Mich würde mal interessieren was ihr dazu sagt. Von mir wird von Familienmitgliedern immer wieder verlangt das ich mein Baby (5 Wochen) auch mal schreien lassen soll und meinen es müsse lernen das ich nicht immer Zeit habe. Meiner Meinung nach ist das sowas von schrecklich, ein Baby in diesem Alter kann man doch noch nicht erziehen! Es weis ja noch nicht was damit gemeint ist. Ich lasse mein Kind nicht schreien, und ihr?
Kommentare
263
103
110
661
661
9
Auch wenn ich jetzt gesteinigt werde, aber ich würde an deiner Stelle immer mal wieder versuchen, sie hinzulegen und auch mal 2-3 Minuten weinen zu lassen. Manchmal können sie sich dann nämlich doch wieder beruhigen und ablenken. Ich bin sicher, dass die Kleinen eben gar nicht so dumm sind, wie wir immer meinen.
661
661
263
20
263
20
263
20
55
2
790
215
Mier het Hebamme mal gseit woni ni sie druf agsproche ha, wägs dum schreie: „stell dir vor wetsch öbis use la /rede und diär seit dä ganz Tag öber. Stopp du müäsch schwiege. Wiä fühlsch du dich den? Genau das machsch du wen sie mal brüälet und alli kömmit uns sägit sch... ruhig isch scho güät..“
Daher han ich versucht ihre dä Freiruum zlah, mal ebis usse zla aber bi immer da, eu jetzt i der Trotzphase.
1,306
114
Aber klar gits Babys wo schreied und me mache chan was me wött. Ich würd aber nie mis Baby bewusst schreie loh (allei loh) mitem Gedanke „das muesses ez lerne“, oder dä klassiker unter dä ältere Generatione: „so verwöhnsches nu“🙄 sie chönd sich nöd andersch mitteile und bruched nöchi! Und wie Caramel seit, me chan jo glich bim baby sii au wenns schreit! Eifach dases merkt es isch glich öpper do!
790
790
1,306
153
Genau Äs isch so wichtig für ds Urvertrouä, dass mä Bebes nid laht la schreiä. I ga mini Chlii immer zu mir gnoh, wosi chli grösser isch gsii u chli gmötzlet hett, hetts mengisch ou glängt mit ihrä z‘redä oder singä u süsch hani si zu mer gnoh.
Jitz mit 3.5 merki, dass mir alles richtig gmacht hei, si sch offä u nid ängstlich, si weiss, dass si bi üs ihrä Rückhalt hett.