November Mamis 2015

ElenaElena

60

bearbeitet 26. 04. 2015, 16:10 in Geburtskalender
......u villecht sogar us dr Nöchi vor City Solothurn? Wär auso schön, wenn ig di einti oder anderi uf däm Wäg finde um eifach chli z'chatte u Erfahrige, Beschwärde, Ideenä usw. chönne us z'tusche. Im Momänt bini ir 9te Wuche +3

Kommentare

  • Ich bin die Frieda

    Wohne in der Nähe von Aarau seit einem Jahr. Komme eigentlich aus Norddeutschland. Aber die liebe Liebe hat mich hier gher verschlagen. Heute bin ich 9+3. Also ET 27.11.
    Mein grösstes Problem ist, dass ich mich was Mutterschaft/schutz in der Schweiz angeht, überhaupt nicht auskenne.
  • ElenaElena

    60

    bearbeitet 28. 04. 2015, 10:09
    ....und den Schweizerdialekt verstehst du schon gut?!? Mein Geburtstermin ist der 26. November, also so zusagen fast zeitgleich mit dir :-)
    Ja das mit der Mutterschaft und dem Schutz während der Schwangerschaft ist bestimmt von grosser Bedeutung für dich, für jede werdende Mutter. Du hast ja bestimmt einen guten Frauenarzt, der beantwortet dir fast alle wichtigen Fragen und dann denke ich, kommt es auch noch auf deine KK drauf an.....und wie du versichert bist. Im Internet findet man auch sehr viele, informative Themen zu den entsprechenden Fragen.
    Hast du denn gerade etwas das du wissen möchtest? Vielleicht kann ich dir ja sogar helfen.
  • Ja ich denke ich versteh den Dialekt soweit ganz gut :-) Nützt ja nix :-D Falls nicht frag ich halt nach. Hab morgen wieder nen Termin bei meiner FÄ. Sie ist auch Deutsche und was noch viel besser ist meine alte FÄ aus Deutschland. Ist 1 Jahr vor mir in die Schweiz gegangen. Dafür fahre ich auch gerne 45 min auf Basel :-)
    Morgen Abend kommt dann noch eine Hebamme vorbei. Die kann mir bestimmt auch alles erklären.
    Krankenkasse hab ich Avenir. Hab irgendwo gelesen das die wohl das meiste übernehmen. Stimmt das?
  • Also Avenir ist Croupe Mutuel, nicht wahr?
    Seit Juni2013 müssen Frauen ab der 13. SS, bis und mit acht Wochen nach der Geburt keine Kosten mehr, für allgemeine medizinische Leistungen, wie unabhängig von der Schwangerschaft auftretende Krankheiten, übernehmen....und sicher noch vieles mehr. Das steht so bei mir....und ich bin bei CM versichert.
  • ElenaElena

    60

    bearbeitet 1. 05. 2015, 09:10
    So Frieda, wie war's bei deiner Frauenärztin, alles ok mit deinem Würmchen?
  • Sorry hab erst jetzt gsehe das min Sohn was gschriebe hät.Wollt sich au glaub mitteilen.
  • Oh das isch ja süess :-)
  • Ich glaub er will umbedingt es gschwüsterti!!!!!!
  • Git's de da usse gar keni Froue mit Geburtstermin im Novämber :-/ ?
  • So, sit zwe Tag hani Gwüssheit, dass ig mi ufnes Meitschi cha fröie.....geschter hani ou no grad e Termin bim FA gha und es geit ihre auso superguet. Ig bi itz grad genau sit 100Tag schwanger, ha ha ha ( 14+2 ) und mässe duet si afangs 88mm und het es Fädergwichtli vo 87Gramm:-)
  • Hi hi, heisse Niki und chume us Züri und min ET isch am 20.11. (sisch mis 2.) ... ich han dä Dunnstig wieder FA Termin und freu mi riesig, hoffe ich gseh das mal au was es isch ;o)))
  • Schön, dasse's glich no eini git mit ET im Novämber, das fröit mi grad. Wi wit bisch de du afangs Niki82 und het me öppis gseh bir Ungersuächig?
  • Hi Elena, bin vo Solothurn selber und min ET isch am 25.11. Cha kuum warte!
  • PS: Bin vo Basel wieder zrug nach Solothurn zu mine Eltre bis zum ET. Han aber mini FÄ au in BS.
  • Ah so schön.....itz git's glich no es paar wo vo da und Umgäbig si :-) Wär weiss, villecht lehrt me sich ja im Vorbereitigskurs kennä. Mine isch itz de gli, am 12Ouguscht, grad näbem Bürgerspitau. ( Bi im Kurs A, da's mis erschte Chind isch ).
  • Sit hüt gseh ig jedi Bewegig vo mire Chline ganz bewusst....vorhär hani sie nur gspürt, wenn ig mini Häng ufe Buch ha gleit. Bi aktuell i dr 27SSW ( 26 +4 )
    Gseht dir au scho öppis?
  • bearbeitet 19. 09. 2015, 02:21
    Hi Elena, sorry, bi grat biz beschäftigt gsi. Ich ha mi Kli au erst nach de 19 SSW gspürt aber so richtig erst 3 Wuche spöter, so das es wirklich sichtbar isch. Sini Tritte sind sehr stark, das ichs währendem sitze und laufe au spür und gseh, friehner isches nur bim liege sichtbar gsi (oder er het sich den zumindestens gmolde). Ich hoff dini Schwangerschaft verlauft bis jetzt mühelos. Weisch de scho wie und wo es willsch gebäre? Liebi Grüess (30+3)
  • ElenaElena

    60

    bearbeitet 19. 09. 2015, 15:17
    Ja mini SS isch bis itz wunderschön, ig bi gärn schwanger und gniesse di Zit. Ha ke Beschwärde und värfouge sit ig Gwüssheit ha, dass ig schwanger bi, alles mit sehr grossem Interässe. Ig finge's eifach es absoluts Wunder. Über d'Geburt hani mir natürlech ou scho Gedanke gmacht, ig wirde im Bürgerspital entbinde.....finde si mache's dört guet, au was si alles abiäte während de Wehe & dr Geburt, plus när bim Stille. Mini Schwöschter het letscht Jahr dört gebore und ig bi si fasch jedä Tag go bsueche und ha e positive Idruck gha vo de Hebammene & Ärzt. Ig möcht sehr gärn normal gebäre, wenn alles guet klappet. Da mini Chlini jetzt ou scho wider a Grössi & Gwicht het zuegno, gspüri si sehr guet, si boxt und schuttet i alles wo si findet...( bir Blase eher chlei unagnähm. )

    Grüessli Elena ( 30+2 )
  • Schön, das freut mi. Bin mir ebe sehr unsicher und s'goht ebe au nym solang. Ha ehner an Klinik Obach denkt, falls es in Solothurn würd passiere, aber muess demfall doch mol im Bürgerspital verbie und mi informiere lo, wenn du so devo schwärmsch. Hehe Lg
  • Nüt gäge d'Obach....zwe vo mine Geburtsvorbereitigskurs-Teilnähmerinne wärde dört entbinde, aber nach dr Erfahrig vo mire Schwöschter letscht Jahr und was ig schüsch no so ghört ha, muess ig säge; Privatklinik Obach, NEIN DANKE.
  • Hmmmm, muess mi mol schlau mache, sunsch wirds wirklich nüt. Hoffe glich das eis vo beiden in Solothurn mini Vorstellige entspricht. Falls es in BS würd passiere, wärs den Unispital. Zum Glück chame sich an mehreri Orte amelde.
  • Ig hoffe, dass du en Ort fingsch wo du di wohl und sicher füählsch <3
  • Hallo zämme. Ha dä treat hüt entdeckt. Mi Sohn isch au im novämber 15 uf d wält cho - u zwar am 29. :x s isch unsere 3. Nach 2 grosse (12 und 14) hämmer jetzt no e nochzügler.
    Mir wohne in basel... wär schön, sich chli usztusche ;)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum