Hallo Liebi Mamis
Ich ha mich jetzt entschlosse das ich mi vo mim Maa trenne due... es gaht eifach nimme... han mer das lang überleit....
Jetzt mini frag.... Wie isch das im Aargau chunt mer do au hilf über vor gmeind oder so wen mer nanig schaft und aber gern die erste 3 jahr wett dehai si? oder muess de Ma mir unterhalt zahle für mich und de chli?
Er verdient au nur 3.800fr im Monat....
Imoment beni mit mim Sohn bi mim Mami solang ich no kei anderi wohnig han....
hoffe es chan mir irgendwär helfe....
Kommentare
21
Es sett jetz glaub sogar en neue gsetz geh das de dir din mah muess ubterhalt zahle. Aber du chash au vom sozialamt hilf becho. Odeer hesch d möglichkeit kleinkinderbetreuubgsbeiträge zu beaträge, da chash du zu 100% sicher eis jahr dihaime sii und bechunsh maximum 2800.- monatlich . Hoffe han dir bizeli chene helfe lg ana
8
grüessli a dich und din sohn
262
Merci glichfals
262
21
sterndli wrote:
Wo chame de kleinkinderbetreuungsbeitrag bezieh???
also ich han de formular im internet usdruckt da ich in Züri wohne chamer das eifach am Sozialamt abgeh und die erlediget das sozialamt hilft mir im momment finanziel. ich schicke dir es bild den chasch du alüte ubd dich informiere. wohnsch den in Züri? oder wo ?
Gesendet von meinem iPhone mit Babyforum.ch
21
262
Ja das wer u lieb...
Mir wohne in Windisch Aargau
262
684
21
21
262
262
Andere Frage was ist wenn der Mann kein Unterhalt für das Kind zahlen kann tut dies dan nimmand mir was zahlen?
684
262
684
21
21
262
I hoffs dasi was bechume...
Herzliche dank fuer die Infos wo.ihr gibet...sust heti echt kai ahnig. Merci viel viel mal
21
262
Kurz ne frage.....
Ein bald 7monate alts baby derf doch ned all 2 wuche zum vater gah schlafe oder???sini anwältin het das mim so gseit... aber uf mich lost ja nimmert das das ned guet ish fuer ihn...er muess den sooo viel verarbeite... aber ebe... i hoffe mi anwalt cha da was mache...
684
684
263
262
262
684
262
263
262
313
263
262
Ja ha zyt zume bracht bis de chli weder cho isch... aber am obe isch horror gsi...er isch richtig en chlamer affli gsi het ned welle dasi ihn an bode lege oder wickle etc eifach be mir si...nach de 22h ish de nachtrueh gsi de het er gschlafe uf mir obe...de d horror nacht all 2 stund het er gschraue wiiie am spiess... ha ihn nie so erlebt....
Hoffe er gwöhnt sich den mal drah...
263
262
263
262
263
262