🕣🤰🏼Pünktlich zum ET?🤱🏼🕙

ALOHAALOHA

906

bearbeitet 1. 09. 2019, 22:25 in Geburt
Liebi Mamiiiiis

Ich liese so viel dass de ET wär aber na alles ruhig isch😅

Ischs so das die meischtw vo oii übertreit hend? Oder gits au babys vo vorher cho sind?😅

Kommentare

  • Ich habe mal gelesen, dass statistisch die 1. Geburt bei ET + 5 stattfindet. Bei mir war die 1. Geburt ein geplanter KS und das 2. Kind kam bei ET+8
  • ich han mol glese gha, dass nu 4% genau am ET spontan gebäret.. mini het sich bi +6 uf de wäg gmacht 😌
  • 4%😨 das isch ja krass😅 guet eich ischs ja au nur usgrechnet vom periode tag ~ in etwa😅
  • Aso mini erst isch am 4.6 22:25 uf dwelt cho und am 5.6 wer termin gsi,mun aso nid sii mitem übertrege😉
  • Mini ersti isch genau am ET uf d'welt cho, mini zweiti defür 10wucha zfrüah.
  • min erst isch bi ET+3 nachnileite per ks uf d welt cho und s zweite pünktlich, spontan, am ET 00.10uhr...☺️
  • AveniraAvenira

    172

    bearbeitet 10. 05. 2019, 16:51
    1 bi ET -4 spontan mit anschlüssemden not KS.
    2. Bi ET +11 mit iileite normal geburt.
  • Ds 1. 4 wuche ds früeh
    Ds 2. am ET
  • Bim 1.Kind hani am ET am 6:37 die ersti Wehe becho leider isch d‘Geburt 40h gange und drumm ischer nöd am ET cho 😅
    Bim 2.Kind hani au um die 6:00 am ET Wehe becho und sie isch no am gliche Tag ufd Welt cho 🥰Ich selber bin au am ET ufd Welt cho. Has no lustig gfunde, dass bi mir beidi mol fast um die glichi Ziit Wehe igsätzt hend und no krasser findi das mis Mami au am morge am 6:00 wehe becho hett😅
    ob das viellicht en zemmehang hett 🧐
  • mi bueb isch bi 38 5 cho, ouso 9 täh vor ET, hoffe, si brüetsch macht sech o früecher ufe wäg 🙈
  • Mis erste isch gnau am et cho...d wehe hän 2 tag vorher agfange
  • Sohn am ET u Tochter bi 38+3 (plante KS)
  • @lunapiena 40h wehe? Ach du sch..😨😨😨
  • Tochter isch 39+0 cho (s1. chind)😄
  • aso mini 1 isch et -1 cho und die 2. ghört zu dene 4% 🤣👌🏽
  • 1. Bi 39 3 und s zweit weissi noni;)
  • Min erschte isch bi 40+0 und de zweit bi 39+3 cho
  • Mini (ersts Chind) isch au 7 Täg vor ET cho (spontan gebore)
  • Ich habe mal gelesen, dass statistisch die Wahrscheinlichkeit für ca 10 Tage vor und nach dem ET am grössten ist. Genau auf den ET kommen nur die wenigsten (einstelliger Prozentsatz).

    Bei mir kamen beide ziemlich pünktlich berechnet (ET -1 und ET).
    Aber wie bereits erwähnt: es ist ja nur eine Berechnung. Wann genau die Befruchtung stattgefunden hat, weiss man ja auch nicht.

  • Meiner kam ET -5, spontan... war mir recht.... 😍
  • Min erst isch au 38+5 cho..wies mini muus macht gsehni no☺️
  • Mini Gross isch au am ET koh und dia Klii ein Tag vor ET.
  • Zerschte bi 38/6 meitli u ds 2 te 38/3 e bueb
  • mini chli isch am ET cho 🥰♥️
  • Min Junior ET - 5wuche spontan kei Lust meh gha😅
  • ET -14 euse junior und 2te gsehni denn
  • 1. 👧🏼 bi 38+1 u 2.👧🏼bi 37+4 beidi spontan!
  • Spannend😍 danke oii. Sind doch na viel vorem ET👍🏻👌🏻
  • 1. + 1Woche s 2. Zwilling ihgleitet wäge platzmangel und somit kein wachstumsmöglichkeite, 3. 40 +3 trotz strängem liegeufgebot ab em 7. Monet ond 4. 40 +8 mit vermehrte ruhepause ufgebote ond löpfverbot.
  • genau 2 wuche friener, mir ischs rächt gsi.
  • Erste 2 tag nach ET und zweite 3 Tag vor ET
  • Neun Tage vor ET 😅
  • Mini Tochter isch 2 Stund nach Mitternacht uf d‘Wält cho, knapp dr ET verpasst
  • 1. Chind Meitli 38 3 2. Chind Bueb 40 2
  • er isch genau 1 wuche vor ET cho💪🏼 (39+0)
  • 1. Chend ET -8
    2. Chend ET -9
    3. Chend send mer mol gspannt 😃
  • ET+16 🤪🤪🤪
  • @Bawa waaaaasss?😂 wie lang isch den s‘höchste wos überträge lönd?
  • @ALOHA überträge nennt mers eigetli ersch ab 14 Tag.. alles andere isch eifach Terminüberschriite. Das hed mit dem ztu wo d @wtpooh erwähnt hed. Das hed mit de berächnig und de Befruchtig ztue.. das chasch ja ned uf de Tag genau bestimme☺️😉

    Ab 10 Tag leitids eigetlich ih um d Versorgig vom Baby ned z gfährde.
  • Mir hei ä bettschlange und i wett nüt meh angers.. 😊Wie geits dir liebi @ALOHA? I ha eifach hie müesse biträte zum wüsse wies dir geit? 😍
  • Ha grad gseh das i vou zum fautsche gantwortet ha..aber egau 😂😂
  • @dela jö😍 willkomme da im babyforum😍🤗 mir gahts seehr guet danke. Bi etz am wucheend gad in 7. monet grutscht😳 es gaht sooo schnell😍 wunderschön de chli jede tag z‘gspüre😍Danke na fürs feedback wege de bettschlange. Ich glaub mir wärdet au soeini poschte😍git so schöni motiv😅👍🏻

    Wie gahts oii?😍
  • @ALOHA OMG scho im 7. monet 🤩 Das isch ja wahnsinn. I dänke so viu a di und drum hani jetz eifach mau müesse cho luege wies dir geit.. 😊Ja bi üs hei beidi kind ä bettschlange im bett und es isch würkli super praktisch 👍🏼 Üs geits tiptop, isch ziemlech streng mit 2.. 😅🤪
  • Ha dr wöue es foto schicke aber es geit irgendwie nid 🙈
  • Mini Tochter isch bi 35+3 (sehr) spontan cho
  • @dela ja säg nüt😍 mir gnüssets soo fescht und sind unändlich dankbar😍Ohh😅 das glaubi. Aber wens den grösser sind ischs umso gmüetlicher🤗😍Per PN gahts au ned? Chunt eh fehlermeldig?
  • Ja und trotz laaangem warte, müse ihleite 😅😅 ha eh hebamme kah und ständig kontrolle kah bim FA zwecks fruchtwasser und Plazenta 😇
  • Mini ersti isch genau am et ko, die 2. 3 wuche früher, de 3. 1wuche vorher igleitet wäge enorme schmerze und min kleinste isch e frühchen gsi 3 monat zfrühe.
    Das isch ganz unterschiedlich si kömme wenn si wend terminkalender gits dört drin nit😂
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum