April-Mamis 2014

carigocarigo

103

bearbeitet 27. 11. 2013, 00:06 in Geburtskalender
Hallo Zäme

wär het aues no im April Termin?
«1345

Kommentare

  • Hey, ich werde am 19.4.14 voraussichtlich zum 1x Mami <3. Du?
  • Ich bekomme mein erstes Kind am 10.04.14 (:
  • oh so schön bin ja doch nicht alkeine im april hehe
    mein termin ist am 15.4 und es ist auch das erste. wir freuen uns wahnsinnig auf den kleinen :)
    woher seid ihr?
  • Ich bin us Zürich. Ufregend z 1 Kind, gell? Viel Freud u aber au vieli Ängst. Aus mitenand... Aber es chunt scho guet;-). Ersti Bewegige scho gspürt? U was verzället dir so?
  • Ich spüre die bewegungen jedn tag :)
    Jedenfalls die tritte hihi.

    Ich bin auch froh wenns April ist
    Meine ungeduld ist viel zu gross.

    Ich bin aus Luzern/Wolhusen
  • I bi us Bern :) Somit si mir schön verteilt hehe

    i has gspürt ir 17. wuche ca aber iz nümme sit denn...

    ja isch mega ufregend. d ängst si bi mir houptsächlech am afang gsi aber iz isch guet.

    wüsster scho wases git? oder weiters gar nid wüsse? bi üs gits e büebu u mir hei mega fröid!

    Heiter z Zimmer scho igrichtet? i cha chum warte aber muessmi geng wider zämenä hehe
  • Wolhuse kenn ich au, bi scho gsi. Vo NE chum i ursprünglich;-). Stadt BE. Family isch no in BE.

    Ab u zue spür ich öbis;-). Aber de wieder um nit. Weiss noni ob s Bueb oder Mäidli git. Alli säge es Mäidli (rate). Aber ich ha z Gfüehl en Bueb, hihihi.

    Hüt isch grad Stillküssi vo Bucca (in Niccistoff cho). Yeaiiiii. Z Bett, Wickeltisch u Kommode chunt mitti Dez. Alles i neutrali Farb (Wiess/ Gäl/Hellbrun), fründlich u schön. Vieli Kleider u Bodies bechum i vo mini Sisters.

  • Ja bi im Fau au ufgregt! Mega;-). U chas chum erwarte bis April..... ☺️☺️☺️☺️☺️
  • Ah :)
    Keiner aus Luzern hehe.

    Ich weiss noch nicht was es gibt will sich einfach noch nicht zeigen.

    Benutzt ihr eig das Angelsound? :D
  • Was ist Angelsound?

    Arbeitet ihr, bzw arbeitet ihr noch? Ich habe eine Schwangerschaftsbedingte Migräne, die so stark ist das ich momentan nicht arbeiten kann.
    Und schlafen kann ich auch nicht richtig. Liege immer nich hellwach im Bett.

    Sonstige Beschwerden? Oder habt ihr eine Traumschwangerschaft;-)? Was ich allen wünschen würde.

    Wie verbringt ihr die Tage so, dass ihr nicht immer an die vorstehende Geburt denkt;-)?
  • Mitem Angelsound chasch dim Baby sis Härz ghöre. I ha kes wetmi lieber chli if mis Gfüeu konzentriere :)

    I schaffe no ja u mir hei grad Hochsaison bis i März u dämentsprächend hani gnue z düe dassi chli abglänkt bi hehe Aber dänke natürlech glich geng a chli
  • Hm iz hani so viu gschribe und de isch nir d Heifti da...
  • So i probieres nomau haut =)

    Leider nüt vore Troumschwangerschaft i ha ca. dr 3. Monet nur 50% gschaffet wüus mir so schlächt isch gsi und i eifach viiu z müed bi gsi. Bi de id Kinesiologie und ha wider gnue Energie gha zum Glück! Schlächt isch mir bis vor 2 Wuche 24h gsi pro Tag auso ke Minute wos guet wäri gange. Dank dr Akupunktur isch das iz aber aues furt! Villich wär das ja ou öppis gäge dini Migräne? I ha mir eini gsuecht wo speziell Schwangeri begleitet und chas auso nur witerempfähle!

    Chleidli heimer ou scho sehr viu übercho und so Spilböge etc. Isch aber aues no im Chäuer =) bi scho sehr hippelig de aues ufeznä und izrichte...

    Möbel heimer no nüt bsteut... Mir wei äuä de es Babybay und de bruchemr nur no e Wickelkommode und e Chinderwage das heimer de öppe schnäu =)

    DaniieSahne benützisch du de z Angelsound? Bisch zfride? Kollegin vo mir hets o geng brucht bim erschte Chind und iz bim 2. steits nur no ume =)
  • Jaa manchmal höre ich sogar täglich rein auch wenn nur für paar sekunden ich liebe die geräusche, an manchen tagen bewegt es sich auch immer weg aber das stört mich nicht somit weiss ich dann das es gerad wach ist und mich ärgern mag :P
    Und solange die nabelschnur pocht gibt es auch ein Herztönli vom baby.
  • @ Carigo; isch mir au scho passiert. Halbe Roman gschriebe när chunt meh aus 1/2 nit. Weiss nit wieso.
    Vo wo us BE chunsch? I ha im Wittiquartier gwohnt.
    Aso i ha ebe ai Akkapunktur gmacht u mit versch Massage. Au aus spez für Schwangeri. Aber es bringt mir nüt;-(. Hoffe jetzt das es ir 22+ SSW eifach wäggat... Bi ja jetzt im 19+ SSW ;-).
    Freut mi aber gat s dir wieder guet ☺️. Hoffe bi mir gat s au gli ufwärts
  • @Mami79 duetmr mega leid wenndr nüt hiuft... i weiss wies sich afüeut u weme nüt cha mache isch das eifach e riise seich!

    Ufgwachse bini ir nöchi vo Chüniz und iz wohni würklech am Stadtrand Bärn-West. Auso grad ufdr angere Site :)
  • Drückedr ganz fest Düüme dasses wäg geit!
  • Morgä zämä! I bin us em züriwiiland und zum zweitenal schwanger! Fühlt sich aber a we wen i zum erstä mal schwanger wär wel i eifacht meh zit han mi uf das chlini wunder zfreuä!
    Au liged fas 8 jahr zwüschäd dä schwangerschaftä und i ha en neuä partner und für ihn isch serste!

    A ja euser termin set am 17.4.14 sii was aber gar nüt sel heissä;-) erfahrig vom 1. mal! Hihi diä hätt sich nämlich chli länger zit lah!

    Tipp : säged nur dä ängstä euchä errächneti termin und susch gäbed mindistens 1-2 wuchä später! Es git nüt schlimmers als went sälber wartisch schir vergizlisch und fast täglich gfrägt wirsch ( au am hustelefon!) häs nani becho?!?! Besti antwort dadruf : doch bi grad anere hussgeburt und du störsch! ;-))) i säg alnä endi April!

    Alnä e schöni schwangerschaft!!!
  • @Chäferli; da jedi Schwangerschaft angers isch... Cha me scho säge diä 1. SS, hihihi. Stimmt wägem Datum, gar nit dra dänkt;-D. Aso mini Family ha ni ke angst, da ich diä jüngst bi u mir eh wüsse das wes da isch mir bscheid würi gäh. Vo dört här isch mini Family cool.
    Weisch scho ob M oder B? Näme usgsuecht?
  • @ Carigo; Danke;-). Hesch eigentli scho en Name? Dir si no chlie am Sueche. Aber es git 3 M Name u 3 B Name-Hitliste;-) bi de Buebe isch zur Ziet Damian, Collin u Luca. U M isch zur Ziet Emely, Alicia, Lena.
    Wihnsch bim Westside? Hihihi. Ich gang dört gärn is Wellness;-).
  • @DaniiS; und wiä tönt sich dr Herzschlag a? Sichr MEGA! Bi ga Google, weiss jetzt was das isch. Has nit gwüsst ka.
    Wotsch de wüsse ob B oder M? We hesch de US Ungersuechig?
  • Das isch sone sach mit dene Näme ☺️ Mir si üs nid einig hehe Iz heimr gseit mir sueche de mau so 3-4 us und wener de da isch de entscheidener de. Mir dänke beidi mä muess dr Chli zersch gseh zum definitiv entscheide aber das isch üsi Istellig
  • @Mami79
    Ja das ist so! Klingt echt super und ist mega beruhigend :)
    Ja ich wüsstes echt gern beim nächsten us weiss ich es dann bestimmt.ehm eig am 20.12 werde ihn auf den 13.12 verlegen.
  • @mami79 Mini Tochter heißt alicia :d
  • So termin is am 17.12 mehr ging ned hehe :D
  • @ cariga; stimmt eigentli. de name sött ja au passe;-D. ich gloub drum mou 3 näme ussueche u de wo passt nimmt meh de. kollegin het nach de geburt zersch nit gwüsst weke name u de het meh mou gseit... langsam aber sicher muess sie ä name agäh. de isch sie nomeh unger druck gsi;-)
  • @ nikki; ja alicia find ich ebe modern u zietlos irgend wiä. wiä reagiere d lüt uf de name? chö sie s guet usspräche? tuesch es "alissia" oder "alischia" bzw "alischa" usspräche?
  • @ daniie;
  • Alisha wirds usgsproche weu dr papa amerikaner isch english i dem fall ;) u dr 2 name isch del-bria :) finge ne o super zytlos u würd ne wieder wähle bereues nid u passt super zu mim schätzi:)
  • @Mami79

    Fehlt da noch e text? :D
  • @DaniieS; jaaaaa ich ha so viel gschriebe! aus wäg;-(. na ja. ha nur wöue säge... ziet gat schnäu verbi! muesch luege;-). hesch de scho es gfüehl... ob m oder b? ich ha ebe z gfüehl das es en bueb wird. en gfüehl haut, obwou ich ha träumt das ich es mäidli bechum. und was macht s z bebe bi dir? si härztön immer gliech oder verändert es sich mit dem alter des babies. froueärzte hei gloubs momentan viel z tue... muess au immer luege u kämpfe wägem datum oder ziet. heeees gli hesch es date mit dem baby, yea yea yea
  • und... wiä gat s euem "büchli"? aso i bi i der +20 SSW u ha z gfüehl min buch wächst u wächst;-). ha z gfüehl ha en riese buch, hihihi. aber au chlie ruggeweh scho.

    und spüre z bebe i de letschte ziet immer meh u stärker;-)))). vorgester hei mir beidi (au min maa) z bebe gspürt wo er sin hand uf min buch het glegt. mega erläbniss. freue mi scho wes sichtbar wird we sich z bebe bewegt, hmmm.
  • Hallo :D
    @Mami79
    Ich merke keinen unterschied zum Herzton nur das er immer woanders ist vorher wars immer an der gleichen stelle.
    Naja sonst wird alles noch etwas lauter man hört ja auch die bewegungen
    Wenn mich mein gefühl nicht täuscht wird es ein Mädchen
    Der charakter frech :P
    Immer wenn ich gerad gegessen habe kickt es rumm
    Und nachts scheint es auch aufgedreht zu sein
    Ich bin froh es jeden tag so deutlich zu spüren *-*
    So langsam kommen auch die kleinen schmerzen wie das ziehen im unterleib und nach dem aufstehen rückenschmerzen :/

    Noch 13Tage dann weiss ich was es wird :):) freu freu

    Heute *21+6*
  • @ DaniieS; de luege mir doch de mou ob mir rächt hend oder nit, soooo cool. ob m oder b.

    hmmm so oft spür ich z bebe nonit. isch eher ab u zue im momänt. hoffe wird s gli meh. SMILE

    ja ungerlib schmärze u so. das ha ni rächt scho am afang ka. drum nimm ich au sit am afang magnesium. aber has gliech no sehr oft. sigi aber normal.

    sietestäche ha ni au oft. viu rächts, aber mängmal au links. u das tuet amig s au rächt weh, de muess ich au amig s langsamer loufe, oder bliebe stah u a däre stell chlie riebe, de gat s besser.
  • Ahja ich habe eine kleine gruppe in facebook :)
    Wen wer lust hat kann sich gerne bei mir melden.
  • Sit am Samsti gspüri dr chlii ou di ganzi zyt isch mega schön. und ou mi maa hetne grad gspürt. isch gloub ganz e wiude :)
    aber isch würklech mega schön wemene plötzlech ununterbroche gspürt!
  • Hallo Zusammen

    @ DaniieSahne ich han au dr Termin am 10.4.14.
    Bi eus gits e Sohn bi euch?
  • Ah schö
    Bin jetzt bei 22+5 in einer halben stunde bei 22+6 hehe :P

    Ich weiss noch nicht was es wird. Nächsten Dienstag aber hoffentlich dann.
  • @ DaniieSahne
    Ich drück dr dumme..
    i han min negst Untersuech erst am 20.12.
  • Hallo mitanand. Min vorussichtlich ET isch am 26.3. aber dr FA meint könnt guat si, dass es im April kunnt. Töffi mi abitz eu aschlüssa zum ustuscha? Han mora dr Zuckertescht. wünscha a schöna Sunntig.
  • Ich ha am 23.12. dr Zuckertest;-), freu mi no irgend wiä druf. Üses Würmli het sich nit wölle oute, jetzt lö mir üs la überrasche. Wiä gseht s bi dir us u wiä louft s?
  • @DanieeS; gli isch din Termin! So gliech schnäu gange ☺️. Hoffentli zeigt sich z Bebe. Bi mir het s nit wölle. Drum hei mir gseit mir lö üs la überrasche. U süsch isch aus tip top mit dem Würmli. Sehr aktiv
  • Hoi hexli86 isch doch tiptop wenndi hie aschliessisch! je meh erfahrige umso besser :)

    was genau wird gmacht bi däm zuckertest? i ha mine de im januar...
  • @Mami79

    Ja morgen
    Ich freu mich so :)
    Überraschen lassen hm ich glaub die neugierde würde ich nicht aushalten :D
    Der arzt soll so lange schallen bis ich es weiss D::D

  • So bin wieder retour. Han jo müassa nüchtern goh, drum dr Termin scho am achti!
  • Wo isch min lang Text hi? Uf jeda Fall isch alles guat gsi, Zucker im Nüchternwert bi 3,9. und min Gebärmuatterhals isch bi 4,5 cm. Also alles im grüana Beriich. Nögscht Termin mit grossem Ultraschall am 20. Januar. Freu mi scho!! Wia gohts eu? Beschwerdafrei?
  • u was genau heisi de iz gmacht bi däm test?
  • Jo i bin so überrascht gsi und han gmeint, i müasst no so a Zuckerlösig trinka, aber isch nu bi eimol Bluatneh blieba. Also ganz unkompliziart. Isch das so normal? Wenn ma in dütscha Fora liest, isch das immer a viel grösseri Aglegaheit.
  • I han miese nüechtern zum FA de hend si de zucker bestimmt, de hani miese e zuckerlösig trinke und 2std döte blibe. In dene 2std hend si all 1/2std de zucker bestimmt zum luege wien er sich verhaltet.
  • Soooo heute bin ich bei 23+5 und das Outing bekam ich heute auch endlich :)
    Es wird eine Prinzessin <3

    Meinen zuckertest hab ich erst am 14.1
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum