Hypnobirthing - Erfahrige gsuecht....

ÄngeliÄngeli

215

bearbeitet 20. 06. 2019, 08:38 in Geburt
wer hät sich mit hypnobirthing uf geburt vorbereitet? (ohni anen kurs ga)
händer es buech glese oder was händer gmacht?
wär froh um eui erfahrige, obs & was es eu bracht hät?

Kommentare

  • Han vode christin graf de Potcast gloset.sie het au e App oder im Youtube chamers lose heisst „die friedliche geburt“ het mer eifach gholfe entspannter ad geburt anegah und nöd nervös zsie.hetmer wäred de schwangerschaft gholfe aber han nöd direkt hypnobirthing gmacht aber het mich entspannt.
  • Liese gern mit, ich bin bi de erste ss ane kurs „sanfte Geburt“ ha den leider Geburt müsse mit Wehetropf ihleite und somit „Ahwendig“ nid chöne mache... jetzt liese grad buech, bin eifach ez bide Atemübungen etc ...

    Wenns nunig glese hesch würis mache... oder an Kurs ..

    Wichtig isch das mer möglichst täglich übt...

  • Ig ha es buech gläse über hypnobirthing u ih ha vorallem mir d atemüäbige verinnerlicht täglich gmacht damit ig se ih stress situatione cha abrüäfe u ig ha zwar glich schmerze gha aber ha viu besser chônne entspanne zwüsche de wehe und so isches aues ih auem viu entspannter gsi! Bir erste geburt hani wehe stürm gha u nie ä pouse während 2h u bir zwöite isch es „nume“ 1h12 gha u ha zwüsche dä wehe richtig chönne entspanne!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum