I bi selber sehr stolzi Mama vomne riese Goldschatz. Er isch 7 Mönet und wundervoll. I wohne z Brügg / BE und würd sehr gern neui Lüüt kenne lerne. Würd mi würkli freue wenn sich öper würd melde.
Hoi sylvia! Willkommen da:-) ich bi 35ssw chume so gege endi august mi tochter über:-) ich bi vo rüfenacht bim worb bi 31jahr alt.so verzähl doch du e chli vo dir:-)
Schön das gschribe häsch, freut mi. ;-) Ich chume ursprünglich vo Züri, bin im Jahr 2012aber uf Bern züglet will mi Fründ zBern gwohnt hät. Jetzt simer uf Brügg/BE züglet. Euse Sohn isch am 17.12.2013 uf d Welt cho, per Kaiserschnitt. Er isch s Beste wo mir het chöne passiere. :-) Jetzt suech ich Mamas oder bald Mamas für z schriibe oder au mal abzmache und z quatsche.
So ne zuefall ich bi im 2013 september vo züri uf bern züglet wil min ma da isch:-)) bi mir gahts au nümme lang dän wird i mi prinzessin i dä arme ha:-)ich freu mi au mega uf mi geburt.häsch di chöne i läbe in bern?
Hey Hey bi o vo Bern ittige gnauer gseit... Bi Mami vomene 15 monatig alte meitschi wo mi mächtig uf trab haltet:p... Normalerwis wohni i de usa aber bi momentan wieder für 1-2 monat i der schwyz bi de grosseltere...
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
167
Willkommen da:-) ich bi 35ssw chume so gege endi august mi tochter über:-) ich bi vo rüfenacht bim worb bi 31jahr alt.so verzähl doch du e chli vo dir:-)
10
Ich chume ursprünglich vo Züri, bin im Jahr 2012aber uf Bern züglet will mi Fründ zBern gwohnt hät. Jetzt simer uf Brügg/BE züglet. Euse Sohn isch am 17.12.2013 uf d Welt cho, per Kaiserschnitt. Er isch s Beste wo mir het chöne passiere. :-)
Jetzt suech ich Mamas oder bald Mamas für z schriibe oder au mal abzmache und z quatsche.
Liebi Grüess Sylvia
167
10
167
10
263
10
167
10
263
263
684