Hallo Mamis
Mir liegt das Thema sehr am Herze. Nachdem ich am 15.03. entbunde ha, ish bi mir am 4. Tag nach de Geburt de Babyblues uftrette..
immer wenn es Obe isch und dunkel wird, chum ich e inneri Leeri ĂŒber.. i ha vor de Geburt und Schwangerschaft es sehr aktives Lebe kah. Ha 100% gschaffet, 3x in de Wuche i de Schuel gsi, 1x in de Wuche Pilates. Immer es anders Umfeld immer anderi Mensche. Sit de Geburt bin ich nur no dahei wie ĂŒblich halt Stille, Wickle, Schlof ufhole.. irgendwie vermiss i mis Lebe vorher. Obwohl mini kleini Prinzessin alles isch fĂŒr mich ich Lieb sie ĂŒber alles.. aber sobald es dunkel wird bin ich nur am brĂŒelle und mis Herz wird eifach zemedruckt.
Wie ish das bi euch eso gsi? Hend ihr das au kah?
Ha so es schlechts GwĂŒsse minere chlini gegeĂŒber.. đ
Kommentare
5
71
333
Ds isch normal. Ăs brucht Zit, sich a di neu Situation vo 7/24 mĂŒessĂ€ dazsi, z'gwahnĂ€. Ig ha d'NĂ€cht ou immer schlimm gfungĂ€. Mir het aubĂ€ a'wĂŒssĂ€ khoufĂ€, dass ganz viu angeri Mamis grad ir glichĂ€ Situation si.
Bim zwöitĂ€ hei mir de Ă€ NightChat kha mit Mamis wo im glichĂ€ Monat entbundĂ€ hei. De hei mir ĂŒs ou ir Nacht aubĂ€ chönnĂ€ ustuschĂ€. De fĂŒehlt mĂ€ sich nid so allei ir Dunkelheit.
778
Und dĂ€nk dra, nid nur dini Tochter isch gebore worde sondern au du als Mami â€ïž Das wird sich ipĂ€ndle obwohls am Afang absolut nid so schiint.
Ig ha bim erste Chind 3 Mönet lang jede Tag brĂŒelet, hami i mim LĂ€be nonie so einsam und lÀÀr gfĂŒehlt obwohl ig kei Minute allei bi gsi. Ig ha kei Liebi oder Freud empfunde, i bi mit allem total ĂŒberforderet gsi⊠aber drĂŒber rede hilft und sini GfĂŒehl useloh sowieso! Mini MuettergfĂŒehl und die tĂŒĂŒfi intensivi Muetterliebi si erscht vill spöter cho (ca. nach 3-4 Mönet) und das isch öbbis wo mi immerno sehr beschĂ€ftigt, obwohls fasch 7 johr hĂ€r isch und ig nĂŒt defĂŒr cha. Du bisch nid allei Liebs â€ïž
71
Ich hoff sehr eifach dass es bald endet.. bi au nie allei aber fĂŒhle mi allei.. es beruhigt zwĂŒsse dass au anderi Mamis drunter liede..
778
Hesch e Wuchebetthebamme wo euch dehei betreut? Due di doch ihre avertraue, si sind vom Fach und chönne eim sehr hĂ€lfe⊠mini Hebamme het mer gfĂŒehlt s LĂ€be grettet und het mi sooo understĂŒtzt und ufbauet.
71
778
Mitem Chline het si mir au sehr gholfe, ha ihre zu jedere Zeit dörfe schribe/Foti schicke oder alĂŒte wenni öbbis ha welle wĂŒsse. Si het au sehr oft mit mim Maa gredet und ihm erklĂ€rt wieso mirs eso goht und wieso ig so vill brĂŒele und wie er mir am beste cha hĂ€lfe. Het au ihn sensibilisiert uf was er muess luege und daser denne au rechtzitig interveniert und mir hilf holt, falls es wĂŒrklech ine usgeprĂ€gti Postnatali-Depression ine lauft.
Si isch eifach en Engel uf Erde gsi i dere Zit (und au hĂŒt no) â€ïž
71
71
425
71
425
71