Kind hat sich noch nicht gedreht

Hallo zemä ich bi die wuchä bi fa gsi (28ssw und ha vordrewand Plazenta) und er het Ultraschall gmacht und Baby isch immer nu quer im büch 😔!!
Wer isch au i dere lag?? Und was machet ier das Baby sich dreith?
Klangschale kugle ha ich a!! Akapunktur cha ich erst am 13.5 und am 20.5 numal Ultraschall Termin da bi ich de i de 33.ssw de wird witer gluegt!!

Kommentare

  • uhhh mach der ke Sorge s het ja nachli Ziit.... mini het sech ide 34.ssw immer na früsch fröhlich ume dreit 🤭🙈
  • Mini Tochter hett sich erst zwüschet de 33. und 35. Wuche treit ka und sie isch sogar en riiiiese Mocke gsi (isch mit 4380g und 56cm ufd Welt cho.) ich wür mir do no keini Sorge mache 😊
  • @LoSo und @lunapiena hent ier au vorderwand Plazenta gha??
  • Dein Kind hat noch viel Zeit sich zu drehen. Meine Tochter hat sich in der 37. Woche gedreht. Ich hatte auch eine Vorderwandplazenta (obwohl ich nicht weiss, was es damit zu tun hat...).
  • Mach der kei Sorge diis Baby het no lang Ziit zum sich drehe. Plazenta spielt da kei Rolle.
  • I bi i de 33 ssw u üsi hocket sogar 🙈 ha ou e vorderwandplazänta aber die het jo ke ifluss.. 🤷🏼‍♀️ ues i 2 wuche wider go zeige u de wirt de witergluegt
  • jop au gha.. aber wie xeid... het ken ifluss..
  • Danke üch für die ufmuntere Wort 😉!! Stimmt Baby het ja nu de zit zum sich dreihe😊!!
  • Oh man Baby will eifach nid, sich geg abedreihe😔!! Am sunntig chunt hebamme hei gu luege obs sich’s dreiht und scho Start ich de mit Akapunktur
  • Mine sitzt au no... ab morn 35. ssw... mol luege. Ha letscht wuche mit akupunktur agfange. Hoff, es nützt öbbis
  • @Sandra💕; das hoff ich au das es mit Akapunktur i gäng chunt 😉!! Ha zwar nu Positivi erfahrig gmacht mit Akapunktur: 1.ss schnelli eröffnigsphase!!
  • Ich bi 37 ssw und ha querlag 🤣
  • @Maryon was seget de Ärzt Kaiserschnitt oder glich normal gebäre?? Oder en üsseri wändi mache?
  • @hihi normal gebäre inere querlag gaht ned...da gaht nume ir steisslag aber au nume de wenn das es spital esch wo da macht wills ja racht Erfahrig vu dr Ärzt brucht und das die wenigste choend. I ha ir 38 ssw na en termin und wenns sichs bis de ned anderet wird en kaiserschnitt gmachz bevor d wehe asetzend. Da isch natuerli für e Muetter agnehmer und für d Ärzt bzw Spital au wells choend organisiere und mis Spital wuerd au kei Steisslag Geburte mache well da eifach es erhöhts Risiko wäri. Bi dir wuerdi abwarte und wenn so 1- 2 wuche vorm termin s Baby immer na ned dreiht het de würdi so en geplante KS machä
  • @Maryon ja das mim gebäre isch so en Sach!! Am sunntig chunt Hebamm gu luege was chlinä macht im büch!! Schust Start ich am nächste mentig mit de Akapunktur!! Klangschale chetti ha ich de ganz Tag a😊!!! Es gebt ja nu die üsseri wendig🤔??
  • @hihi mhhhh aso so üsseri wendig wo dr arzt cha mache da tuet glaub weh aso da chunt für mi ned in Frag
    ..ha mi langsam mitm Gedanke abgfunde wenns en KS sett werde...☺ s madamli wird schu ihres gründli haaa warum sie so ligge blibt
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum