Einschlafen

Wie lange dauert es bis eure 2-3 Jährigen eingeschlafen sind? Also nach dem « Ritual »?

Kommentare

  • üse Bueb wört zwor erst im September zwei aber er pfuset innert 30 min ih mengmol früehner mengmol spöter aber lenger we 30 min häter nie biser pfuset
  • Innert 20min... 2 Jähriig... zu bett go ziit varriert vom ufstoh am morge, mittagspfus (1h) und den nach 12h wachziit goz tiptop zum is bett da...
    zb: 7:30 - 13:00-14:00 mittagspfus 20:30 is Bett 😊

  • 10-20min wen si tätsch müed esch 3min 🤣🤣
  • Im september 3 jährig. We i päch ha 1-2stund 🙈. U we i glück ha 5minute. Aber so durchschnittlech 30-45 minute scho
  • Üsi het äbe ou mind. 30 Min und ig finde das lang 🤔
  • Ehrlich gseit ke Ahnig🤔weni ich usse gah, is sie wach und Spieluhr lauft öbe ca. 10min, wens fertig isch kehri meischten nix meh.
  • 5 min bis 1 std alles 🙂🤣 meistens aber so 20 min ... und wenn er kei mittagspfus gmacht hät und richtig mûed isch am 18:00 / 19:00 innerhalb vo 5 minute 🤣🤣
  • Meistens liiits scho dra, das zwenig müed sind wenns bis zunere stund got. Besser den de mittagspfus kürze oder spöter is bett tue... bi üs klappets so guet hend vorher au immer lang brucht kah....
  • Phu, üsi schlaft sowieso ersch am 21h und no das isch e Kampf. Mittagsschlaf macht si no 1,5h. Ha mir scho überleit dä z striche aber de isch si unusstehlich ab de 4i.
  • @ Sunshinemom wenn stoht se uf am morge?
  • mine staht meistens 6/6:30 uf und wenn er kei mittags pfus macht (nur büechli luegt odeg churz chli tv am mittag) den isch er so ab em 5 au fix und fertig aber ich has lieber so als ich am obe lang warte bis er schloft🙈
  • Ja isch eigentlich jo nu früh... würs mol mit 1h am mittag probiere und bis am 14:00 wecke....und den am 20:00 is bett 😃
  • Ja ig mues gloub würklech öppos am Mittagsschlaf ändere. Hüt het si kene gmacht wüu si dr Schlaf eifach nid gfunde het und isch am 20h20 innert 10 Min igschlafe gsi. 😃 Mau luege wenns morn am morge losgeit. 😬
  • Ja es isch oder liit mengisch am mittagspfus... vorallem bi dem Alter.... 🙈 Aber desto frühnder am morge, desto riiinger am obig 😃 wenn mers nöd zlang pfuse loht am mittag 😅
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum