🚘 Familienauto 🚘

Da unser Auto altersbedingt den Geist aufgibt, sind wir am Schauen fĂŒr ein neues GefĂ€hrt. Was empfehlt ihr als Familienauto? Wir liebĂ€ugeln mit einem VW Tiguan (Occasion) 🧐

Kommentare

  • VW Sharan â˜șïžđŸ‘đŸ»
  • Seat Alhambra 👍😍
  • Kunnt drufa wiaviel Kinder iahr hend. Miar hend en Tiguan und mit zwei Kinder findi ihn super. Mitma dritta Kind wirds denn aber scho schwieriger. Er het en grossa Kofferrum und wenn ma dia hinter Sitzreiha aba loht, denn het ma guat Platz zum ZĂŒgs transportiara. Zum Fahra ischs en Traum, wĂŒr ĂŒsera Marv (Marvin!) 😂 nĂŒmm hergeh. 😂
  • Jeep Grand Cherokee 👍
    Chasch eifach de Airbag ufem Bifahrersitz ned deaktiviere, also Baby hinde ineđŸ‘¶đŸ˜‰
    (falls das es Kriterium isch)
    Platz hesch jede Menge im Auto👍👍
  • Mir si 2 Erwachseni, es Chlichind (3.5), es Baby (2mt) u e mittugrosse Hund 😂. Mi Maa wott ebe ke Van (auso aues im Stil Sharan chani mir as Bei striche 😬)
  • Also mier hend au zwei Kids und en Hund. Box und Kinderwage passed perfekt in Kofferrum 👍
  • Seat Tarracco đŸ‘đŸ»đŸ˜
  • Toyota Proace đŸ„°
  • Seat alhambra👍 bmw x5👍
  • Peugeot 5008 hend mir jetzt g kauft:)
  • Volvo xc60 , suuper z friide, au weg de Sicherheit ect, bi eus au en Grund gsi fĂŒr Volvo :-)
  • VW T6 California ☀
    Celeste
  • Opel Insignia Kombi
  • @Claramia hend ehr dĂ€? Esch dĂ€ ned meeega gross?
    Fende die 2 Farbige mega mega cool 😍
  • Der ist schon gross - ein Bus halt 😉 man gewöhnt sich aber total schnell dran und wir lieben ihn! Bekommen im Herbst Zwillinge und zusammen mit unserm ‚Grossen‘ wollten wir ein Auto, wo sich keiner reinquetschen muss. Allein der Zwillingskinderwagem braucht schon ewig viel Platz 🙈Wir haben einen in komplett weiß - aber die zweifarbigen sehen auch klasse aus 👍
  • FĂŒr 2 kinder ist der hyundai ix35 top. Bei 3 kindern dann eher den santa fe
  • Also mit 2 Kinder und ohne Hund finde ich reicht der vw touran bei weitem. Wir haben so einen nur haben wir noch einen Hund und so wird’s schon etwas knapp😬
  • So, iz hei mir de aui Markene 😂😉

    Mi Ma isch es „Amag-Chind“; auso si mir det scho mau „igschrĂ€nkt“....

    HĂ€tti gnueg ChlĂŒtter, wĂŒrdi e VW Amarok chaufe 😎
  • Ich en Mazda6 combi men Maa en Mazda6 d Limusine.
    FĂŒr 2 Chind gahts tiptop.
    Jedoch es 3. wird Ă€ng đŸ™ˆđŸ€­
  • I wĂŒrd ĂŒsen vw caddy nie meh herge,eifachd die lang version,vorne normale pw,hinde fast wenn es bĂŒssli und de wage musch nimzemmelegge fĂŒr de transport😉
  • Ech muess mine Wage au ned zĂ€me lege im Seat Alhambra ond met 3 Chend heder emmer no sehr vel Platz. Vorallem heder en grosse Kofferrum. Ech lieb ne 😍
  • Ech muess au no „werbig“ för de sear alhambra mache. 🙈😄Ha immer gseid so en familiekutsche/chaschte wot ech nie. Tja, jetzt hani gliich soeine ond wörd ne nöm hĂ€rgĂ€h!! Sooooo viel platz, die schiebetĂŒre sind mega praktisch ond es hed so viel komfort! Scho nome kind i ond us lade esch kei sach...
    Au wenn er ned soooo schön esch, eschs i mine auge s perfekte Familienauto 🚘! 😄
  • Vw passat... dr nĂ€chst wird aber eher Ă€ alhambra oder sharan weg de schiebetĂŒre oder Ă€ hyundai tucson si... gfaue duet mir no dr ford smax oder Ă€be dr nöi tiguan😆
  • Wir haben nicht einmal ein Auto
  • S‘git de Tiguan (bi mim GG isch nĂŒt z‘rĂŒttle gsi betr. Sharan, Alhambra u.Ä. 🙈)
  • Opel Zafira ( 7 PlĂ€tze) perfekt för ĂŒs, 2 Erw. 2 Chind und grosse Kofferrum

  • Mir hei ou e opel zafira 7 plĂ€tzer fĂŒr ĂŒs u ĂŒser zwöi ching. Si sehr zfride👍
  • Ich ha en Mazda5. Esch super wĂ€g de schiebetöre od esch en 7 plĂ€tzer.
    ZuesĂ€tzlech het mi maa no en toyota hilux. De esch so sis hobby 😉
  • FĂŒr die wo au Ă€n Alhambra hĂ€nd...frisst eure au so dermasse viel Bezin? Ich finds extrem was minĂ€ verbrucht fĂŒr das bitzeli wo ich ume fahre 🙄
  • @Saco87 han au eine en fr line und ha nöds gfĂŒhl dass er viel friesst aber wĂ€nn numme immer churz strecke fahrsch, egal welles auto dĂ€nn isch de verbruch höher als wĂ€nn ab und zue au lĂ€ngeri fahrte machsch
  • Mir hĂ€nd au en Alhambra und bruche en oft fĂŒr churzi Strecke. Ei Tank lĂ€ngt im Schnitt fĂŒr 650 bis 700 km....
  • @alexandraB ok öbbe glich wie bi mir dĂ€nki. Bi mir ebe chlini Autos gwöhnt. Isch din Tank ca fĂŒr 100.- voll tankt?
  • Skoda kodiaq mit zwei chind (4.5 und sbaby chund im Januar)
  • Mer hend au en Alhambra. En Tankföllig (Benzin) esch ca. 100.- ond lĂ€nged för ca. 700 bes 800 km. Chond natĂŒrli chli drufa öb mer Autobahn oder NĂ€bestross fahred.
  • Ok denn hani eifach Ă€n Schock wil ich vorher Ă€n Chliwage bi gfahre đŸ€ŁđŸ€Ł
  • De Schock chond erscht wenn en Service muessch mache oder es GasentladigslĂ€mpli muessch wĂ€chsle 😬
  • Im Moment isch alles gmacht, hoff so schnell chunt nĂŒt 😊 wĂ€gĂ€, isch das LĂ€mpli so tĂŒĂŒr?
  • @Saco87 Es esch ca. 300,- 😬 Mer hed aber 2 Johr Garantie.
  • VW Touran 😍 mein Freund war genau gleich. Er wollte auch kein Van, aber ein Suv hat nicht einen so grossen Kofferraum und nach langem ihn und her haben wir uns trotzdem fĂŒr den Touran entschieden. Der Amarok ist etwas fĂŒr dein Mann aber wo soll der Kinderwagen verstaut werden?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum