Ja i ha scho viu hingermer. Aber bi l froh um jedi Erfahrig woni gmacht ha. Weisch wedä Sätz ghörsch wie: mengi Frou verliert ihres Ching u latsech nid la hange ect. Bisch o froh wede nümme mit dene ts düe hesch. Ja i bi absolut happy Standesamt sicher bevor zwärgi da isch i Chiuchlech weti grad mit dr Toufi zämä
Ja, uf settegi Lüt chame sehr guet verzichte, wüu weme so öppis säuber erläbt isches immer viu schlimmer aus wemes vo öpperem ghört... Aber ja, wi du seisch was eim nid umbringt, macht eim starch... Ou, so schön, das fingi ä gueti Idee mitdr Toufi u Hochzyt...
Danke dr Nachfrag. Irgendwie bini erliechteret aber uf dr angere site häti haut gärn nochli dert gschaffet, ev. Faht sie de mau afa umdänke wesi o mau schwanger wird.
Soo hüt heimer dr lang ersehnt Termin bir FÄ gha. Buchzwärgi geits guet, äs isch Fit u munter u tuurnet ume wiene grosse ET isch dr 23.08 mim schatz geits grad nid so guet, isch gloub chli ts viu gsi fürne
Für ihn isches zerste. U de haut dr chli zwärg ts gseh u gseh wie ts härzli schlaht hetne gloub chli überforderet nei mir wüsse no nid wases git, i 5 wuche de
Ja, u aus Maa z erste Mau bimene FA, isch o speziell... Z Härzli gseh schlah isch mega emotional... De weit dir aber o wüsse, wases git? Mir äbe de o...
Hoi sünneli!es isch supper gange bim frauenartz mis baby isch mega wild gsi im büchli:-)) hät eifach nöd welle ruhig bliebe die ganz zit am zapele:-)) bi jetzt wieder bim arzt muess dä zuckertest mache da ich zu viel zuegno han:-(( hoffe bi dir isch alles guet??
@Didem: ou, schön, das tönt wi bi mir... Hät am liebste äs Video mitgnoh, s isch so iidrücklech u eifach merga härzig gsi... Würum, wi viu hesch de zuegnoh? Ja, s sig o aus i.o., bi mega happy uds Büüchli chunnt o laangsam...
@Shibasa: Ja, bi üs isch aus Tip Top, üsi Hochzyt ligt scho bau äs haubs Jahr zrugg... Mor überchöme mir äändlech üses Fotobuech, fröiemi... Mi Maa isch gloub eifach mit mire "chötzli"- Situation chli überforderet... Aber schüsch isch guet...
Nei, s isch scho viu besser, mitem schlächt aber am Morge muesi geng no 1-2x Erbräche... Mä gwöhntsech dra... Hoffe o, dasmrs bim nächste US wärde gseh... Shibasa, wenn hesch dr nächst Termin?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
684
25
165
684
165
684
684
165
684
165
684