August Mamis 2014

2456

Kommentare

  • ShibasaShibasa

    684

    bearbeitet 24. 01. 2014, 18:13
    Ja i ha scho viu hingermer. Aber bi l froh um jedi Erfahrig woni gmacht ha. Weisch wedä Sätz ghörsch wie: mengi Frou verliert ihres Ching u latsech nid la hange ect. Bisch o froh wede nümme mit dene ts düe hesch. Ja i bi absolut happy :) Standesamt sicher bevor zwärgi da isch i Chiuchlech weti grad mit dr Toufi zämä ;)
  • @suenneli: Dankeeee ❤️ Ich hoffe auch das es bald klappt.
  • Ja, uf settegi Lüt chame sehr guet verzichte, wüu weme so öppis säuber erläbt isches immer viu schlimmer aus wemes vo öpperem ghört... Aber ja, wi du seisch was eim nid umbringt, macht eim starch... Ou, so schön, das fingi ä gueti Idee mitdr Toufi u Hochzyt...
  • Ja mir fröie üs itz uf das wo chunt. Ja Toufi u Hochzyt zämä chöme haut o chli biuiger u brucht weniger närve wiume aus nume einisch mues plane :)
  • Hey du... Wi geitsdr? Hoffe, chli besser? S tuetmr mega leid, wäg dim Job... Zum ch...settegi Chefä... Geit ja gar nid!! Lueg guet zuenech...
  • Danke dr Nachfrag. Irgendwie bini erliechteret aber uf dr angere site häti haut gärn nochli dert gschaffet, ev. Faht sie de mau afa umdänke wesi o mau schwanger wird.
  • Soo hüt heimer dr lang ersehnt Termin bir FÄ gha. Buchzwärgi geits guet, äs isch Fit u munter u tuurnet ume wiene grosse :) ET isch dr 23.08 :) mim schatz geits grad nid so guet, isch gloub chli ts viu gsi fürne :)
  • Ooo, so schön... Gratuliere... Würum ischs zviu gsi, fürne? Wases git weisch aber no nid, gäu?
  • Für ihn isches zerste. U de haut dr chli zwärg ts gseh u gseh wie ts härzli schlaht hetne gloub chli überforderet :) nei mir wüsse no nid wases git, i 5 wuche de :)
  • Ja, u aus Maa z erste Mau bimene FA, isch o speziell... Z Härzli gseh schlah isch mega emotional... De weit dir aber o wüsse, wases git? Mir äbe de o...
  • Das isch so :) er hetsech zersch gar nid getrout :). Jein ig eigentlech nid aber mi Maa wots wüsse ;)
  • Na Ougste Mamis wie geits Euch? ;)
  • Mir gahts guet viel viel besser!wie gahts dir? Wänn chunsch du dis baby über?
  • Ussert dasi regelmässig Chopfweh ha und relativ schnäll erschöpft bi guet. Geburtstermin isch 23.08 und du?
  • Min geburtstermin isch dä 27.8.14:-)) ich bi mwga depressiv worde stritte viel bi so trurig:-( und so extrem greizt:-( wie isch dass so bi dir??
  • Ha bis vor ca. 1 Wuche rächt stimmigs schwankige gha. Mittlerwile isch aber wieder guet :) u mi Fründ wieder happy :)
  • Gute morge august mamis!!! Scho lang nümm köhrt wie lauft eure schwangerschaft???
  • Hey Didem wi ischs gsi, bi FA, hüt? Ha a di dänkt...
  • Ha Gester Termin gha, s isch dr Hammer gsi, z Chlyne gseh strample, winke u gähne... Soo süess!
  • Üs gahts wunderbar! I darf am 12. März wieder gah :) mi zwärg isch vorere Wuche zarti 8 cm gross gsi :)
  • Ah, schön... Das fröitmi für di... Wi loufts ir Beziehig? Hoffe ume besser. Üses Würmli isch 6.8cm gsi, Gester...
  • Beziehig louft super, mir fröie üs uf ts züglä, ufe zwärg u uf ts hürate. ;)
  • Schön... Siter d Hochzyt scho am plane... ? U wo züglet dir häre?
  • Mir plane momentan aues chli :) da mir ja vorem August wei hürate. Mir zügle uf Fulebach/SO
  • U bi dir isch aus guet?
  • hoi mitenand. ich ha hüt wieder Termin und hoffe mr gseht scho wases isch :)
  • Hoi sünneli!es isch supper gange bim frauenartz mis baby isch mega wild gsi im büchli:-)) hät eifach nöd welle ruhig bliebe die ganz zit am zapele:-)) bi jetzt wieder bim arzt muess dä zuckertest mache da ich zu viel zuegno han:-(( hoffe bi dir isch alles guet??
  • @Didem: ou, schön, das tönt wi bi mir... Hät am liebste äs Video mitgnoh, s isch so iidrücklech u eifach merga härzig gsi... Würum, wi viu hesch de zuegnoh? Ja, s sig o aus i.o., bi mega happy uds Büüchli chunnt o laangsam... :)
  • Hoi Jessy... Und, weisch itz meh? Isch aus guet gange, bim FA?
  • @Shibasa: Ja, bi üs isch aus Tip Top, üsi Hochzyt ligt scho bau äs haubs Jahr zrugg... Mor überchöme mir äändlech üses Fotobuech, fröiemi... Mi Maa isch gloub eifach mit mire "chötzli"- Situation chli überforderet... Aber schüsch isch guet... :)
  • S isch alles guet :) es wird es meitli :))
  • Ooo, so schön... De chasch itz scho chli Chleidli ga choufe... :-)
  • Suenneli4 isch dr de immerno so schlächt? :( bi mir isch zum glück aus wieder guet
  • Ab wänn hät mer bi eu das gschlecht vom kline gseh:-)?? Mis säg zfrühe:-( muess öpe no 8wuche warte
  • Auso mir het d FÄ gseit dasmers bim nächste Ultraschall sötte wüsse. Den bini ihr 17 Wuche. Bi sehr gspannt
  • Ich bi au mega neugierig:-) bi jetzt im 14ssw und sie hät mir gseith erst i 8wuche
  • Nei, s isch scho viu besser, mitem schlächt aber am Morge muesi geng no 1-2x Erbräche... Mä gwöhntsech dra... Hoffe o, dasmrs bim nächste US wärde gseh... Shibasa, wenn hesch dr nächst Termin?
  • Am 12 März :) u mor fröie üs mega :)
  • Aso ich bi etz 17+2 und mr hetts scho gseh. Aber chunnt halt immer druff ah öbs d bei nöd überchrüzt
  • Ja ja, mängisch weisis eim eifach nid verrate, bi de o gspannt, wenn dasmes gseht... :-)
  • So übermorn gits wieder Biudli vom Zwärgi. Mir hoffe dasmer erfahre wases wird :) u ev. Gits ou gli 3D Biudli :)
  • Drücke dir d Düüme u las üs wüsse...
  • Zwärgi hetsech nid würkli wöue zeige. D FÄ het age d Vermuetig la gheie dases e Bueb wird ;)
  • Ok, aber i dämfau no nid sicher... Obwoume ja seit, bim Bueb gsehtmes ender... Und, happy? :)
  • Nei üsi FÄ isch da sehr zrugg haltend :) jo totau, egau wases git houptsach Gsung ;)
  • Ja, das säge mir o... Hesch scho öppis kouft, fürds Chlynä?
  • ShibasaShibasa

    684

    bearbeitet 12. 03. 2014, 22:38
    Nei mir warte bismer züglet hei :) den cha de ts shoppe los ga ;)
  • Hallo bin neu da :)
  • Hallo naathi und wann kommt dein Kind auf die Welt?
  • Hoi Naathi, härzlech willkomme... Verzeu chli vo dir...
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum