Erbrechen und Sodbrennen :-(

didem1983didem1983

167

bearbeitet 15. 07. 2014, 18:13 in Schwangerschaft
Hallo zäme! Ich bi i dä 33+5ssw und han gester sodbrenne kah bi ufgwacht isch mir so schlecht gsi:-( han müesse erbreche.mis baby gspüri und han scho mal so öpis kah dän bin i spital gange isch e magendarm grippe gsi.es gaht mir jetzt besser söll i teotzdem i spital gah??? Merci für eui feedback

Kommentare

  • Ig würd abwarte wes dr besser geit chas sicher nid allzuschlimm si
  • Schliesse mich Nikki an. Wenns einmalig war oder gelegentlich mal nach Sodbrennen auftritt, dann ist es sicher normal. Erbrechen schadet dem Kind ja auch nicht, solange du nicht deswegen Flüssigkeitsmangel bekommst.

    Hatte das auch und hab dann vom Arzt was bekommen, als ich Nachts wegen des Sodbrennens nicht mehr schlafen konnte und weder Mandeln noch Kaffeerahm noch halb aufrecht Schlafen halfen (zu Beginn half mir das alles noch recht gut).
  • I han das au scho gha! Nime jetzt alucol gel und sit dem isch guet! Mach dr ja kei Stress solang nid no Fieber ect. Drzue chöme isches nid schlimm. Muesch nume öppis ha gäge dis Sodbrönne
  • Merci viel mal für eue feedback,shibisa ich han die tablette scho aber wot so wenig wie möglich neh:-(probiere vieles us damit ich kei tablette muess neh aber mängisch gahts leider nöd ohni:-(
  • auso i ha o die tablette gno wo i bi schwanger gsi.ha alls müglichä usprobiert wo nid würkli gholfe het...ha sozäge ab ca 7mnt au nacht sehr starchs sodbrönnä gha,bis zum erbräche.
    mi chäfer isch gsund u sehr ufgweckt :-)
  • Eukalyptus däfeli
  • Didem i ha keni Tablette i ha Gel! U das darfsch ohni Bedänke näh!! Das schadet am Zwärg nid!
  • Kartoffelsaft von biota sei noch gut
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum