Abstillen warum? Eure Erfahrungen

MaryonMaryon

335

Symbol
bearbeitet 22. 06. 2019, 09:03 in Stillen
Hallo zame

Gits do Fraue wo nie gstillt hend vu afang ah oder ufghört hend ? Wenn ja...was sind üchi Gründ ksi und oder d Erfahrigä? Gits au Fraue wo ganz und gar dere Meinig sind, dass s stille für sie nüt ksi isch vu afang ah ? Welli Gründ bi gspanneeee uf üchi Erfahrige mitm Baby odr wie au emmr.

Kommentare

  • Hallo maryon. Bi de 1. tochter ha ich gstillt und mer gar nie überleit öb ich das wett. Wills halt eifacht dezue ghört. Ha ich gmeint. Ich ha immer müesse abpumpe und d milch übere schoppe gä. Nach 6 woche hani kei milch meh gha.
    Ich ha aber churz nach de geburt ergendwie gmerkt das ich mich überhaupt ned wohl fühle bim stille. Das tönt ez vilicht blöd, will es wär ja s natürlichschte wos gid. Aber för mich hed sichs ned rechtig agfühlt.
    Bide 2. tochter ha ich mich geg s stille entschede und fühl mich wohl eso. Klar, sind ab und zue weder"schuldgfühl" cho. Will ich mim chind ned d chance gä ha för die gued muettermilch. Aber schlussendlich bereuh ich mini entscheidig ned und sisch gued so wies isch.
    Wie isch es denn bi der?
  • Bi mir ischs glich gsie wie bi TiMay.
  • Ich ha bi de erste mit allne mittel versuechd dstille,sie hed sich überhaupt nid derfür interessiert gha,nach 3m mit 3brustentzündige,riss wo nie gheilt sind,pumpe und stille mit hüedli hani ufge und die ganz situation isch viel entspannter worde…
    Bim zweite etztig hanis versuechd und nachre wuche ufge,immerhin heder dafangsmilch über dsprütze becho ka aber es isch so au viel entspannter und i han mer scho viel weniger en druck gmachd we bim erste,i mun sege i hedi sehr gern gstillt es weri so viel eifacher,aber i merk grad sehr das es entspannts mami au es entspannts chind git😉
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum