Ich bin 19 und schwanger. Da ich noch ziemlich jung bin kenne ich nicht viele die schon Kinder haben und würde mich freuen andere Mamis zu treffen und mich mit anderen Mamis zu unterhalten wenn mein baby da ist
Jo voll isch alles no ahsträngender aber zum glück gitz hüt zu tags so tolli umstandsmode das me nid muss irgend e sack ahzieh^^ was het di kleine den?
hoi behappy ds umfeld reagiert ganz ungerschiedlich.. zimli alli froge obs planed gsi isch, obi mitem kindsvater zeme bin, wie ich mir ds vorstelle usw. aber ehrlich gseit ischs mir bi mim umfeld ziemlich egal, ich han mi entschide für mis kind und nüt isch mir wichtiger!
Hallo mitenand han dänkt ich eröffne die unterhaltig neu Ich bin 21, mami vomene 7 monate alte meitli und chume us kollbrunn.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
22
3
80
80
22
22
107
80
80
22
3
80
80
107
22
80
21
Liebi grüess ana bin vo bauma
18
Bi jetz 22gi, aber üsses baby chunnt ersch im früehlig 15 und denn bini 23gi. Wohne düemer im Momänt no ds egerkingen/ so
1
I bi 18 und bi ir 6 SSW. Auso erst grad ganz früeh. *.*
Bi usem Kanton Bärn.
Vorussichtlech isch dr Geburtstermin im März.
194
bi 19ni, ir 7. ssw und wohne z bern, ET isch mitti märz...
3
Ig bi 18ni und ihr 5ssw wohne oh i bern...wie reagiert dis umfeld uf d schwangerschaft?
3
194
aber ehrlich gseit ischs mir bi mim umfeld ziemlich egal, ich han mi entschide für mis kind und nüt isch mir wichtiger!
wie reagierets bi dir?
3
22
Ich bin 21, mami vomene 7 monate alte meitli und chume us kollbrunn.