Schön freut mich für dich. Ich habe morgen einen Frauenarzttermin bin schon so aufgeregt. Nur leider mag ich es nicht das ich ständig Vaginakuntersuchz werde, weisst du wann es eine normaler Ultraschall wird.?
Oo, so schön... Gratuliere!! Ha hüt grad dr erst Termin bim FA für nächst Mäntig abgmacht... Bi ja so gspannt was mi/ üs erwartet... Dänke de Morn a di, u bitte schrib de, wis gsi isch...
Hoi sünneli! Bi jetzt bim arzt gsi.es säg erscht afang 6.wuche mir händ nüd chöne gseh:-( es säg zu frühe!i 3wuche han i wieder termin:-) hoffe dän gseh ich mis baby
@didem1983: Ok... Aber schüsch isch bis itz aus i.O.? Cha dr Mäntig o chum abwarte, bi ja so gspannt... Wi geitsdr so? Hesch scho irgendwelchi Beschwärde?
Gratuliere euch allne Ha geschtert no notfallmässig is spital müesse welli plötzli bluetige übercho ha isch zum glügg aber alles i Ornig! Ha scho z herzli schlah gseh
Hallo Suenneli4, mein erster Termin war ganz Toll zwar hat man noch nicht viel erkennen können, aber trotzdem war es ein sehr schönes Gefühl. Man hat auch schon sein Herzschlag gesehen. Mein nächster Termin ist auch wieder bald da wird relativ mehr sehen können
Finges so schön, au das z läse... Dame ja i dere Aafangszyt schüsch no nid gross Lüt tuet iiweihe, u mä wet doch so gärn z Glücksgfüehl id Wäut use rüefe... Cool, gits so Sitene... Hoffe, cha öich o gli meh verzeue... Bi im Momänt nume geng so ufbläht u ha geng so chli äs Zieh im UL, schüsch merki nid gross öppis...
Hoi sünneli! Du ich han mega apetit ich isse so viel und gmisti sache:-)) han sehr selte übelkeit aber han öffters ziehe wo aber normal säg! Wie gahts dir so häsch beschwerde und so?? Schriebsch wie es gange isch bim artz,bis dan !ach du no nachträglich es guets neus:-)
Ig ha o meh Appetit, mues regelmässiger ässe, aus vorhär, am morge hani mängisch chli Übelkeit, erbräche muesi aber nid... Z zieh im Unerlieb uds bläht si isch für mi fasch z unagnämste... Hoffe, s isch alles i.O., bi so gspannt ufe Mäntig...
Auso, ha mi erst Termin o düre, s sig aus i.O.ha aber ono chum öppis gseh, bi o ersch ca.ir 6 SSW, ha itz ändi Januar wider Termin... Denn sötte mir de z
Hoi supii freut mi dass alles guet isch:-) aber ich ha mi verkältet bi sogar i spital gange am wuchenend ha fieber kah jetzt gahts mir besser:-)) han au die zweit termin gege endi monat will mer no nüd hät chöne gseh hoffe mis baby zeigt sich dänn:-)))
Hoi zäme... Ha hüt scho zum FA müesse, wüui di ganz Zyt am erbräche bi... Ig nime ab u mim Würmli geits trotzdäm guet, bi grad mega happy... S isch itz 16mm gross uds Härzli schlaht wi verruckt :-)) Äs genials Gfüeu... I ha itz am 2.9.14 Termin... Ig säuber bi 29gi u us Thun BE. Mi nächst Termin hani o am 25.2. :-)
Hallo jerani ja ich bi türkin:-) ja isch min zweite termin gsi da ich bim erste termin zufrühe gange bi zum artzt und vorgester hät mer chöne endli mis würmli gseh:-))
Hans doch denkt. Min maa isch ebe türk :-) git demfall sicher au en türkische name für dis würmli. Gäll isch mega schön wen mer zum erste mal das chline ding gseht? Häsch sherz au scho gseh?
Ja scho min ma isch au en türk natürli werdet mir en türkische name geh am kind:-) es isch mega schöns gfühl, mir isch fast träne cho wo ich sbaby gseh han und herzli au köhrt han:-)) wie isch es den bi dir so gsi? Ich bi erst sit 4 monat in bern bi vorher au in züri gsi:/))
Ja scho da min ma selbständig isch da in bern bin ich halt uf bern cho:-( aber mir werdet evtl.im august uf züri zügle da ich mich gar nöd han chöne da iläbe:-)wo in züri bisch du dän
S hetmr nid aus gno... 3 Kolleginne vo mir hei o Stärneching... Isches de bi dir scho lenger här? Wenn heschse verlore? Isch sicher ä mega schlimmi Erfahrig, das wünschtme niemerem...
Ja isch kes schöns gfüeu. Mini chli isch 6 Tag nach dr Geburt gstorbe. Umso grösser isch itz d Fröid u glich hout eim d Vergangeheit drmit wieder ih. D Michelle- Alessia isch am 08.02.2008 uf d Wäut cho u am 14.02.2008 gstorbe.
@SaMo: oje, das tuet mir unändlech leid... I bi i Gedanke bi dir. Wünsche dir gaanz viu Chraft u hoffe, dases gli wieder klappt u denn aus guet wird loufe... O das tuuret mi so, lueget zuenang...
@shibasa: o nei, ersch nachdr Geburt, das isch ja mega tragisch... Weisme würum si gstirbe isch? Das isch itz scho lang här, he?! Brucht äuä scho lang, bisme so öppis verarbeitet het... Wünsche dir aus, aus Guete für di itzegi Ss...
Nei dr gnau Grund weisme nid. FÄ het damals mir wöue tschuud gäh u gmeint i heigi äuä 1-2 tag vorhär fruchtwasser verlore u das nid gmerkt dür das hets e Infekt gäh wo när uf die chlii über isch. Aber äbä das si nur spekulatione.
Nei, das isch ja no dopplet schlimm, wesi eim no d Schuld derfür wei gä... Wini gläse ha, het dini Beziehig denn o nid möge bestah, gäu? Wünsche dir itz aus Glück vo derä Wäut...
I ha dazumau ersch im 7 Monet erfahre dasi Schwanger bi. Ha 3 Monätssprütze gha wo nid verhäbt het. Weni zrugg rächnw hetmi dr Erzüger vor chliine im 3 Monet zur Hütte usgschosse u woni im 5. bi gsi bini när mitem "papi" vor chliine zämä cho aber das isch när ca. 1 Jahr nachem Tod id brüch wiu ig psychisch u physisch bi am Bode gsi u är u sini Familie das nid hei chönne verstah.
Ah, ok... Das tönt ja nachere rächte Gschicht... Ja, i dänke, das isch ä riise Bewährigsprob fürne jungi Beziehig u när isch z Ching o nid vo ihm gsi... Ja, du hesch i dämfau scho sehr viu erläbt, i dim junge Läbe... Itz bisch happy, mit dim Partner? Wenn hürateter?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
107
25
107
2
165
25
167
165
167
2
167