Ja ich bin gsi letscht Do- ha aglüte und gfrogt wenns Sinn wurd mache zcho- de hei sie gmeint ab 5/6 Wuche machis Sinn... ich bi hüt in 6 Wuche + 4 Tag luut US ;-)
Jaaaaa ;-), ich bi sooo nervös gsi bym erste ÜZ dassi mi ha müesse mitteile und ich ha denkt: OMG das gaht jetz mind es Jahr bises ischlaht- zum Glück isch mi Ma do sehr vel glassner gsi und am 2 ÜZ hami de au beruhigt gha... ;-) Danke ab alli do im Babyforum fürd Unterstützig ;-)
und i lies brav alles wo über Schwangerschaftsübelkeit im Forum stoht-wenn da ned besser wird (sondern immer schlimmer) so befürchti wirds uffällig im Gschäft :-/
Jo das hend mir au so gmacht Shibasa. Sisch so chli länger gange aber defür sehr entspannt ;-) Und Energy, schö brav Kamilletee trinke, das nützt bizeli. Ansonste het de FA e schlaus Tablettli wo au hilft...
Also has no schnell mit dr Kollegin ahgluegt, momentan sigis no unbedänklech, ussert du heigsch Sodbrenne de sötschne nid trinke weg de süüri und äbä vorem ET ganz ufhöre drmit
wenns ganz schlimm isch und mit huusmitti und tricks nüm goht den chasch itinerol b6 neh, oder paspertin. würds aber ah zersch mit allem andere versueche. ingwertee hett mir gholfe, und en spagyrika spray, die chame sich mische loh ide apotheke.
Oh jo Monalii ich verstoh di, ha min am Dunnschtig und mags au chum erwarte :-) Und jo das mit em Pfefferminztee stimmt Shibasa. Ab de 13. Wuche söttme denn weniger bis gar kei trinke. Aber oft isch jo denn di schlimmschti Übelkeitswelle zum Glück scho vobii.
Fraue i ha chli schiss vorem FA Termin, obwous eigentlech nur Kontrolle isch vor Geburt. Mi Maa het gspöttlet söll de nid hei cho und sägä sigi schwanger wiu ahzeiche hani äbä wie bir letschte SS
Shibasa wenigstens hesch scho chli Üebig. ;-) ich cha dir grad nid mit reinem Gwüsse Duume drucke wenn ich mich so wahnsinnig uf üses Würmli freu... wär doch toll, nomol vo vorne.. und de Maa isch doch schlinscht Problem nid?;-)
So alles sowit im grüene Beriich. Wegerer SS hetsi (no) nüt festgsteut, sigi aber ono grad chli früeh dasme öppis würd gseh oder gspüre. Ultraschall hetsi keine gmacht, söu i ca. 1 Wuche mau e Test mache, we mini Periode nid chöm
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
75
190
75
190
190
684
190
46
A dere Stell gratulier ich eu au ganz herzlich. =D>
Ich bi gliich wiit wie t Energy und freu mi riesig uf miis Würmli.
684
190
684
190
313
190
684
190
190
684
190
46
Und Energy, schö brav Kamilletee trinke, das nützt bizeli. Ansonste het de FA e schlaus Tablettli wo au hilft...
190
46
46
684
190
684
190
684
194
ingwertee hett mir gholfe, und en spagyrika spray, die chame sich mische loh ide apotheke.
190
75
190
75
684
46
Und jo das mit em Pfefferminztee stimmt Shibasa. Ab de 13. Wuche söttme denn weniger bis gar kei trinke. Aber oft isch jo denn di schlimmschti Übelkeitswelle zum Glück scho vobii.
190
684
190
684
46
684
190
46
684
684
190
46