Decki för Kinderwage

Euses bebe chunt im Oktober uf d Wält und ich han mich gfrogt öb ich för in kinderwage no en decki oder es schaffell bruche?! 🤷‍♀️

Kommentare

  • Ich ha es fell kauft für de wage. Isch ja genial ob summer oder winter👍🏻👌🏻 oise chunt im september
  • S schaffell chasch s ganz jahr bruche. Im winter wärmts und im sommer"chüelts"
  • Ich fand das Fell sehr schwitzig im Sommer. Wir hatten immer eine leichte Decke dabei und im Herbst/Winter dann einen Fusssack, aber nicht den dicksten.
  • mir händ eifach eh Fuesssack und eh dünni Decki gha 🙂
  • Ich has Fell au eher unpraktisch gfunde.. im Summer hämer vode Elodie sone Sitzuflag gah und im Winter au vo Elodie en Wintersack..
  • Früehlig/ Herbst hani u gern s Fell im Wagge ka Winter en Fuesssack und Summer je noch dem nüt oder ebe s Fell hends u gern und wörs wieder Poste.
    Do gönd d meinige usenand und denk du muesch luege wies fö di /dim kind passt
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum