürs Wuchebett. Ein Obig isch mit Manne gsi. Min Ma hätssogar super gfunde. Ihm häts würkli dNervosität vorde Geburt chli gnoh wil er alli offne Froge hät chönestelle und au Tipps übercho hät wiener sich bide Gfburt chaverhalte. Aber wür glaub bimene nöchste Mol au deHypnobirthing Kurs mache.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum