Sicherheitsgurt ide Schwangerschaft?😳

Ja oder nei?

Ha de Gurt etz immer under mim Buch aneda. Aso eich bim Unterliib. Aber ob das so guet isch?

Ich fahre sehr viel Auto😬 aber de bruchi ja zwei.. eine fürs Auto bim Mah und bi mir🤨? Suscht mussi dä immer zügle😬

Kommentare

  • Ich ha bi beidne SS keine gha und fahre täglich Auto.
  • Hmm...jahh ich han ihn au immer so gha,..😁da mir nur 1 auto hend het 1 glanget aber bi 2 autos wäri au z fuul zum en jedesmal zügle
  • I haa au eine kaa. Mer hend au zwei Autos und es isch klar chli lästig gsii zom de immer zügle. Aber do I under de Wuche immer mit mim Auto unterwegs gsii bi und nu am Wuchenend mit em Maa sim Auto het sich s‘zügle in Grenze ghalte... Mer het de Gurt sehr viel Sicherheit geh, do mer jo nie weiss wa passiert.
  • geldmacherei..i has au nie brucht..
  • aber wenns der wohler isch so wie Pheobee denn machs..
  • Für mich unbedingt! S zügle wers mer wert... Han nie en autounfall gha und gnau ide ss isch eus eine hinde ine gfahre... I dene moment würsch der wünsche dasd en hetsch...
  • I wörd ou säge ja, füelsch di sicherer. Klar bi paarmal hange blube 😂 aber i has ab denn woni es büchli becho ha brucht. I be sehr viel auto gfahre und umsogrösser se buch gse esch desto wöhler esch mer gseh demet🤷‍♀️
  • Ich han eine kah, und wirden negstens wiieder here mache 😃
  • I han au bi beidna schwangerschafte eina ka. Und würds empfehla. I kenn eini dia het keina ka und het en unfall ka und ihra isch da gurt über da buch grutscht wärendem unfall und hät ihra leider d'nabelschnur zäma druck, so das bebe nüma richtig versorgt worda isch. Me hets de früahner uf d'welt müassa hola.
  • Jo i ha de ka.
  • Ich han i de 1.ss keine gha & jetzt i de 2.ss scho. Ich fühl mi viel besser & es isch au agnehmer mit sicherheitsgurt. Und ich muen en amig au „zügle“ aber das isch kei grossi sach. Würed jeder ziit wieder kaufe. Han en günstig vomene swissmami chöne abkaufe, findsch also au occasion 👍
  • ja genau de ufem foti hani
  • ha de besafe gha, bi so froh gsi! zwüsched inne hani keine gha und mir isch vom gurt ufem buch schlächt worde.. würds wieder kaufe.
  • Eifach de Gurt underem Buch ha den esch kes Problem.
    Ich finds au Geldmacherei🙈
  • Ich han au de besafe und würden nüm hergäh. Zum einte weg de Sicherheit aber vor allem wills mir so viel bequemer isch bim Autofahre. Fahre jede Tag mindestens ei Stund auto und verträge de ‚Druck‘ vom normale Gurt uf de Buuch gar nöd.
  • Jo genau dä
  • Find immer lustig wen öper schribt Geldmacherei.... Es gaht drum das bimene Autounfall de Gurt ned chan uferutsche. Sust chas gföhrlich sii fürs Chind. De Autogurt isch ja au nume imene Fall vomene Unfall nützlich und sust ned. 😅 Isch also au nur Geldmacherei... 😉
    Ich empfehles jedem. Han leider mini zwei jetzt scho wiiterverschenkt a anderi Mamis.
  • Ig dänke ou dases sinn macht so ä gurt ds benütze. Das isch für mi nid gäudmacherei (wie vilich viu anderi sache wome chönnt koufe) wüu da geits um d sicherheit.
    Falls occasion in frag chunnt, hätti dir schüsch eine
  • Ich hätt schösch ca. i 2 wuche eine zverkaufe😉
  • Danke oii

    Lohnt sichs de occasion zkaufe wemer porto na zahle duet?😅 was möchted ihr den na defür ha?
  • mine dörftisch ha gege s Porto. Aber erst ca. i 2 wuche😉
  • @Siina oh das wär ja mega lieb. Danke viel mal. Ich schriebe dir eh privatnachricht🤗😍
  • Ig würd mine für 20.- verkoufe. Schüsch tueni ne uf tutti...
  • @ManuP ich wür de sust gern neh wenner no frei wäri☺️
  • @Mangoo Wenn ne d aloha nid nimt, chasch ne gärn ha. Gib mir doch dini kontaktdate, de mäudi mi
  • @ManuP ha dir e pn gmacht..danke
  • ManuP schrieb: »
    @Mangoo Wenn ne d aloha nid nimt, chasch ne gärn ha. Gib mir doch dini kontaktdate, de mäudi mi

    Isch lieb danke🤗 - chumen vode Siina über.
  • 👍🏼 supi
  • Hät sösch ou no eine z vergä. Zahle waser luscht hend porto wäri secher ou no guet😂😊
  • Bir erste ss hani ne brucht wüi absolut nüt ha möge verliede am buch u ihr zwöite ha ne zwar din gha aber nie würklich brucht! Ha näh nähr ou vor dr geburt verkouft... ha aber nume eine gha u ih dem outo gha wo mir neh brucht hei!
  • Falls no öper eine z verkaufe het..
    sueche no eine für mini Kollegin ☺️☺️
  • @susu ha dir en Pn gmacht 😃
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum