@Anni, verglichbar 🤔 wörd säge nei willis veeeeeeel gönschtiger finde ond veeel meh marke het. Wobi uf zalando beni zwenig unterwägs zoms effektiv z beurteile.
Schisch mer es mail damit ih dini e-mail ha de cha dr en ihladig schicke 😊shira_@gmx.ch
@Shira jooo 🙈 bstellt..isch underwegs..i finds eigentli sehr ähnlich wie zalando zum teil sogar sgliche..de einzig hogge dass me mue 1x versandkoste zahle..aber het sehr schös züg
@schaai, Ok, da mit em versand esch mer nid ufgfalle 🤷♀️. Wie gseit bin ned vel uf zalando aber für mi findi het zalando ned die rechtig uswahl und wens mol was het findis sau tür 🙈.
@schaaiwas 😲 pstelle dert jetzt scho sicher drei Johr und ha no nie so fehler gha. Das es mol i de chindergrössi ned so passt het jo aber das esch wägem hersteller/ Land s problem und ned de Shop sälber.
Bin ächt verwundered das der da passiert esch 😱.
Ich lege im Moment sehr viel Wert auf echten Goldschmuck, vor allem für unsere Kleine, damit ich mir um keine toxischen Reaktionen an Ihrer Haut sorgen machen muss. Die hatte nämlich bei vielem "Kunstschmuck" schon allergische Reaktionen gezeigt.. Aber erklär mal einer 7-Jährigen, warum sie die einzige ohne die coole Smiley-Kette sein soll. Wir bestellen momentan viel auf Isabel Bernard!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1,306
496
233
zalando
asos
missguidet
fashion nova
galaxus (windle)
babywalz / babyjoe
496
256
536
496
Schisch mer es mail damit ih dini e-mail ha de cha dr en ihladig schicke 😊shira_@gmx.ch
1,306
496
1,306
496
Bin ächt verwundered das der da passiert esch 😱.
2