Neue Frage, welche Trage?

pamypamy

141

bearbeitet 17. 09. 2015, 17:35 in Tragen und Fahren
Möchte auch noch die Frage stellen, welche Trage Ihr mir wirklich empfehlen könnt?

Ein Tuch möchte ich nicht!
Habe mir den Ergobaby gekauft, habe jedoch sehr mühe, denn dort schneidets am Bein noch viel mehr ein als früher beim Babybjörn für die Neugebohrenen.
Muss meinen 6monate alten Jungen mit schon 74cm noch auf ein Kisseli setzten, dass es ihm am Oberschenkel nicht eindrückt, was doch sehr umständlich ist.

Wie ist denn die Manduca Trage?
Oder schneiden alle ein?
Merci für Tips!

Kommentare

  • Manduca Trage finde ich super. Werde sie wieder benutzen:)
  • Warum möchtest du kein Tuch? Mein sohn ist nur im Tuch und liebt es. Er ist auch ziemlich gross und schwer aber es klappt super im Tuch beim Einkaufen. Ich besitze keine Trage aber hatte eine von Chicco. Die war aber nicht gut finde ich ich konnte ihn fast nichtmehr rausbringen aus dem teil :(
  • ich habe einen MilaMai und finde ihn den Hammer. Kostet zwar einiges, aber ich finde es lohnt sich
  • Mein Sohn ist nun fünf Tage alt. Heute waren wir mit der Manduca Trage unterwegs. Er hat sich sehr wohl darin gefühlt. Für mich war es auch sehr angenehm.
  • @Mikako,
    Ich hab dir Nerven nicht. Habs am Anfang paar mal gemacht mit Tuch, doch das nix für mich.
    Von dem her wärs Tuch sicher am angenehmsten in Sachen, dass es den Oberschenkeln nicht rein kneifft, doch eine Trage wirds wohl geben die das nicht macht!!?
    Aber merci für Eure Tips.
    Lg
  • wiawia

    43

    bearbeitet 22. 09. 2015, 15:25
    .
  • Mamis ich suche eine Full buckle trage..welche sind eure erfahrungen mit den marken? sollte eine ab geburt sein
  • Neko switch isch super😊eifach glaubs so ab 3,5 kilo
  • Mir hend en luemai, ich lieben☺️
  • luemai isch aber zum binde odr?

  • Adriana schrieb: »

    luemai isch aber zum binde odr?

    Ja, de milamai wär mit schnalle
  • Ich wür e Trageberatig empfehle und es Testpaket bstelle. Es git soooo viel versch. Tragi isch na schwirig eifach so di richtig z finde.

    @Adriana Milamai wer Full buckle aber müssdisch au probiere... ish zwar au ab Geburt aber mir pers. jez gar ned wohl.

    Ich find s tuech immer na am beschte will sich das Am Mami und em Chind super apasst!
  • ich cha dir ä tragberatig empfele. det chasch du verschiedeni tragene teschte und die neh wo für dich am bequemste isch. ich han folgendes:
    vo geburt bis ca 7kg Didytai (alles zum binde) & tragtuech & ringsling
    7-10kg milamai (alles schnalle) & sling
    10-17kg tragtuech & sling
    im milamai hani nach ca 15min (ab ca 10kg) ruggeweh becho aber bis det here täglich idem treit. jetzt simer wieder bim tuech und ich träge hüt au no min 3j (16.5kg) im tuech. ich üebigsach und wänns mal drinn häsch voll praktisch 😊 ha übrigens früeh ufem rugge treit, so ab 2monet.
  • @Mirj jo i denk mer werded au e berotig mache..wauu du hesch jo grad es paar sache..nei das tragtuech isch soo riiese lang wenns denn mol underwegs willsch bine lamped dhelfti am bode und es brucht eifacj chli me ziit..aber jedem das seine..kollegin het au maitai aso alles klick..und sie finds au super..
  • ja das stimmt scho mitem tuech ich ha zwei langi tüecher, drum hani au no de sling und de milamai. aber es gäbt au churzi tüecher wo das denn weniger häsch. aso an bode lampe
  • aber de sling isch c
    v.a zum siitlich träge nöd?

  • Adriana schrieb: »

    aber de sling isch c
    v.a zum siitlich träge nöd?

    De Sling chame ab Geburt bes du nümm magsch träge bruche. ab geburt heschs Baby vore inne. Wenns älter esch chash uf d Site nä dases öpis xed. aber au guet vore zum abschirme.

    Wenn es Tuech nimmsch wo ned z lang esch, lamped nüt an Bode 😉
    Aber s muess eim natürli wohl sii.
  • mitem sling chasch vore, sitlich und hine träge. häsch halt nur uf einere schultere s‘gwicht. ich ha grad im summer de sling gern. mir wohned ime huus und wo kind chliner gsi sind häni die chli viel im sling uf de rugge gno zum d‘wösch im käller holä und verussä ufhänke. oder au ide ferie hämer en brucht für de gross.304e7ae0-466d-11e9-9732-9d3cf82729d5.jpeg
  • grundsätzlich würde ich dir auch zu einer trageberatung raten. ich persönlich bin aber fan von den tragen der marke kokadi. die sind wirklich super,sind aus tragetuchstoff aber mit verschiedenen trägern (fullbuckle,halfbuckle,wrap cons). von der ergonomie her top und vor allem stimmt preis leistung perfekt.
    manduca,ergobaby,babybjörn sind halt von der ergonomie her für das kind alle nicht optimal,auch wenn sie zum teil verbessert wurden.
  • Genau kann Mami2018 nur zustimmen. Am besten wirklich eine Tuchstofftrage nehmen bei der man den Steg verstellen kann. Dann stimmt es auch von der Ergonomie fürs Baby. Die Auswahl ist riesig und auch etwas vom Budget abhängig. 😅 Kokadi ist sicher gut und nicht zu teuer. 👌 Olilias, Lima, Fidella, Fräulein Hübsch...
    @Adriana Kann dir sonst den Laden Herz an Herz in Winti empfehlen. Da kannst du auch tragis ausleihen.
  • @Avenira
    ja genau hab auch an herz an herz gedacht sind ja auch wohnhaft in winti..oder dann gut betucht..danke euch!!
  • @Adriana kann dir Herz an Herz empfehle. Han mich det guet berate gfühlt. Han au zwei drü Tragis mitgno und usprobiert. Isch super gsi.
  • Ich han d MairaTie vo cybex und find sie mega. sie entlaschtet mir au de rugge mega guet
  • 6301a530-4eff-11e9-9507-ed26fe055690.jpeg en schöne LueMai zume guete Priis. PN ah mich bi inträsse 😊
  • Het hie öper Erfahrig mit de Rukeli-Trage?
  • @schildchrötlimel ich kännes nöd, ich ha nur ghört dass die nöd so optimal sind unds besseri git.
  • Sind vode Ergonomie fürs Baby ned so toll. Für grösseri Chind evtl. Kenn sie aber selber ned.


  • Het hie öper Erfahrig mit de Rukeli-Trage?

    kenn si au ned. bin jez gad go google und finde xed ganz schlimm us 🙈🙈 Faschd so Babybjörn mässig 🙈🙈
  • Spannend. In allen Testberichten und Erfahrungen die ich im Netz gefunden habe, lese ich nur Positives 🤷‍♀️. Vorallem die Ergonomie (Sitzhaltung des Babys) wird gelobt.
  • Ich gsehns Problem das Träger as Ruggeteil anegönd und somit de Rugge vom Baby zfest grad wird. Wirbelsüüli vo so chline isch ja no boge und deswege sött mer am afang bis Wirbelsüüli sich gstreckt het Tragene verwende wo träger an Buuchgurt gönd und die natürlich chrümig vode Wirbelsüüli zuelönd. Hoffe verstahsch wasi meine. 😅
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland