Babyblues 😞

Hallo Mamis

Mir liegt das Thema sehr am Herze. Nachdem ich am 15.03. entbunde ha, ish bi mir am 4. Tag nach de Geburt de Babyblues uftrette..
immer wenn es Obe isch und dunkel wird, chum ich e inneri Leeri ĂŒber.. i ha vor de Geburt und Schwangerschaft es sehr aktives Lebe kah. Ha 100% gschaffet, 3x in de Wuche i de Schuel gsi, 1x in de Wuche Pilates. Immer es anders Umfeld immer anderi Mensche. Sit de Geburt bin ich nur no dahei wie ĂŒblich halt Stille, Wickle, Schlof ufhole.. irgendwie vermiss i mis Lebe vorher. Obwohl mini kleini Prinzessin alles isch fĂŒr mich ich Lieb sie ĂŒber alles.. aber sobald es dunkel wird bin ich nur am brĂŒelle und mis Herz wird eifach zemedruckt.

Wie ish das bi euch eso gsi? Hend ihr das au kah?

Ha so es schlechts GwĂŒsse minere chlini gegeĂŒber.. 😞
Celeste

Kommentare

• Hallo Medo, erstens mal gratuliere😊 isch ja mega schön hesch dini prinzessin gsund bi dier❀ was ich in all die johre als mami glernt han, isch dich zitt loh... ich han bi mini ersti vor 6 johr au en babyblues kah... han genau die glichi gfĂŒhl kah wie du! hesch dich doch soo lang uf sie gfreud und jezt isch sie da und sie brucht dich non stop... 100% 24std/tag... das isch sehr sehr streng vorallem am afang und bim erste kind... du hesch sgfĂŒhl dis alte lebe isch verbi... muesch mit dene gfĂŒhl klar cho und au akzeptiere dass du jezt mami bisch und sie dich brucht... ich kann dier nur muet mache, lohn dier zitt... es bruct zitt mindestens 3 mnt bis du einigermasse igspielt bisch mitem baby und denn nomol anderi 6bis din körper einigermasse fitt isch... es baby brucht 9mnt zum sich entwickelt, de körper brucht genau so viel zum sich erhole... ich weiss wie sich afĂŒhlt, verstohnsch eifach nöd wieso du nöd glĂŒcklich bisch so wies isch... aber d'hormone spielet au eh ganz grossi rolle in moment... lohn dier zitt und red drĂŒber, tuen dier hilf hole bi ne frĂŒndin, familie, oder hebamme... tuen guet uf dini gfĂŒhl lose und lohn sie au los... isch alles guet! es ghört alles dezue und du bisch eh tolls mami! lohn nöd dass dini gfĂŒhl wo jezt hesch, dier die freud a dis prizessin wegnehmet... kasch dier jederzitt melde au privat wenn sbedĂŒrfnis hesch zum rede ich lose sehr gern zue! kof hoch ich versprich dier, wird besserâ€ïžđŸ™
    enelaa94JunoAnDu88MedoseminoleSwissmomCeleste
  • @Vane😊;Viele Dank fĂŒr dini Antwort, es ish wĂŒrkli e schweri Zit momentan. TagsĂŒber lauft alles sehr guet, NĂ€cht sind sehr astrengend, Hormone bedingt.. ich weiss dass das irgendwen weg goht, aber möcht die Zit bis es weg goht nid verpasse mit minere Chlini
 danke nomole wird i mache sobald es nid goht đŸ™đŸŒ
  • Liebi Medo
    Ds isch normal. Äs brucht Zit, sich a di neu Situation vo 7/24 mĂŒessĂ€ dazsi, z'gwahnĂ€. Ig ha d'NĂ€cht ou immer schlimm gfungĂ€. Mir het aubĂ€ a'wĂŒssĂ€ khoufĂ€, dass ganz viu angeri Mamis grad ir glichĂ€ Situation si.
    Bim zwöitĂ€ hei mir de Ă€ NightChat kha mit Mamis wo im glichĂ€ Monat entbundĂ€ hei. De hei mir ĂŒs ou ir Nacht aubĂ€ chönnĂ€ ustuschĂ€. De fĂŒehlt mĂ€ sich nid so allei ir Dunkelheit.
    Medo
  • De Kommentar vode @vane triffts eifach zu 100% ❀

Und dĂ€nk dra, nid nur dini Tochter isch gebore worde sondern au du als Mami ❀ Das wird sich ipĂ€ndle obwohls am Afang absolut nid so schiint.
    Ig ha bim erste Chind 3 Mönet lang jede Tag brĂŒelet, hami i mim LĂ€be nonie so einsam und lÀÀr gfĂŒehlt obwohl ig kei Minute allei bi gsi. Ig ha kei Liebi oder Freud empfunde, i bi mit allem total ĂŒberforderet gsi
 aber drĂŒber rede hilft und sini GfĂŒehl useloh sowieso! Mini MuettergfĂŒehl und die tĂŒĂŒfi intensivi Muetterliebi si erscht vill spöter cho (ca. nach 3-4 Mönet) und das isch öbbis wo mi immerno sehr beschĂ€ftigt, obwohls fasch 7 johr hĂ€r isch und ig nĂŒt defĂŒr cha. Du bisch nid allei Liebs ❀
    MedofabeSwissmom
  • @AnDu88

Ich hoff sehr eifach dass es bald endet.. bi au nie allei aber fĂŒhle mi allei.. es beruhigt zwĂŒsse dass au anderi Mamis drunter liede..
    Vane😊
  • Es goht vill meh Mamis eso, als me dĂ€nkt, aber me het s GfĂŒhl me darf nid unglĂŒcklich si, me het jo schliesslich s eigene Baby ide Arme, s grösste GlĂŒck und anderi Fraue wo nid oder nur schwĂ€r chönne, wĂŒnschte sich nĂŒt meh als das
wieso fĂŒehli mi denn eso, i darf doch nid!? Das si mini Gedanke gsi, aber me cha schlichtweg nĂŒt defĂŒr, d Hormone spiele verrĂŒckt, s LĂ€be stellt sich komplett um
 aber es wird besser, versproche ❀

Hesch e Wuchebetthebamme wo euch dehei betreut? Due di doch ihre avertraue, si sind vom Fach und chönne eim sehr hĂ€lfe
 mini Hebamme het mer gfĂŒehlt s LĂ€be grettet und het mi sooo understĂŒtzt und ufbauet.
    Medo
  • @AnDu88 Ja ha au eh Hebamme. Was het sie dir denn so gseit dini?
  • Si het mi sehr understĂŒzt, het mer zueglost, het mi in Arm gno
 Het mer Tipps gĂ€ und au gseit, dass mini GfĂŒhl völlig normal si. Aber glichzitig was Alarmzeiche si
 z.B. wenni schlimmi Gedanke bechume im Bezug uf mis Chind, oder au uf mi. Si het das ganz offe thematisiert - was Gott sei Dank aber nie de Fall isch gsi.
    Mitem Chline het si mir au sehr gholfe, ha ihre zu jedere Zeit dörfe schribe/Foti schicke oder alĂŒte wenni öbbis ha welle wĂŒsse. Si het au sehr oft mit mim Maa gredet und ihm erklĂ€rt wieso mirs eso goht und wieso ig so vill brĂŒele und wie er mir am beste cha hĂ€lfe. Het au ihn sensibilisiert uf was er muess luege und daser denne au rechtzitig interveniert und mir hilf holt, falls es wĂŒrklech ine usgeprĂ€gti Postnatali-Depression ine lauft.
    Si isch eifach en Engel uf Erde gsi i dere Zit (und au hĂŒt no) ❀
    Medo
  • @AnDu88 Mega toll.. mĂŒesst glaub au mal mini druf a spreche..
  • @AnDu88 Danke fĂŒr dini Erfahrig..
  • I han da au (gha) ha no vell vom erschte chend mĂŒsse ufarbeite ond be minere hebamme au unendlich dankbar het si för meh sehr vell id weg gleitet woni us eigeinitiative ned gmacht hĂ€t...
  • @Mamelo Wie lang ish die situation bi dir denn gange?
  • MameloMamelo

425

Symbol
    bearbeitet 27. 03. 2023, 13:38
    Also die eeschte 3-4 mönet hĂ€er s chend fasch 24/7 ometreit nor so hets chöne schlofe ond somet ned mĂŒsse schreie. Spöter esches de emmer besser gange i ha s gfĂŒhl wos so chli mobiler worde esch, chrabble, laufe esches vell besser gsi. Es esch en regulationsstörig, höt hani es super cools, sensibels chend metemene starche charakter. I be no es 2. Mol mami worde ond ha dörfe erlebe das es au andersch si cha @Medo
    Medo
  • @Mamelo Danke viel mol fĂŒr dini Mitteilig ĂŒber dini Erfahrig.. hoffentli wirds besser. Ha sho ebe sgfĂŒhl dass wenn sie mobiler ish wie du seish und grösser dass es besser wird laufe.. und denn au im eigene bettli shloft đŸ™đŸŒđŸ„°
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum