Stilles Ertrinken - 3-Jährige

sunny83sunny83

192

bearbeitet 24. 06. 2019, 11:28 in Plauderecke
Ich weiss es ist sehr selten oder fast nie der Fall das ein Kind still ertrinkt. Habe nun doch ein bisschen Angst um meinen 3 jährige Junge. Er hat beim Baden im Kinderpool Wasser geschluckt und danach stark gehustet.

Kann mich jemand etwas beruhigen?
Was kann man jetzt tun?

Kommentare

  • Wir haben letztens im Nothilfekurs für Kleinkinder gelernt, dass dies nur im Salzwasser passieren kann.
    Also keine Panik 🍀
  • Das Salz kann nicht wirklich abhusten. So bekommst du immer weniger Luft in die Lunge. Wirst müde, gehst zu Bett und dann wacht man nicht mehr auf wenns niemand merkt.
  • Oh danke Tessi😘
  • Bitte gern 😘
  • Auso zum sekundäre ertrinke bruchts ä badeunfall (und cha ou im süässwasser/chlorwasser) vorcho! Es brucht aber mehreri sekunde/minute ungerwasser mit reanimation! Nähr gits no ds trochne ertrinke, dört gits z.b vo wassersprützer vor wasserrutschbahn ä stimmritze chrampf u me cha troche ertrinke! Beides sehr selte! Aber im wasser giutet ih mine augen eh immer ih griff nöchi vo ne kind wo no nid cha schwümme...
  • Ächt Sabi 🤔 bi würkli devo überzoge sie het das so gseit. Äbe wegem Salz ir Lunge wo mer ned guet chan abhueschte und denn Suurstofangel hervor bringt.

    Du tönsch aber als wüsstisch das besser als ich. Bin demfall falsch gsi. Sorry.

    Aber sie het au usdrücklich gseit es bruchi scho en längeri Zit unter Wasser und ned eifach nur verschlucke.
    Und sie het au gseit innert 3 Sekunde muess mer bim Kind chönne si und s usezieh. Alles anderi isch verantwortigslos.
  • Sabi81 ech be näbe dra ghocket wörd ou nie es kind wo nid cha schwimmen ellei loh. Är hed gseid är trinki jetzt wasser ond de esch scho passiert. Är esch nid under Wasser gseh. Esch wahrscheinlich eifach grad en grosse gutsch wasser is muul cho ond de hed är sech verschlöckt ond de halt mega müesse hueschte
  • Ha mini kia gfragt wo ds luzern im kispi gschaffet het wüii mau ou krise gschobe ha wü si wasser verwütscht het u si het mir nähr ds ganze erklärt u ou gseit ig söu ke panik ha, es brucht viu meh aus nume es verschlücke! Das wo ih de medie immer so ufpuscht wird sig reini panikmacherei... si heig während dere zyt (6jahr) im kispi ds luzern 1 chind gha wo nachem ne badeunfall fasch gstorbe wär wegem zwöite ertrinke... @sunny83 isch auso ke vorwurf gsi wegem ih griff nöchi si😅! Mini het ja ou scho plötzlich hurti ä toucher gmacht u wasser verwütscht u ig bi näbe dran gsi u ha se no gha😬 es geit sooo huere schnell! Viu ungerschätzes eifach.. ha vor zwe wuche am gardasee grad ume bilder gseh... es meitli ab de rutschi niemer ume u wen ig u dr kolleg nid grad unger gstange wàre u se use gfischt hätte wär ds äuä ou unschön worde...si isch scho mit dr grosse schwoscht druf gsi aber di het ke chance gha...🙈
  • @ sabi81 has nid als Vorwurf entfunde...ha höt morge de css hotline aglüte ond die hend mir grad no meh panik gmacht. Sie hed gmeint jo das gids das 2.ertrinke ech sel innerhalb vo 2 h zom arzt go😳 be jetzt grad weder vom Arzt hei cho ond är hed gseid das es wirkli vo wasser schlöcke ellei nid cha vorcho esch alles was mir so liist ond ghört panik macherei. Es wörd scho onmitelbar noch em „Unfall“ Symptome gä.
  • Ja finges schad mache d medie immer uf panik... so het me scho zgfühl we si sich verschlücke sig si scho gfährdet u me wird richtig paranoid😬🙈 es mami vo swissmom het mau gseit wo ihre jüngst fasch ertrunke wär u er het nähr tatsächlich wasser uf dr lunge gha und dr arzt het eifach dr oberkörper 10min lang richtig massiert und so ds wasser us dr lunge gschaffet! Ds hilft dir villich ou no wes ume mau ä situation git wo nid sicher bisch!
  • Die cheibe Krankekasse sind scho afigs halbi Ärzt und hend zgfühl sie wüssets besser.

    Ui nei Sabi 😱 das isch ja de horror.
    Mängisch fragt me sich würkli ab de Mänschheit. Me het doch immer es Aug uf sis Chind.
  • sunny83 schrieb: »
    Es wörd scho onmitelbar noch em „Unfall“ Symptome gä.

    @sunny83 ha ez gad chli mitglese.. was währed das denn für symptome? wen zb googlisch ( ich weiss sött mer ned) staht zb. erbrechen( mir hend es reflux baby) schlöfrig (gitz immer wider?!) also finde alles sache wo au so chöntet sie.
  • @Nessa de Arzt hed gmeint vorallem atemprobleme
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum