Kenneglernr oktober 16 zämecho januar 17 zämezoge februar 17 hürat mai 19 und eusi tochter chunnt im august 19 uf d welt🥰 au mir sind rasant underwögs🙈
er isch mini ersti grossi liebi gsi mit 12i, händ eus jahre us de auge vorlore und offiziel im oktober 2011 wieder zämä cho, april 2012 zämä zoge, februar 2016 än sohn becho, oktober 2016 ghürate (innert 6wuche) und im juni 2017 ä tochter becho 😊
En frag. Vieli vo euch hend erst ghürate wo sie scho schwanger gsi sind. Hend der ghürate well schwanger und dr absicherig oder doch usem altmodische liebes grund? Also i meine das ned bös sondern es interessiert mich eifach
Miar sind vor dr Hürot 12 Johr scho zämma gsi und hend nur standesamtlich ai Monet vor dr Geburt ghürota. Finanzielli absicherig, Huusbau, dr glich Nochnama sind so üsi Gründ gsi. Total unromantisch, aber so sind miar und für üs stimmts. Het au kei Hochzitsreis geh.
@fuchs mier hetted sowieso ghürate aber wills mitem baby so schnell igschlage het, hemmer denn fast no e „blitz-hochzit“ gha. Am meiste usem grund will mer de zuesätzlichi papierchrieg mit vaterschaftsanerkennig nöd hend welle mache, und drum lieber grad sofort ghürate hend. Für eus hetts so absolut gstumme 🥰
Auso de Atrag het mir de Maa gmacht bevor mir gwüsst hei, dass mir schwanger si. Abr hei dänkt mir wärde so 1-2 Jahr eifach mau „verlobt“ si. 1mt nachem Atrag hani positiv testet. Da mi Maa Franzos isch, hei mir sofort e Termin ufm Standesamt organisiert u gluegt dass mir vor de Geburt verhüratet si (wägem ganze Papierkrieg).
@fuchs Mir hettet so oder so ghürate. Hend beschlosse dasmer wend hürate und en Monet spöter hets igschlage. Eigentlich hemer no wele warte mit de Chind bis nach de Hochziit. 😂 Aber ja mängmal gahts schneller als geplant. Min Maa het mer au no en Aatrag gmacht mit ufd Chnüü gah ect.
Hend den zerst no vor de Geburt Standesamtlich ghürate und den 3/4 Jahr spöter e grossi Hochziit gfiiret.
Kenneglernt Juni 2008
Zämecho Sep 2011💕Zämezoge März 2013 🏘Afah üebe Mai 2016 🔞Verlobig 9.3.18 💍Hochziit 27.4.18 👰🏼🤵🏻Sohn Geboren 09.06.18👶🏼Erst so spät geheiratet, weil wir zuvor bereits in einem Eheähnlichem Zustand waren. Mit Kind wollte ich aber, dass wir alle den gleichen Familiennamen haben und so - eine Familie - sind. 💞
@fuchs ned us altmodische liebesgrund aber scho eifach au prinzipiell.. gliche name ect.. es macht einiges eifacher, formalitäte. Mir hend au xseit es isch schön wen die ganz familie glich heisst. (es zrug gitz e nümme😛) und aber scho au absicherig.. Ha viel kollegine wo ned ghürate sind und chind hend und de maa zahlt ihne nüt i fürs alter.. das isch den scho en witzt wen reduziert schaffsch🙄
@fuchs ich hab meinen Mann wegen dem Kind geheiratet. Zur Absicherung.
Ohne Kind wäre für uns beide eine Heirat nicht in Frage gekommen. Wir wissen auch so, dass wir uns lieben und zusammen in Schaukelstuhl auf der Veranda alt werden ❤️
😉also mir sind nöd ghürote und mir hend au nöd wele hüürote...also mal nöd weg de chind...mir chömet beidi us familiene wo nur als absicherig wegem chind ghürote hend und es isch es riese drama bi beidne familie gsi...
Bi üs funktionierts guet...er zahlt mir au eigentli alles was er chan und zahlt au i mini PK...
😊hoff aber trotzdem daser i 3-6 jahr us altmodische-romantische gründ hüürote will (denn wäret d mädels au 5-8 jahr alt und s wär mega süess als Bluememeitle oder ringmeitle)
Wir waren bei der Geburt unserer beiden Grossen 3 Jahre zusammen und bei der Hochzeit 4 alles bisschen anders Nr 3 ist jetzt vor Kurzem noch dazugekommen
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
233
soo schön🥰
217
141
237
0
0
Ghürate im mai 2015
1.sohn juli 2015
2.sohn august 2018
40
1
1
Im 2013 hemmer ghürotä.
Sitem 2014 hemmer güebt und jetzt chunt üses wunder im november uf t welt! Mir sind 32gi und 34gi😊
159
Zusammen seit september 2010
Heirat september 2016
Baby kommt im juli 2019
Wir gehören zu den langsamen😂🙈 wenn ich so bei anderen lese😊
184
256
781
👰🏼🤵 Jun 15
🧒 Sep 15
👧 Apr 19
184
781
64
172
👰 Dez. 2016
👪 Jan 2017
👨👩👧👦 März 2019
Mir ghöred au zude schnelle Sorte.😂
251
96
64
781
141
0
172
Hend den zerst no vor de Geburt Standesamtlich ghürate und den 3/4 Jahr spöter e grossi Hochziit gfiiret.
24
Zämecho Sep 2011💕Zämezoge März 2013 🏘Afah üebe Mai 2016 🔞Verlobig 9.3.18 💍Hochziit 27.4.18 👰🏼🤵🏻Sohn Geboren 09.06.18👶🏼Erst so spät geheiratet, weil wir zuvor bereits in einem Eheähnlichem Zustand waren. Mit Kind wollte ich aber, dass wir alle den gleichen Familiennamen haben und so - eine Familie - sind. 💞
114
0
Zemecho 💏 Mai 2010
Ghürate standesamtlich 💍 Juni 2013
Ghürate chirchlich 👰🏻🤵🏻Jan 2015
Tochter 💜 April 2016
Sohn 💙 April 2019
0
Hän im Juni 16 ghürote
1. chind im juli 16
2. chind im april 18
Mir hän uss unromantische gründ ghürote-finanzielli absicherig, glich nochname, etc. Schön isch d‘hochzit aber trotzdäm gsi 🥰
233
254
Ohne Kind wäre für uns beide eine Heirat nicht in Frage gekommen. Wir wissen auch so, dass wir uns lieben und zusammen in Schaukelstuhl auf der Veranda alt werden ❤️
249
Bi üs funktionierts guet...er zahlt mir au eigentli alles was er chan und zahlt au i mini PK...
😊hoff aber trotzdem daser i 3-6 jahr us altmodische-romantische gründ hüürote will (denn wäret d mädels au 5-8 jahr alt und s wär mega süess als Bluememeitle oder ringmeitle)
78
56
ghürate juli 2014 👰1.kind november 2014 👧🏼
2.kind september 2016 👦
3.kind märz 2019 👶
ghürate hämer erst nachdem nachwuchs unterwägs gsi isch 🙈 vorher häts für mich kein grund geh 😂🤪😊...
64
0
10
55
271
29
240
1
11
56
0
30
142
Bi zarti 17ni gsi wommer zemme cho sind drum isch sone grossi spannwiiti zwüsched zemme cho und hürate😄
0
Bi eus genau glich, sind au mit 17ni zemecho
335
20.0
335
335
20 09.17 zame zoge...
09.09.18 schwanger worde
ENDI Mai 19 Babygirl erwartet🤰🏠🌸