Was mached ihr gege d Schwangeschaftskilos?

SnugglesSnuggles

130

bearbeitet 6. 06. 2019, 11:20 in Plauderecke
Wie hend ihr eui Schwangerschaftskilos wieder losbracht?Und de “Schwabbelbuch“?🙈🤪Bi mir ischs jetzt knapp 7Mönet her, am afang isch mega schnell fast alles wieder weg bis uf die letschte 4Kilos und jetzt isches Plötzlich wieder gstiege😱😱
Ich ernähr mich definitiv besser als vor de Schwangerschaft und bewege mich au viiel meh mit de Chline aber de Speck will eifach nöd weg🙈
Hoffe ihr hend guti tipps oder mached ihr spetzielli Üebige?

Kommentare

  • Eis wort: Ausdauersport
  • Bei mir hat es sich nach 9 Monaten selbst eingependelt
  • I ha nach 8monet no 5kilo vor mir. Aber o glaube es gat ringer wend im chopf afosch abschaute.
  • Ich ha WW afe mache, klappt bi miär super👍
  • Ich mache au Weight Watchers und eifach na Üebige mit de Gymondo App und am Weekend fahremer sehr viel Velo
  • Ich habe nix gemacht, bin heute auch einiges leichter als vor den Schwangerschaften. Also, das stimmt nicht ganz, ich mache viel Sport, aber nicht zum Abnehmen, sondern als Ausgleich für mich. Habe manchmal das Gefühl, sobald man den Kids hinterherrennen muss, verbrennt man doch einige Kalorien 😬
  • Eusi chliini isch etzt denn 16 Wuche und han no 6 kg woni no meh han als vom Usgangsgwicht.
    (Ha 19 kg zuegnoh) so langsam wes druf isch so langsam gahds au wieder wegg (mache aber kei Sport (darf ned für 2 Wuche), isse eifach weniger) stille tueni nu voll...
    De Schwabbelbuch wirdi irgendwenn mal durch en Huutstraffig müesse besiitige durch en grossi gwichtsabnahm ide Jahre vor de ssw.
  • *sorry für mis düütsch🤦🏻‍♀️
  • weight watchers und sport😏 het bi mir super klappt. Klar zwei chind hinderlönd am buch glich no spure, aber es isch ganz ushaltbar so. 🙃
  • diät (bewusst & usgwoge esse)& sport.. kei hexerei.. ha 24kg zuegnoh und ez nach knapp 6mnt no 2kg vor mir. mir isches aber au sehr wichtig xsi schnell wider i die alt form cho
  • Dreimal die Woche auf den crosstrainer für 40 min und gesund ernähren. Das hat bei mir geholfen, dass ich nach 6 Monaten wieder mein Ausgangsgewicht hatte. Habe ausserdem noch voll gestillt. Ich denk, dass das auch noch geholfen hat.
    Luki_Christen
  • Es hiuft sehr viu, wenn de jede Tag es Stündli geisch ga loufe und wenn de allgemein versuech, Bewegig i di Alltag z integriere (Stäge anstatt Lift usw.). Usserdäm hiufts, wenn de viu Gmües i di Spieseplan ihbousch. Das sättiget, hett aber sehr weni Kalorie.
  • Ich versuche etwas Sport zu machen und gehe auch mal Laufen in der Früh .Ich mag das wenn die Sonne aufgeht.
  • Viel spaziere 😁
  • Tabata 💪
  • Kalorie zähle und Sport, 25 kg sind weg, fehled no 11 😀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum