Tipps -> Schwanger in Summer 😳

ALOHAALOHA

906

bearbeitet 27. 05. 2019, 09:40 in Schwangerschaft
Gits irgendwelchi tipps wasmer im summer mache chan dases d‘schwangerschaft chli agnehmer macht? Gits überhaupt öbis?😂Letscht summer hani d‘hitz teilwiis scho so mega unagnehm gfunde😅

Bild: 20min artikel

Kommentare

  • Bin au grad zämezuckt wo ich de Artikel gseh han 🙈 han Mitti September ET. Bi euis isches im Büro au so ultraheiss 😩 glaube, ich luege das ich ab August nüm zviel muess schaffe und hocke de ganz Tag i de badi 😂
  • @Summer passendi name hesch🤪😂Ja ich ha de ET au ahfangs september. Schaffe dueni zum glück ned🙏🏻🤗 aber so ide badi immer hänge findi au doof.

    Mitere wasser sprühefläsche umelaufe zb😅 viel träget ebe glaub stützstrümpf wege de wasserihlagerige...😳 aber da stirbi doch? Wie weni strumpfhose ahhet?

    Bin gspannt uf tipps vo mamis wo das letscht jahr scho duregmacht hend🙏🏻
  • Ich schliesse mich ah😱😱🥵🥵 und min ma het gmeint sig doch superschön ( italo liebt heiss)
  • I hans erlebt letsch johr und jo i bi knallhart mit stützstrümpf längi bis über de Buuch und churze hose umeglofe🤷‍♀️ mir isch sooo egal gsi was anderi denket aber es wer nid gangi ohni ha sooo viel wasser gha. Aber das isch halt charakter Sach denki😅🤷‍♀️
  • Minifee, aber hesch denn nid no heisser gha 😱Wäg de lüt wärs mir au glich.
  • @Minifee I bi genau glich ume glofe 😂

    I ha au im Sep. ET ka. Glaub me cha do nö viel mache. viel trinkä, am schatte noh.
  • @FrauenmantelMol me häd heiss aber ohni Stüzstrümpf wärs mit de bei no viel schlimmer, i ha lieber heiss ka we gschwolni bei am obig und schmerze 🤭
  • Jo doch es isch heiss gsi und i mim gschäft hemer immer 34 grad gha🤷‍♀️ viiel trinke jo halt a oft unterärm und nacke chüehle blibt der fasch nix anders übrig went wasserihlagerige hesch😅
  • Ich ha letzt jahr im september ET gha und bi ehrlichgseit sehr froh gsi dassi han derfe schaffe. Han immer chönne chleidli alegge, han erstunlicherwiis weniger problem gha mit de hitz als anderi wo nöd schwanger gsi sind. Ich denke jede steckt das wieder andersch weg. Aber ich wür mich nöd zfest verstiefe mit em gedanke “ich armi bin i dere hitz schwanger”, sondern das eifach gnüsse. Viel in see go bade, i minere freizit bini viel eifach uf de luftmatraze im see gläge. Ab und zue go schwümme haltet grad no fit 🥰
  • Oh jo i freue mi su gar nid uf die hitz. Han ET scho afangs Juli, aber bi minere erste SS sind hitzewallige noch de geburt no viel schlimmer gsi (und das im januar 😂).
    I muess au stützstrümpf aha, will i viel liege muess, ohni würs nid go, bei werdend scho knallrot noch kurzem dusche 🙈
  • I ha im 15 o im sept ET gha... i bi haut würk viu ga badä und it aarä.... wiso findsch de ds doof?
  • Ich ben letscht jahr au ab august krankgschriebe gsi und ha dr ganz tag em pool/badi verbracht😂
  • Ab 28 grad em büro. Muess der dfirma en platz gä chöne wos ned meh als 28 grad esch. Susch darfsch nüme ga schaffe.
  • Ech ha d stützstrümpf verusse amigs nass gmacht - het schön küehlt 😊
  • Hab Sep 15 entbunden 😅. Morgens im Büro die Füsse im Wasserbad. Und immer ein Wasser-Spray auf mir + Stützstrümpfe. Plus viel Tee trinken.
  • @Farfalla ah das isch schlau😅👌🏻
  • Ich war letzten Sommer schwanger; Geburt im Juli. Musste von Anfang an Stützstrümpfe tragen. Hatte solche bis zum Oberschenkel. Ganz hoch war mir zu viel (auch weil man so oft aufs 🚽muss 🙈).
    Was mit half: Früchte aus dem Kühlschrank (Wassermelonen, aber auch Apfel etc), viel Wasser. Zu Hause Fussbad mit kaltem Wasser. Und wie schon gesagt „dem Schatten nach“.
  • Uii ich liebe heiss 🤣guet bi mir au 40grad gwöhnt...bi sogar uf italie während de schwangerschaft 🤣eifach viel trinke und luftigi kleider ahzieh 🤣ha öppe 4-6liter trunke pro tag 😆und viel gelato
  • Also ich bin letscht Summer hochschwanger gsi .. bin selte z mittst am Nami use ..erst spöter oder am Morge süsch dine gsi und ganz viel Glace🥰😋 aber tuet mir leid wenn ich das säge es isch für mi horror gsi 🙈😆 han süsch scho hitz nid gern ...den noh schwanger lide mit dir 😩
  • Mer ischs letscht johr so gange we eu.. i has sooo schlim gfunde😂😫gönd id badi i schatte und is wasser.. ha vell dfüess bädelet im iss chalte wasser.. viel wasserglace gässe und iiis chalti wassermelone.. und wenig mache.. und bei ue ha wenns nüm gaht

    Denke a eu alli❤️
  • Sept 2015 - en mega Summer gsi, gring ache u seckle, und gschlofä hani im cheller uf de Luftmatratze 🤷🏻‍♀️
  • Bi zwei mol im summer hochschwanger gsi, 2015 und 2018. falls es zunere dritte ss chunt, heti am liebste au wieder im summer oder herbst et. I finds super. Han aber zwei gueti ss ka ohni grösseri problem.
    Kleidli alegge, chli bade usw.
    I bi eifach niä bi de grösste mittagshitz use und has würkli easy gnoh.
  • Bi im summer 17 schwanger gsi u i ha wöue a nordpol uswandere. Ha süsch scho nid gärn meh aus 28grad. Ha scho ab dr 25 ssw nume no 50% gschaffet u ha viu müesse lige. Super ire dachwohnig. Bi mim ma so uf d närve gange, dass er e klimaalag kouft het😂😍
  • Ich bi no nie im summer schwanger gsi, aber ehri tipps fend i no guet.. :)

Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum