Also bi mir het alles gstumme, de chinesischi kalender, das mitem eisprung, das mit de beschwerde, das mitem gspüre und euses gfühl. Den alles het gseit mir chömed en bueb über und gemäss fä wirds au en bueb :-)
Bi üs isches no nid klar, z Chlyne hets no gheim bhalte ;-) Aber dr FA het gseit bim nächste US am 23.4.söttmes de gseh... Bi sooo gspannt.... Gratuliere zu öine Buebe, was heiter de für Symptom typisch Bueb gha?
Aso bi eus sets au än buäb ge! Lut chinesä zwar äs meiteli brasis händ so ä technick mit löffel und gablä da hets au äs meiteli selä ge! Mis gfül isch vo afang a buäb gsi mis mami hät mi uspändläd und das het buäb azeigt! Lut fä isch definitiv buäb!
Suenneli4 wrote: Bi üs isches no nid klar, z Chlyne hets no gheim bhalte ;-) Aber dr FA het gseit bim nächste US am 23.4.söttmes de gseh... Bi sooo gspannt.... Gratuliere zu öine Buebe, was heiter de für Symptom typisch Bueb gha?
Huhu :-) Ich bin noch nicht schwanger, aber irgendwie sagt mir mein Gefühl schon seit langem das unser erstes Kind ein Mädchen wird. Ich bin sogar (erschreckender weise) Felsenfest davon überzeugt das es ein Mädchen wird. Wir haben sogar schon einen Namen. :-D
Immer noch ein junge :-) juhu....freuen uns riesig
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
214
684
165
223
223
684
Suenneli4 wrote:
Bi üs isches no nid klar, z Chlyne hets no gheim bhalte ;-) Aber dr FA het gseit bim nächste US am 23.4.söttmes de gseh... Bi sooo gspannt.... Gratuliere zu öine Buebe, was heiter de für Symptom typisch Bueb gha?
Hey den gits bi mir ou wieder Föteli
25
Ich bin noch nicht schwanger, aber irgendwie sagt mir mein Gefühl schon seit langem das unser erstes Kind ein Mädchen wird.
Ich bin sogar (erschreckender weise) Felsenfest davon überzeugt das es ein Mädchen wird.
Wir haben sogar schon einen Namen. :-D
684
684
25
167
165
21
134
214