Waschtrockner

IroLIroL

6

bearbeitet 16. 05. 2019, 21:35 in Plauderecke
Mögender miar verzella was iar drvo haltend 😊💦👚👔🧺

Kommentare

  • Tumbler? Ich chönt nie ohni😅Nurscho tüechli mussi tumblere. Die sind suscht wie stroh😅 oder bettsache😍
  • @ALOHAi meina z kombigrät wo ma wöschmaschina und tubler in einem het 😊
    Übrigends gotsmer genau glich wia diar!!! Tüachli und Bettwösch muass ma doch eifach tublera ☺️👍🏻😉
  • Das gits?😨😨 krass. Ja da chani ned helfe😬🙊Ebe gell😍😍 s‘beschte
  • Mini schwester het so ein gha und sie het immer gseit i söll so eine nie chaufe seig sooo en seich🙈 es goht ewigs bis alles fertig isch. Mir händ jetzt au grad e wäschmachschiene und tumbler gholt neu und i ha im lade genau nomol nach däm gfrogt und sogar de verchäufer het gseit es seig en seich🙈😂
  • Mis mami het au so eini gha und würds au niemeh chaufe, tumblerfunktion isch ewig gange und trotzdem füecht usecho🤷🏻‍♀️
  • Mies Mami het eu so eine ka, sie würdis eu niä meh kaufe. Wiä die Andere schriebit alles geit ewigs und glich nit güät.
  • Danka eu viel mol! Das isch doch a grossi hilf eures Feedback! Danka!
  • Mir hend im Feriehuus e so eini. Für dete findis ok, will mer kei Platz hend und sie eh ned viel bruched. Für de Altag völlig ungeignet.
  • Miar hend au eini. Würau nümm kaufa. Wäscha kasch 7 Kilo, tumblera aber nur 4 Kilo. Denn müasstisch d Hälfti vor Nassa ussaneh. Do i aber fascht nia tumblera isch es nit so schlimm. Wenn i aber tumblera, denn in dr Nacht und nur mit dr halba Maschina, das klappt guat.
  • Danka 😊👍🏻 i lon das mit dera maschina 😅 kaufa a normali und mim tumbler luagi halt wia macha, befürchta aber i han kei platz...
  • Wo möchtisch das denn anestelle? Mir händs jetzt halt so gmacht das mir e schmali wäschmaschiene im bad händ und de tumbler im schlofzimmer🙈 gseht halt nid mega mässig us abr mir isch es wichtig dasi au en tumbler han willi en halt sehr viel bruch😊
  • I möchts gern ins Bad tua, han aber as Fenster wo “stört”. Schlofzimmer kunnt für mi glaub nit in frog! 😬
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum