Hallo zämme ich bi 24 und bin mami vom 10 monat alte diego und mier erwarten nomol es gschwüsterlli mier sind vo GR nach luzern zoge und wür mich freue anderi mamis mit chind kennezlerne
wer lust und freud und au offe isch zum neui kontakt zknüpfe meldet doch eu lg
Kommentare
102
Au mir sind vo zwei johr vo GR do herre züglet und mer chömmet im September üsers erschte chline übber vo wo genau us GR chunnsch den du und wieso genau do hie?
17
102
Wie laufts mit din erschte chline? 10 mönet isch ja au no recht frisch. Isch plant gsie so nöch binenand? Wot eigentlich au das sgschwüschterli nid zwiet usenand isch. Mol luege was min maa den seit wohnsch Ide Stadt?
17
102
Schaffe jetzt bi de sbb. Bin aber scho krankgschriebe bis zum Schluss Well i müäh han mit em Kreislauf und Übelkeit.
I wohne nid zLuzern sonder obwalde, han ungefähr 20 min id Stadt. Han au dete mini FA.
17
102
Ich bin bi de Dr. Prtilo.
Wotsch bim zweite wüsse was es wird?
17
17
102
17
17
17
17
17
17
3
Würde mich super freuen andere Mamis in und um Luzern kennen zu lernen um gemeinsam Kaffee zu trinken, an der Auschütti zu sitzen oder was zu Unternehmen. Meine Kleine ist jetzt 4,5 Monate alt und ich fände es toll euch kennen zu lernen.
Ich würde jetzt einfach mal nächsten Donnerstag als treffen vorschlagen. Bei guten Wetter am See ansonsten vllt im Neubad??
Wer hätte Lust und kommt vorbei?
Liebe Grüsse und bis hoffentlich bald!
Samira
1
Ich bin vor 4 Mönet vo Züri nach Luzärn zoge.
Bin Mami vom Nevio wo 2 Mönet alt isch.
Wür mich freue mal mit öperem go spaziere go, jetzt wo ja so schön Wätter isch.
Vielleicht chan mier öper d Stadt bitz zeige... Insider plätzli für Mamis.
Liebi Grüess und e sunnige Tag Simone und Nevio
3
Bin ebenfalls von Luzern,und habe einen 3 Monate alter Sohn!
Würde mich freuen hier jemand zu finden der lust hat ab und zu auf ein spaziergang zu gehen!
Liebe Grüsse
2
Ich bin erst vor zwei Wochen nach Luzern gezogen und habe einen erst 6.5 Wochen alten Sohn. Da ich bisher niemanden in Luzern kenne und ja gerade Ferien sind, sodass sämtliche Babytreffs und Kurse nicht stattfinden, würde ich mich mega über andere Mamis mit Babies zum Austausch, Spazieren, Kaffeetrinken usw. freuen. Bitte meldet euch einfach bei mir. Ich freue mich auf eure Antworten und euch kennenzulernen.