Hoi Ela, i bi immer müed, dr Kreislouf isch teils chli im Chäuer, zwüschdüre es zie im Buch u Stimmigsschwankige... Am Donschti hani dr erst Termin bir FA - chas chum erwarte... u wi geits Dir? Ah ja, u i chönnt ständig ässe!
Diä ss isch ganz anders als diä 1.i ss , ha äs riise gfühl Chaos , echt nervig, so richtig freuä chani mi leider nu nid , ich hoffä das chunt wenn diä 3 mönet ferby sind :-/... Glüscht hani nid wücki, so fress-Attacke hani au ohni ss :-)
Di erschi Untersuechig isch positiv gsi, bi abr ersch knapp ir 6.Wuche. Leider gseht me uf em US no nis sooo viu... Da mini FÄ abr nächst Wuche es nöis Grät überchunt, chani no eis e US ga mache u bis denn sött me de o ds ❤️li gseh schla!
Ou sooo kuuuuul juhuuuuu! Was hetsi alles untersuecht? Aso bisch afang odr ändi 6 ti wuche? Wie hetsis usgrächnet? Bi ganz nervös uf de ziischtig wenn ich cha go..hihi
I weler Wuche chame ahand vom US gseh - o ds ungfähre Geburtdatum (wird bi mir Mitti Oktober), süsch het si Bluet u Urin gno zum undersueche - thats it! ☺️ nüt spektakulärs... U de glich...!
Ich han mich u ufgregt ab dä MPA , wo ich inä cho bi fragt sie mich warum ich da sig, han dä gseit fürän us, dä meint sie stinkfrech: ah fürd nachkontrolle , ha dä widr gseit , nein für dä us: dä seit sie: ja hä düemer luege :-(, bi so richtig gnervt gsi ab därä , mag das zur zyt gar nid verliide Da ich ebä am 12.1.15 scho verbii bin f. nachkontrolle vom Abort und dä am 2.1 pers. Verby weg dä erneute ss go mitteilä hani denkt wüssi das nu :-)
Ha hüt s 1.foteli becho , me gseht aber nur ä Fruchtblase und 2 chlini chlini pünktli :-), seg aber nur 1 Baby :-)
Ja Butterfly das kenne ich. Bei mir haben sie zuerst auch nicht kapiert das ich wieder neu schwanger bin. Der Arzt hat es dann irgend wann gemerkt. Aber erst nach dem Ultraschall nachdem er schon Unterlagen zum Abbruch bereitgelegt hatte.
Butterfly ich bin nicht wütend das hat die Natur so gewollt.Mir wüsse jetzt es liegt nid a üs war Natur.Ich bin nur no froh wenn ich alles hinter mir ha und wieder hibbeln darf und ich weiss das üse bub nid lide wird mit dene Missbildige isch es kei läbe.Besser so.Ich weiss das es de horror wird normal entbinde aber da mun ich dure.Was eine nod umbringt macht eine nur Stärker.
Mia Flurina ist es manchmal ganz schön langweilig;) Dann schaut man Facebook und Baby Forum und gibt überall seinen Senf dazu. Ich hätte eigentlich genug Arbeit, aber es fehlt mir die Energie. Und sobald ich etwas erzwinge wird es mir wieder übel:( gestern wollte ich ein Hotelzimmer machen. Ich konnte die Betten frisch beziehen, dann wurde es mir wieder übel. Also war wieder ausruhen Facebook und Baby Forum angesagt. Die Arbeit mache ich Etappen Weise. Meistens am Abend dann geht es mir besser. Und meine Tochter beschäftigt sich oft selber oder der Papi oder die Tante schaut zu ihr.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
113
113
310
19
Jäno... Denn muess Aueschtei nochli länger ufne neue bewohner warte..
59
254
19
310
13
254
13
59
13
254
59
310
59
254
310
59
254
Was hetsi alles untersuecht?
Aso bisch afang odr ändi 6 ti wuche? Wie hetsis usgrächnet? Bi ganz nervös uf de ziischtig wenn ich cha go..hihi
59
310
Da ich ebä am 12.1.15 scho verbii bin f. nachkontrolle vom Abort und dä am 2.1 pers. Verby weg dä erneute ss go mitteilä hani denkt wüssi das nu :-)
Ha hüt s 1.foteli becho , me gseht aber nur ä Fruchtblase und 2 chlini chlini pünktli :-), seg aber nur 1 Baby :-)
59
310
310
59
254
59
Wi heit dirs eigentlich mit em Mitteile vo öine "umständ" heit drs scho viune verzeut?
310
Wet nu chli warte, wet dass die chli dänn äs tischi aleit mit: ich bin gli ä grossi schwöschter :-)
59
254
Abr es isch na uuuu chli, het de FA bi euch au gmässe wie gross ases isch?
113
59
310
Bei mir sah man auch nur ein kleine Kaffeebohne
59
254
59
254
59
310
59
661
113
310
254
113
310
661
Ich hätte eigentlich genug Arbeit, aber es fehlt mir die Energie. Und sobald ich etwas erzwinge wird es mir wieder übel:( gestern wollte ich ein Hotelzimmer machen. Ich konnte die Betten frisch beziehen, dann wurde es mir wieder übel. Also war wieder ausruhen Facebook und Baby Forum angesagt. Die Arbeit mache ich Etappen Weise. Meistens am Abend dann geht es mir besser. Und meine Tochter beschäftigt sich oft selber oder der Papi oder die Tante schaut zu ihr.
310