Milchpumpi📝

Wie isch das mit de Milchpumpi, was het bi oii Krankekasse Swica übernah?
Han mal Müsterli und Unterlage vo Ardo und Medela mitgna.

Bin grad ade Famexpo gsi det hetmer sone Dame verzellt dasi umbedingt nach 1-2 Mönet nach de Geburt eini Kaufe sell, will Krankekasse am meischte den zahlt.

Wie hend ihr das gmacht? Chuntmer trotzdem Stillgeld über? 🤷🏼‍♀️

Dankeschön

Kommentare

  • Ich bi bide Swica...sie hend mer Stillgele zahlt und au d Mulchpumpi Medela Freestyle (360chf)
  • @Pinny danke fürs feedback. Isch ja mega grosszügig. Hesch eifach eini kauft und rechnig ihgschickt? Und wenn heschsi kauft?
  • Also ich ha mi zerst gmolde bide swica...und halt gseit dasi stille will, aber falls id nacht dureschloofet willi abpumpe damit de maa au shöppele cha..und denn hends mir gseit das sie max. 360 chf an e milchpumpi zahlet oder 3chf pro tag ad milchpumpi miete (bi nöd ganz sicher obs 3 chf oder weniger oder meh gsi sind..aber öppe um das ume)....:)
  • Denn hends mer gseit ich chan eifach d rechnig ihhschicke
  • Unbedingt Kaufe - KPT zahlt max es Jahr lang 3chf pro Tag ad Mieti, isch super grosszügig aber da ich d Pumpi so lang bhalte han, ischs sehr vill tüürer choh z miete.
  • Mir haben auch alle geraten zu kaufen, da sie die Miete nur am Gerät zahlen, du aber die Aufsätze selber kaufen musst. Und dann lohnt sich - bei längerem Gebrauch - ein Kauf.
  • Danke oii.

    Kaufe dueni sowieso👍🏻 aber het nie denkt dass so viel übernah wird. Hammer👌🏻
  • ardo calypso isch super 😁
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum