Möchte auch noch die Frage stellen, welche Trage Ihr mir wirklich empfehlen könnt?
Ein Tuch möchte ich nicht!
Habe mir den Ergobaby gekauft, habe jedoch sehr mühe, denn dort schneidets am Bein noch viel mehr ein als früher beim Babybjörn für die Neugebohrenen.
Muss meinen 6monate alten Jungen mit schon 74cm noch auf ein Kisseli setzten, dass es ihm am Oberschenkel nicht eindrückt, was doch sehr umständlich ist.
Wie ist denn die Manduca Trage?
Oder schneiden alle ein?
Merci für Tips!
Kommentare
661
29
43
661
141
Ich hab dir Nerven nicht. Habs am Anfang paar mal gemacht mit Tuch, doch das nix für mich.
Von dem her wärs Tuch sicher am angenehmsten in Sachen, dass es den Oberschenkeln nicht rein kneifft, doch eine Trage wirds wohl geben die das nicht macht!!?
Aber merci für Eure Tips.
Lg
43
1,306
62
73
1,306
73
Ja, de milamai wär mit schnalle
249
@Adriana Milamai wer Full buckle aber müssdisch au probiere... ish zwar au ab Geburt aber mir pers. jez gar ned wohl.
Ich find s tuech immer na am beschte will sich das Am Mami und em Chind super apasst!
184
vo geburt bis ca 7kg Didytai (alles zum binde) & tragtuech & ringsling
7-10kg milamai (alles schnalle) & sling
10-17kg tragtuech & sling
im milamai hani nach ca 15min (ab ca 10kg) ruggeweh becho aber bis det here täglich idem treit. jetzt simer wieder bim tuech und ich träge hüt au no min 3j (16.5kg) im tuech. ich üebigsach und wänns mal drinn häsch voll praktisch 😊 ha übrigens früeh ufem rugge treit, so ab 2monet.
1,306
184
1,306
v.a zum siitlich träge nöd?
249
De Sling chame ab Geburt bes du nümm magsch träge bruche. ab geburt heschs Baby vore inne. Wenns älter esch chash uf d Site nä dases öpis xed. aber au guet vore zum abschirme.
Wenn es Tuech nimmsch wo ned z lang esch, lamped nüt an Bode 😉
Aber s muess eim natürli wohl sii.
184
0
manduca,ergobaby,babybjörn sind halt von der ergonomie her für das kind alle nicht optimal,auch wenn sie zum teil verbessert wurden.
172
@Adriana Kann dir sonst den Laden Herz an Herz in Winti empfehlen. Da kannst du auch tragis ausleihen.
1,306
ja genau hab auch an herz an herz gedacht sind ja auch wohnhaft in winti..oder dann gut betucht..danke euch!!
172
233
184
781
184
172
249
kenn si au ned. bin jez gad go google und finde xed ganz schlimm us 🙈🙈 Faschd so Babybjörn mässig 🙈🙈
781
172