Juli-Kinder 2014

bearbeitet 18. 11. 2013, 22:14 in Geburtskalender
Hallo wär het aues im juli 14 termin???;-)

Kommentare

  • KrümelKrümel

    74

    bearbeitet 18. 11. 2013, 22:14
    Papercut schrieb:
    Hallo wär het aues im juli 14 termin???;-)

    Hoi :) also wenn alles stimmt wies die App usgrechnet het, denn ich ;)
  • LeoLeo

    2

    bearbeitet 19. 11. 2013, 00:25
    Krümel schrieb:
    Hoi :) also wenn alles stimmt wies die App usgrechnet het, denn ich ;)

    Ich hab den Termin am 13.7 :0) von wo kommst du denn im Kanton Bern papercut?
  • Hoi.
    Nein ich komme nicht aus Bern. Zur Zeit wohne ich noch in Basel. Ziehe jedoch bald in den Kanton Aargau. :) laut ersten berechnungen ist der GTermin am 20.7. :)
    Wie läufts bei Dir? Wie hat Deine/Eure Familie reagiert?
    Lg Krümel

  • Hallo zäme
    Ich bin mit meinem 2. kind schwanger, soll am 12.juli kommen! Komme aus dem aargau! Ist es euer 1. kind?
    Bei mir war die 1.ss viel angenehmer..jetzt gereizt, müde, faul, lustlos, rückensz. Bauchsz.. Immer erkältet..
    Wie gehts euch denn?
  • Hallo zäme...jo es isch mis erste..heit dir mängisch ou so buchweh??
  • Hoi zämme. Jo isch au bi mir sErste :) i ha am Afang mega schmerze ka. Ha mi nid recht könne bewege und bi denn viel gläge. Magnesium hilft. Und min Arzt het gseit dass ka au dure Sex ko. Wegem Sperma (Eiwiss glaub) mir achte sither druf und i ha viel weniger krömpf. Frog mol Din FA.
    Ich kum übrigens au usem Aargau :)
  • Hoi zämme mi ET isch 27. Juli :)
  • Ou cool vo wo de genau?? I ha iez scho s gfüehl i platze..mini 1.ss esch tusig mol agnähmer gsi als die iezt.. Wie alt besch du??
  • Basel :) bi hüt 14+0 :) bi 22 du?
  • Us Aarburg :) ich bi 27 und bi jetzt in dr 15ssw :) buch kani scho nüm so guet "verstecke" :) und das zur grosse Freud vo allne :) wie laufts bi dir? Was heschd enn alles für beschwerde wo neu sind für dich? I ha ame sgfühl dasi svoll Päckli abbeko ha. Bis uf gförlichi risike. Aber süsch glaub alles. Min schatz isch emol en arme. ;)
  • I be iez 16+3..jo eifach übelkeit am ahfang, röggeweh, d chleider göhnd mer iez scho nömm! Be mim sohn het mer fang ide 30.ssw gseh dassi öberhaupt schwanger gsi be, hose no locker chönne ahlegge öber di 30.ssw.. Mega lunisch! Komischi glöscht.. Wössed ehr wases geht? Mer löhnd öis weder loh öberrasche.. Be 24gi.
  • Nei mer wüssets noni. Han am 4.2. de neggscht Termin und denn wird mol chli genauer anegluegt ;) mer hend aber scho e vermuetig :)

    Vo wo kunnsch du denn?

    I han au mega die symptom. I ha am afang total mieh ka mit übelkeit. Jetzt gots viel besser. Darf eifach nid zviel ässe und zobe muessi eifach chli geduldig si und e tee trinke bis mi mage sich wider gnueg beruigt het dasi ka schlofe.

    Hose kriegi au fascht nüm zue und am liebschte würdi keini BHs me trage und mini Hut gseht us als weri e Teenager. :(

    Ladys mol no e anderi Nebewirkigsfrog. Mir hend doch e fieni Nase. Also ich schmöck Sache woni vori nie wohrgno han. Alles viel intensiver. Aber was sschlimmste isch...und do bini gspannt wie das bi euch isch... Ich vertrag KEINI Düft an mim Fründ. Zerst hetter agfange uf Parfüm verzichte, denn hetter mi Deo miesse neh und selbscht das vertragi eifach nid. Aber an mir isches kei Problem. Au Parfüm an anderne isch uszhalte. Aber an mim Schatz vertragi NIX. Kei Zahnpaschta, hoorspray, handcreme, duschgel, deo und parfüm scho gar nid. Wie ka das si dasi nur an ihm die Düft nid vertrag? :(
    Griessli Krümel

    Gr
  • I be usem aargau.. Geht secher es meitli:)..mini huut het sech chli besseret.. Pickel chöme ond göhnd, esch abr vorde ss au so gsi eigentli.. Wäge düft hani net so problem, schmöckes eifach vell intensiver wenn öper stinkt haha ond chönt denn chotze!!:).. Hesch scho vell zuegnoh??
  • I ha am 3.2. weder ontersuech.. Abr ke ultraschall! Ersch ide 22.sw weder.. Warom hend ehr denn scho weder eine? Wägem gschlecht?
  • Hoi. Sind am Di gsi go ultraschall mache. Wohrschienlch es Biebli :) isch aber noni 100%.
    I gang all 4-5 Wuche ind jntersuechig. Han denkt das isch normal? :/
    Jo die künstliche düft vertragi eifach nud. Au so künstlichi Arome im esse, so fertig Saucepulver, das gor mer ame nüm zur nase us. Pfui!! Jänu.
  • Ah und zuegno ca. 4kg. Po macht au mit bim grösser werde :(
  • Hallo zämme
    Es chunt uf de FA drufah wieviel Ultraschäll er macht. Vo de krankekasse her werde 3zahlt. Mi FA het jedesmol en Ultraschall gmacht gha, me will jo wüsse wies im Würmli goht, und hets anderst abgrechnet gha. :-)
  • Aso be mer gehts nor ide 9. - 12. ssw, ide 19. - 22.ssw ond ide 32. ssw oder so no eine! Bide letschte ss au so gsi.. Das langet jo, zahlt wärde eigentli meh sowieso net onbedengt.. Heissts jo emmer öberall! Hät iez dänkt ah dine symptom ah es gäb es meitli ;).. Meh nehmts au wonder wa mer bechöme.. Ha au 4 kg zuegnoh vorallem oberschenkel ond hüft! Het sech dis baby vell kehrt???
  • hallo zämä
    i bechumme au im Juli üsses 2. Baby.
  • Hoi. Sorry länger nüm do gsi. Jo min Zwerg turnt scho mega i Züg ume. Üebt wohl füre sportlichi Meisterschaft oder so ;) Ha no öbbe 8-10 Wuche vor mer. Dir?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum