Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Trennung

sterndlisterndli Symbol

247

bearbeitet 1. 06. 2014, 14:20 in Familie und Beziehung
Hallo Liebi Mamis

Ich ha mich jetzt entschlosse das ich mi vo mim Maa trenne due... es gaht eifach nimme... han mer das lang überleit....

Jetzt mini frag.... Wie isch das im Aargau chunt mer do au hilf über vor gmeind oder so wen mer nanig schaft und aber gern die erste 3 jahr wett dehai si? oder muess de Ma mir unterhalt zahle für mich und de chli?
Er verdient au nur 3.800fr im Monat....



Imoment beni mit mim Sohn bi mim Mami solang ich no kei anderi wohnig han....


hoffe es chan mir irgendwär helfe....

Kommentare

  • Hallo :)

    Es sett jetz glaub sogar en neue gsetz geh das de dir din mah muess ubterhalt zahle. Aber du chash au vom sozialamt hilf becho. Odeer hesch d möglichkeit kleinkinderbetreuubgsbeiträge zu beaträge, da chash du zu 100% sicher eis jahr dihaime sii und bechunsh maximum 2800.- monatlich . Hoffe han dir bizeli chene helfe lg ana
  • ja git es neus gsetz das er au muess unterhalt zahle. ev. staht im Beobachter.ch öppis darüber.
    grüessli a dich und din sohn :)
  • Ui sorry be scho lange druf gsi..okei...jaa i hoffs doch...han soo schiss dasi nix bechume....
    Merci glichfals
  • Wo chame de kleinkinderbetreuungsbeitrag bezieh???

  • sterndli wrote:
    Wo chame de kleinkinderbetreuungsbeitrag bezieh???

    also ich han de formular im internet usdruckt da ich in Züri wohne chamer das eifach am Sozialamt abgeh und die erlediget das sozialamt hilft mir im momment finanziel. ich schicke dir es bild den chasch du alüte ubd dich informiere. wohnsch den in Züri? oder wo ?


    Gesendet von meinem iPhone mit Babyforum.ch
  • ergebdwie schaffi nid es bild ine tue. aber wen du mir seisch vo weli region du bisch chani d numere dir direkt schike


    Gesendet von meinem iPhone mit Babyforum.ch
  • Guete Morge
    Ja das wer u lieb...
    Mir wohne in Windisch Aargau
  • Mue mer dene das den zruggzahle und so?
  • Sozialgäld muesch nur zrugg zahle wende e gwüsse Lohn hesch (was aber zu 90% fasch nid müglech isch)
  • nei das musch nid zrug zahle isch nur fals du eh million würsxh becho oder eh grossi erbschaft.


    Gesendet von meinem iPhone mit Babyforum.ch
  • elternschaftsbeihilfe heisst es bei euch im aargau.. du kannst in die gemeinde gehen und nach fragen bei der sozialhilfe. weil in zürich ist es ganz anders als in aargau


    Gesendet von meinem iPhone mit Babyforum.ch
  • Merci viel viel mol.da weri grad mi gah melde goh...
  • Fuer di Elternschaftsbeihilfe war ich schon zuspät ging nur bis 6monate...

    Andere Frage was ist wenn der Mann kein Unterhalt für das Kind zahlen kann tut dies dan nimmand mir was zahlen?
  • Müsstest dich mal beim Sozialdienst informieren. Eigentlich müssten die es bevorschussen?!
  • Und wie lange?bis er wider mehr geld hat oder wie?
  • Ja er muss das soviel ich weiss regelmässig offen legen. Aber informier dich doch mal auf dem Sozialdienst.
  • also wen din ex mah das nid chan zahle denn zahlt dir das de sozialamt oder d stadt das bechunsch zu hundert prozent uszahlt monatlich. meld dich ganz dringend im sozialamt ah! vo ihne bechunsch wenns ums geld gaht unterstützige. und fals du no geld fürs chindbruchsch fürd erstustattig und al das, sie chend dir instituitione sege wo du en atrag machsch wo sie dir geld uszahlet für das. meld dich bi ihne ah im sozialamt


    Gesendet von meinem iPhone mit Babyforum.ch
  • ah und wen din ex mah den schafft wird sin lohn agluegt ob ers cha zahle wen ja muss er das überneh denn


    Gesendet von meinem iPhone mit Babyforum.ch
  • Ok merci viel mal.. ja chan nechst wuche mal gah...
    I hoffs dasi was bechume...

    Herzliche dank fuer die Infos wo.ihr gibet...sust heti echt kai ahnig. Merci viel viel mal
  • bitte :)))


    Gesendet von meinem iPhone mit Babyforum.ch
  • Hallo ...
    Kurz ne frage.....

    Ein bald 7monate alts baby derf doch ned all 2 wuche zum vater gah schlafe oder???sini anwältin het das mim so gseit... aber uf mich lost ja nimmert das das ned guet ish fuer ihn...er muess den sooo viel verarbeite... aber ebe... i hoffe mi anwalt cha da was mache...
  • Hmm ich weiss es nicht, aber was spricht dagegen? Hat dein kleiner noch nie bei Oma oder Opa übernachtet? der papa hat auch Anrecht auf sein Kind egal was die Eltern untereinander für ein Problem haben.
  • Hmm ich weiss es nicht, aber was spricht dagegen? Hat dein kleiner noch nie bei Oma oder Opa übernachtet? der papa hat auch Anrecht auf sein Kind egal was die Eltern untereinander für ein Problem haben.
  • Shibasa bin da deiner meinung in zukunft finde ich es eh wichtig für das kind beide elternteile zu haben.. Der kleine wird Sich schon an Die situation gewöhnen...meinem stiefsohn Ist es so ergangen Weil er seinen vater (meinen mann) sehen wollte und seine mutter nie wollte wegen dies und jenem... Und er leidet durch Den streit total und weint oft mittlerweile Ist er 9
  • Nene ihr versteht mich falsch... er hat risen mühe wen er üver nacht nicht bei mir ist und am nechsten tag wen er wieder kommt braucht er fast die halbe nacht bis er einschläft...er ist auch erst fast 7monate alt. Und da ist was anderes als wen er schon älter ist.... und sein Papa will ja auch nicht unter der woche mal kommen... und dahher ist es auch einbisschen kacke... nun gut wir werden sehen was es sich ergibt... bis jetzt steht ja noch nicht fest wen er ihn sieht...wisst ihr er kann nicht alleine auf ihn schauen er muss seine Eltern dabei haben da er geh behindert ist und nichr wirklich in rollstuhl will... zuerst saagt er immer ich will ihn nicht und dann will er wieder... das ist auch fuer mich mühsam...
  • Wir sind im frieden auseinander ... nur die grossältern von meinem Noch ehemann haben streit mit mir...aber das ist mir eigentlich egal...
  • Naja was die Grosseltern für ein Problem mit dir haben kann ja egal sein. Und ich denke wen sich der kleine daran gewohnt ist ab und zu ausswärts zu schlafen wird sich das auch einpendeln!
  • Ok. Ich hoffe es...
  • Genau denke auch das er sich gewöhnen wird ist auch so Bei meiner Tochter gewesen anfangs;)
  • Aber es tut so weh ... er ist jetzt bei seinem Papa .. ich vermisse ihn so sehr... :-( :-(
  • Auch wenns hart ist, versuch doch die Zeit etwas für dich zu nutzen. Tu dir etwas Gutes! Nimm ein Bad, geh Schwimmen, geh mal wieder aus!
  • @ sternli u wie isch Gange mît dim sohn u em vater? U hesch Di zyt allei trotzdem no chli chönne gniesse?
  • Hallo @Nikki1701
    Ja ha zyt zume bracht bis de chli weder cho isch... aber am obe isch horror gsi...er isch richtig en chlamer affli gsi het ned welle dasi ihn an bode lege oder wickle etc eifach be mir si...nach de 22h ish de nachtrueh gsi de het er gschlafe uf mir obe...de d horror nacht all 2 stund het er gschraue wiiie am spiess... ha ihn nie so erlebt....
    Hoffe er gwöhnt sich den mal drah...
  • Oh nei das tönt ja schlimm was het de di ex gseit? Es sig guet gange? Ja es wird besser werde je Elter sie wärde:)
  • Anschinend hebi er brüellt e zytli aber sust sig guet gange... und er hebi viel lüt gseh etc.... hmm i hoffs so schlimm kenni ihn garnid... ja i hoffs au... luege mer mal wies de nechst mal wird si
  • Weisch Ching gspüre o wez Mami nervös isch denke Alli müesse sech zerscht no chlei dra gwöhne;) aber isches nid schön z wüsse das es guet gange isch bi dim ex? Villech wird di das de mit dr zyt o no chlei beruhige:)
  • Ja sicher hets guet ta dasi ghört han das ihm guet gange ish...aber i werde no es zytli bruche...aber ja werd au ich ergendwwn mal tschlag cho...
  • Isch eue momentan für euch alli nid eifach denke wird sech de scho ipendle mît dr zyt wünsche dir emu viel chraft u positivs dänke:)
  • merci viel mal da chani bruche...
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland