Geschwisterkinderwagen

Hallo zäme

Ech be uf de suechi nocheme guete Chenderwage för es Baby ond es Chlichend 15 Mönet.
Hed öber vo euch eine woner chönd empfähle oder woner säged dä wördi nie meh näh?
Danke för Tipps ☺️

Kommentare

  • Be maga Fan vo eusem Baby jogger city select! 👍🏻 Dä wördi nöm härgäh!
  • Mir hend de tfk☺️ ich finden super
  • Ich ha ide krippe au 3 tfk zwillingswäge gha und het die niemeh hergä😅😍 so viel stauruum und genial für säugling und chliikinde👌🏻 für id ÖV sind die au keis problem😬
  • @Bella8 esch bi dem Wage ned doof dass eis Chend sozäge nome a dese Setz äne luegt oder lueged bi Der Chend enand ah? Ond esch dä lang oder schiint das nome so?

    @nanu14 ond @ALOHA luegi demfall grad mol ah ☺️

    Hed öber en Bugaboo Donkey?
  • @Rizzitella also du chascho jo fascht alli rechtige amache. Mine gross heds ned gstört oft noch hindere zo mer zluege ad babywanne. Jetzt wo beidi im sportsitz sind tueni immer wieder chli anders. Gegenüber oder beide noch vorne oder beidi noch hindere... D möglichkeite sind fascht onbegränzt. Ech find ne gar ned lang. Ond mer chöme so öberrall dörre ond inne, au i berggondeli ect.
    Ond super fendi eifach au das er ganz eifach au als einzelwage chasch bruche ond sn grosse stauruum hesch.
    So gnueg gschwärmt. 😉
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum