Elevit oder Folsäure?

MelisaMelisa

25

bearbeitet 22. 04. 2019, 17:48 in Schwangerschaft
Hallo zämme 😘 mich wür mal wunder ne was hend ihr bis zude 12.ssw gno elevit oder folsüri?

bin chli verunsichered da ich numme d‘folsüru nimme 0.04mg kollegin het gmeint das sigi zwebig me sött 0.08mg folsüri neh 🤔.. Danke scho in vorruss 😘

Kommentare

  • Han au s elevit gha
  • Hend mer gseit s elevit chönni au die ganz schwangerschaft dure neh und denoh au no fertig mache
  • mir isch immer kötzelig gsi vum elevit..im elevit hets halt no viel anders dinne wommer nöd zwingend muess ne..ich ha nur folsüri gno i würd gyni froge weg de dosierig. aber gynis empfehled e au so elevit multivitamin sache ich han das ned welle well wüsseschaftlich nur folsüri und Vit D erwiese isch..
  • Ich habe beides genommen. Elevit (generell wegen Vitamine und auch Eisen) plus zusätzlich folsäure (Migros actilife).
  • Ich ha Elevit und nimä nu zuesätlich Omega 3 vo Elevit bi i de 29ssw
  • han bide erste SS ebe au elevit ka.. aber er meint folsüri bis zude 12.ssw und nochher elevit
  • Ich ha am ahfang nur folsüri gnoh und nacher wlevit und omega 3
  • Ich han beides vom Afang bis Endi ss gnoh. Und nimme etzt no Elevit da ich voll stille
  • Han nur Folsüüri gno gha bi beidne....
  • Mir isch au immer schlecht gsi vom elevit. Ha denn di ganzi SS s Schwangerschaft & Stillzeit Präparat vo Burgerstei gno und au s Magnesium vo dene. Muesch selber zahle & isch türer wie die andere aber isch mer wert gsi.
  • Elevit und ab ssw 12 öpe no omega 3...elevit hani denn au no ide stillzit gnoh gha ide erste ss
  • Ich ha Andreafol gnu bis öbe zur 12-14 Ssw, den uf Elevit gwächslet, mit Absprach vom FA. Würd das mim FA alüäge und nit eifach Mitteli i der Migro oder so gah kaufe.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum