Ziiiiit raaaaaaaaast😳🚗🚗🚗

Uiiiii mamis😍 ich muss mal mini froiiid mit oii teile..

Ich bi so glücklich❤️ bin ih zwei täg bereits im 6.❗️ monet schwanger😱😱 jaaaaaa, so schnell isch ziit glaub na nie gloffe😅Es isch sones schöns gfühl schwanger zsii.. ha nur immer derfe lese wies allne andere gaht und jetzt derfis selber erlebe😍 ich gseh zwar ned schwanger us aber🤷🏼‍♀️ ich gspür de chli jetzt immer meh😍 au wens nur gaaaaanz fiin isch und weni ruhig liege.

Ich hoffe so sehr das de babyboy gsund isch und mir en wunderbare start zeme is neue lebe hend.

Es chömed zwar au immer meh ängscht..😳

Wie gahts oii mitschwangere scho? Sinder scho fliessig ade kinderzimmer dra? Was münder na alles bsorge?
Wet nix vergesse zposchte oder nach de geburt na allne sache nahsekle😅 aber ich glaub swichtigschte hemer:
En kinderwage
Autositz inkl isofix (bruchet aber na en zweite isofix)
Bettli
Wickeltisch
Kleider hemer au en teil
Windle machemer den slillydoo abo

Langsam fühli mi fascht gstresst😂 wili immer denkt ha ich bi zfrüeh dra - muss nachli warte. ZÄGG ischer den da😅
«1

Kommentare

  • @ALOHA oh so schön aloha..aso schwanger si hani zwor nöd so läss gfunde aber ez..dehai mit üsem chline schätzeli es isch so wunder wunderschön!! chasch dich froie! ich würd wenni di wär nöd grad fix es windlä abo mache..lieber am afang es paar usprobiere (chunsch uf geburt und i all dene babypaket gschenk dinger müsterli über) und gwüssi babys verträged jo au nöd alli windlä 😉 und wieso e 2 isofix?
  • @schaai das glaubi😍 sooo schön dases oii jetzt so guet gaht. Happy family❤️
    stimmt😱 de warti demfall mal. Han vo lillydoo zum glück es pack 1,2,3,4 übercho zum probiere😅 de gsehni schnell obers vertreit.
    En zweite isofix, wilmer zwei 🚗 hend
  • Mini hett mit 2 wuche en Pilz gha vode Lillydoo wür au keis Abo mache🙈 Sie vertreit nur Coop My Baby Windle oder für mich di beste: Pampers..
  • Pampers bini ebe ned fan😷 kinde ide krippe hend immer so pisselet vo dene. Unglaublich grussig.
    Coop kenni ned, muss den chli probiere. Hoffe das lillydoo gaht😅👌🏻
  • 😂 Ich bin die ganz Ziit hin und her grisse zwüsched "oh mein gott nur no 4 Mönet!!!!!!!! 🤯😱😱😱" und "ohhhh mann es gaht no GANZI 4!!!! MÖNET!!!! 😓"

    Ich glaub mir hend au scho s'Nötigste.. sZimmer isch sit letscht Wuche au scho guet iigrechtet. Jetzt warte mer no uf Babybettmatratze und de Stillsessel müemer no bim Mami hole. Und denn hemmer no sooooovell Chleidli gschenkt becho. Die müemer no all dure luege und denn wäsche und iruume 🤪
    Mis Ziel isch bis endi Juni parat zsii und denn ab id Berge bis denn eusi Chlii s'gfühl het sie wott jetzt uf d'Welt cho ☺️ i hoffe, dass i so amene heisse Summer biz chan entfliehe 😅

    För d'Windle wott i no en Stoffwindleberatig mache und denn am Afang mit eme Testpaket starte und usprobiere. Wenns denn ned klappt luege mer wiiters :)
  • @Juli88 du seisches😍 soo schön. Ich heten au gern scho bi ois, aber er söll na wachse und zueneh😅😍

    Kleidli ihruhme hani ebe au überleit, aber isch das ned nochli früeh?😅 has etz ih seck. Wartet bis gwäsche werdet🙊

    Ned schlecht - stoffwindle😳 was bewegt dich dezue mit stoffwindle zwickle? Isch das ned viel ufwändiger😷?
  • @ALOHA bin au ned fan aber wenn das die sind wo verhebed und am chind passed denn muess mer fast😄 lieber wie nomal en Pilz oder so.. aber ebe probiersch di denn eh dure
  • @mrspfeffer weli hesch den vo pampers?
  • Mit de Windle würdi au warte 🙈. Lillydoo heit üsi au nid vertreid. Mir hend rächt lang gha bis mer eini gfunde hend wo sie nid wund worde isch 🤷‍♀️.
  • ich bi kei online shopperin nur drum hani solang mit em lillydoo abo gwartet. bim sohn hani pampers gha, er hät zwar immer so gstunkä scho nach eim bisi, aber sind die einzige gsi wo er meh als ä stund hät chöne ah ha ohni zündrots füdli. tochter hät so zimmli gar nüt vertreit usser ebe lillydoo. chasch ja s‘tescht abo bstelle (10windle für 5.-) sit det hämer die und ich bi begeisteret! schmöcke teilwiis nöd mal wänns en gaggi drin hät und die sind ohni parfüm!
  • @ALOHA ich ka dr nochfühle🙈 bi mir sins „nume“ no 9 wuuche😳😳 und mi maa muess no vieles usem
    Konderzimmer usruume🙄 zum
    Glygg mien mir denn nume no ufstelle und so.

    Aabr ich ha d gfyhl es isch mega schnell umegange die achwamgerschaft!! Gniess es, so lang dr buuch noni in weg kunnt😂😉 und denn magsch d sache mache, ich merk langsam was alles nym goht🙈
  • bearbeitet 25. 04. 2019, 12:01
    @aloha die Premium Protection. Vode babydry hetts au immer so gstunke.
    Aber jetz chaufi mal die neue Pure Protection. Han scho dFüechttüechli us dere Serie und sind super
  • @ALOHA jo d'chleidli wott i ebe au ned z'früeh wäsche und iiruume. Warte solang wies goht. Aber ussortiere chönte mer langsam :)
    Weg de Stoffwindle: ich find ergendwie, dass ichs muess probiere, de Umwelt z'lieb. Wenns guet klappt isch super und wenn nöd, han i gaaaanz schnell Wegwerfwindle postet. ☺️
  • D KK versicherig abschliesse für ds chline...
  • @ALOHA mir hend gnau s gliche kuscheltierli postet 🤗 guete gschmack 😜
  • @Manaya so guet😍 danke danke - glichfalls😬🤪
  • Mamis - mir isch na in sinn cho.. bruchi so riese binde wegem wuchefluss? Das müssti für mich vorher auna poschte oder?😅
  • Ich ha glaub normali chöne neh... S gröbst isch nachm spital bi mir verbi gsi😅 aber lise gern mit so sicher bini nämli au nüm
  • I würd choufe, ha Sanette kouft. Si so Wattebinde... auerdings schwär z finge🙈 hase ir Apothek kouft
  • ich han im moment die vom coop, sana heisseds... die i de apotheke sind viel z tür... und jo ich wür kaufe... set atmungsaktiv sii...
  • Joelle schrieb: »
    Ich ha glaub normali chöne neh... S gröbst isch nachm spital bi mir verbi gsi😅 aber lise gern mit so sicher bini nämli au nüm

    Min wunsch isch ebe ambulant gebäre. Demfall wirdis schono bruche😳😅
  • Danke viel mal🤗🤗
  • Ich wür molfina chaufe git au so dicki und sind viel günstiger,aber jo unbedingt chaufe,ha min maa müesse schicke😂
  • MiaWia12345 schrieb: »
    Ich wür molfina chaufe git au so dicki und sind viel günstiger,aber jo unbedingt chaufe,ha min maa müesse schicke😂

    Ouuu😅😂 herrlich. Mir düend die manne immer leid wo OBs poschte münd. Ratlos vor dem gstell stönd😂😂😂
  • I ha au Sana oder so gha vom Coop. Ha em Gebs no Hösli/Binde chlaut gha för dehei und wo i hei be esch sie met eme ganze Sache cho.😂
  • Ich wür binde scho im vorus dihei ha 👍 han kei gha und bin soo froh gsi dassi ganz viel vom spital ha derfe heineh. Bin paar täg dihei nur mit dene netzhösli und dicke binde drin umegloffe wills so bequem gsi isch. Ha die netzhösli gliebt 😂😂
  • 🙊🙊 bin ja gspannt. Vo dene netzhösli liestmer immer nur guets😂 muss au unterhose kaufe. Tangas gönd ja sicher ned😬😅😂 ich find unterhose soooo unbequem🤭
  • Diä Netzhösli si hässlich aber uh bequem. I ha si sogar ir Maschinä gwäschä u si si ganz bliibä.
    Bindä eifach us Watte ke plasifizierti u ohni Parfum
  • Ah und was ich uh gschätzt han am afang: bequemi hose wo 4 nummere grösser gsi sind als normal.
  • @ALOHA underhose/slip findi horror ich träg däfür panties/hipster.. nach de 1. geburt als neue favorit erkore. wänni mini täg ha und en ufdunsne buuch ha ziehni immer die oma panties ah woni fürs wuchebett kauft ha in xxl☺️ stabbinde hani vom geburtshuus chöne mithei näh und nacher hani ide drogeri kauft.
  • @Mirj ah super😍 danke viel mal fürs feedback. Stimmt oma panties wär auna öbis - sehr sexy😅 naja haupsach bequem👍🏻👌🏻
  • hani mir au gseit! und panties sind ähnlich wie netzhösli, die hani au laang ahgha🥰🙈😅
  • natalie schrieb: »
    Ich wür binde scho im vorus dihei ha 👍 han kei gha und bin soo froh gsi dassi ganz viel vom spital ha derfe heineh. Bin paar täg dihei nur mit dene netzhösli und dicke binde drin umegloffe wills so bequem gsi isch. Ha die netzhösli gliebt 😂😂

    Ouu ja das hani au gmacht😂😂👍🏼
  • ich han die netzhösli garned bequem gfunde....🙈 die sind mir immer verrutscht...🙊 han mi wohler gfühlt mit 1-2numere grössere slips mit höchem bund, hebt den besser und wens glich en ks gid hesch kei druck uf d naht... bin sust au immer en tanga trägeri...☺️
  • Ich han au netzhösli em spital klaut😂
  • @ALOHA du gasch ja amigs glaub au in DM oder? Die hend extra watierti Bindene fürs Wuchebett. Mami Bindene. Sind normal bide Windle iisortiert. Ich han die super gfunde. 😉 Es het au Netzhösli aber die vom DM findi ned so toll. Im Spital hends wäschbari gha. Sind fast wie Unterhose gsi. Die hani super gfunde. Han vo dene mitgno. 🙈😅
  • Guet de luegi den dasi au 2-3 cha mitneh😬😬 fründin vom brüeder schafft zum glück uf de geburtsabteilig😅

    @Avenira genau ja. Ich gahne ih 2-3 wuche gad wider🙊 den mussi demfall vo dene poschte👍🏻 danke diir. Ha für de dm scho eh grossi lischte für babysache😅👌🏻👍🏻
  • Und falsd wotsch stille die zwei Sache au no. 😂 Sind viel viel billiger im DM. 8952e010-6f1f-11e9-826e-9b8dc4967b0c.jpeg
  • Yeah so lieb danke. Die links hani au uf minre lischte😂 die rechts bisher nani gha😅👍🏻 danke viel mal.
    Ich find dhomepage super woni bewertige lese chan was super isch🙊😅👍🏻
  • Die marke „lasinoh“ muss glaub allgemein na super si. Bruschtwarzesalbi vo dene hani au uf de lischte👍🏻 kennsch die au?
  • Möchtisch das alles vorchaufe @ALOHA?
    Ich ha alles chöne vom spital heineh und het eigentlich alles super glanget (ussert stillilage hani no müesse go chaufe).
  • @natalie kei ahnig😅 kenn das alles ned. Aber wet ja ambulant gebäre - wens klappt chumi ned ines zimmer und ha kei pflegpersonal.
    So hanis und muss nacher nüm nahrenne. Wenis ned bruch ischmer au recht😬👍🏻 de chanis verschenke.
  • Ah okay, hui chapeau wenner das dureziehnd 😅 ha zwar e mega gueti, komplikationslosi geburt gha aber bi soo froh gsi hani di paar täg im spital chönne bliebe🙈
  • Ja han die im Spital übercho zum Probiere. Han aber im allgemeine lieber Pads gha. 😊
    Finds mega han au wele Ambulant gebäre. Het leider 2x ned klappet. 🙄😅 Wobi nachem Kaiserschnitt bini au nach 24h hei. 😂 Jetzt bim zweite mit de geburtsverletzige und Familiebett Zimmer simmer den 2 Täg blibe. Würd sofort ambulant gebähre wend geburt normal verlauft. Viel meh Privatsphäre und mit ere guete Hebamme perfekt. Hebamme bringt der natürlich au no sache hei wen öpis fehlt. Ich han vom Spital emel ned gnueg becho oder resp. viel bediened sich halt au eifach was ich ned gmacht han. Bis uf die wäschbare Netzunterhose und Fläsche zum spüele hani vom Spital nüt mitgnoh. 🤷‍♀️
    Aja und fallsd ned chasch Ambulant gebähre chani der Familiezimmer mega empfehle. 😁 Wenigstens es bitzeli meh wie dihei.
  • @Avenira ah alles klar, denn isches je nach spital verschiede. Mier hend würklich alles derfe heineh (windle, stillilage, purelan salbi, mepilex, vit. D tropfe etc.) eifach bedient hetti mi au nie 😳
  • natalie schrieb: »
    Ah okay, hui chapeau wenner das dureziehnd 😅 ha zwar e mega gueti, komplikationslosi geburt gha aber bi soo froh gsi hani di paar täg im spital chönne bliebe🙈

    😬😬 vilicht ischs au eh wunschvorstellig. Mal luege. Kenns ja ned🤷🏼‍♀️😅 Aber kei bock uf de stress im spital. Und ha eh super hebamme. Min mah het au 3-4 wuche ferie😅👍🏻 ich gsehs de wies lauft.

    @Avenira oh nei so schad. Ich hoffe vo herze dases klappt. En kaiserschnitt wär de horror für mich😓 aber wenmer nach 24h hei cha🙏🏻 kollegin isch ganzi 4 täg jm spital gsi. Horror.
    Genau - mini fraueärztin hets gnau wie du gseit. Wemer eh geniali hebamme het ischs keis problem. Au stille klappi bi viele fraue einiges besser wie im spital😅 wieso au immer🙊 evt wilmer meh ruhe het und ned drischnurret😂 kei ahnig🙊

    Ich glaub es familiezimmer hets ebe det ned woni wet😬 chan nedmal zu 100% es privatszimmer ha. Das isch wieso ich au so angscht ha dasi im spital bliibe muss😂 au weni als halbprivati drufzahle wür. Wenn die private zimmer bsetzt sind🤷🏼‍♀️ isch verbii für mich🤭 dra glaube dases klappt🙏🏻🙏🏻
  • @natalie bin i zwei Spitäler gsi und han nie viel becho. Han aber au ned explizit dena gfröget. Mal es Mandelöl oder so aber sust ned meh. 🤷‍♀️ vilicht hends es vi mier au vergesse will ich halt früener hei bin.
  • Kollegin wo gad letschti gebore het (inkl 3 spitalufenthalt) het au nüt becho. Es paar stillihlage hetsi na mitbecho. Meh nöd. Ihre mah het alles müsse go poschte🙊😅Aber ich nimm ah dases uf spitäler drufah chunt.
  • ALOHA schrieb: »
    Kollegin wo gad letschti gebore het (inkl 3 spitalufenthalt) het au nüt becho. Es paar stillihlage hetsi na mitbecho. Meh nöd. Ihre mah het alles müsse go poschte🙊😅Aber ich nimm ah dases uf spitäler drufah chunt.

    Hupps ja demfall scho. Chasch ja mal nahfröge. Eus hends würklich gseit gha, dass mer alles was mer abrucht hend chönnd mitneh und wenn mer vo öpisem no meh wennd chömmers säge. Drum hani denkt ich wiis dich drufhi, nöd dass mega viel geld usgisch und am endi chunsch alles mitüber
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum