Tempi vom Fruchtwasser🤷🏼‍♀️🤔

Ich han mal eh frag...😬 falls doof isch sorry. Ich weiss das echt nid😳

Wie warm hets baby normalerwiis im buch? Und nämemer ah - eh schwangeri frau liiht bi 35-40 grad ide sunne und sünnelet... das würd sfruchtwasser ufwärme oder?

Eigentlich söttmer ide ferie den ned langi ziit sünnele🤷🏼‍♀️ und wie ischs wemer die iikalte händ uf de buch duet? Gspürt skind en unterschied?

Frageeee über frage😅

Kommentare

  • Aproppo körper..

    Was säget ihr zu dem foti? Isch anschiinend es riese thema für fraue - dass ke brüscht meh wend oder so🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Ich finds sehr faszinierend - allgemein oise körper👍🏻👌🏻

    Quelle: 20minc1fe2540-680e-11e9-a313-8f338bcd46a2.jpeg
  • Das sind milchdrüsene..
  • nei ich dänkes nöd dass sichs fruchtwasser erwärmt. du häsch dini körpertemperatur bi ca 36 grad. wänn du dich bewegsch/ ide sunne liihsch chunnsch warm über und dänn schwitzisch, dämit din körper nöd über die 36 grad chunnt. s‘gliche isch wännt schwanger bisch. sus würsch ja immer grad fieber mache wännt go sünnele gahsch.
    wänn du kalti händ uf de buch leisch gspührt das s‘chind, hät aber kei iifluss ufd fruchtwasser tempi.

    das bild findi fantastisch! und au dä mänschlich körper isch es wunder! 🥰
  • Also luut mim FA sött mer während de Schwangerschaft nid sünnele ( vorallem nid im Letschde Trimester)
  • Sünnele söt mer weg anderne gründ i de ss nöd zlang, aber sicher nöd weg de wärmi vom fruchtwasser. Da wird gnueg guet vo üsem körper reguliert
  • Die Sonne hat kein Einfluss. Der Körper reguliert das von alleine, wie z.b auch dass die eingeatmete Luft im Winter auf ca 36 Grad aufgewärmt wird bevor sie in der Lunge ankommt.

    Ich weiss am Anfang ist man sehr verunsichert. Versuch dich nicht verrückt zu machen. Hab Vertrauen in deinen Körper und höre auf dein Bauchgefühl.
    Und wenn du mal wegen was verunsichert bist: ja nie im www danach googeln 😉 Das hat mich zum Teil wahnsinnig gemacht.
  • wtpooh schrieb: »
    Ich weiss am Anfang ist man sehr verunsichert. Versuch dich nicht verrückt zu machen.

    Exgüsi für mini frag😳 mich hets eifach wunder gna.. ich gah ned id ferie - due nid sünnele alles ok. Nur rein gwunder gsi..
  • Hey, war überhaupt nicht böse gemeint. Ich wollte dich einfach beruhigen und Dir Mut zusprechen.

    Fragen zu haben ist ja was gutes. Und hier findest du sicher verlässlichere antworten als wenn du danach googelst.
  • ich weiss eifach aloha vo paar fraue wo ide SS viel ade sunne xsi sind wo nacher pigmentflecke becho hend wo nümm weg gönd.. eini im gsicht, ned so cool🤨
  • Jo das mit de Pigmentflecke esch no oft de fall, hani ebe au glese/ghört. I be mer jetzt extra d'50er Sunnecreme goh chaufe und creme mis gsicht und mini händ jede Tag brav i 😂
  • Ich mache mich unbeliebt, aber ich mag das Bild mit den Brustdrüsen auch nicht. Irgendwie löst es in mir Ekel aus, aber ich weiss nicht wieso. Aber es gibt ja so Blumen mit grossen Löchern, das löst auch Ekel in mir aus.
  • Danke kläffchen, ich findes au es ergendwie verstörends bild😂
  • Bzgl bild; chum ned ganz drus, wad üs dämit wötsch sägä? Wer wöt wege was kei brüst meh? 🤔
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum