Lässigi Mamis us Volketswil und Umgebig

Min Sohn (bald 12mt) und ich ( 33J.) sind sehr gern unterwegs und unternehmed viel. Oftmals fehlend eus aber no die richtige "Partner in Crime". Mir sueched netti und ufschlossni Mamis und Chind zum spiele und lässigi Sache unternäh.

Mir freued eus uf eue Kontakt :-D

GLG

Kommentare

  • Hoi..
    Ich wird 33i und wohne in Schwerzebach! Mini Tochter isch 9 Wuche alt (no bitz chli zum spiele), wennt glich luscht häsch chasch dich ja melde.
  • Hii i bi 27gi und mir wohnet in Winti (18min mitm Auto noch volketswil)...wenn dir das nöd z wiit isch, denn chömmer üs gern mal treffe
  • Ahh mini chind sind 17mönet alt
  • Mir sind au vo Volki und min chline isch 4mnt ich bi 25zgi.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum