Hey mely92, ich wohne zwar im kt be bin aber in 12min in solo stadt:) gratuliere zur ss! Ich werde in den nächsten tagen unser erstes kind zur welt bringen.
@Corinne warten jeden tag darauf, dass es endlich los geht. Am 30.9 würde eingeleitet werden, da unsere kleine sehr gross ist. Kunststück mami 1.88 und papi 1.95m
Nein ich bin nicht aufgeregt. Bin erstaunlicherweise ruhig. Aber hab halt schiss. Ist was anderes ob man als ärztin oder patient eine ss erlebt..Mal schauen wie s morgen aussieht. Vor 3 wochen war sie 52 cm lang.. Geb morgen kurz bescheid:)
Ok gut @corinne jetzt bin ich aufgeregt. Hab 2h geschlafen. Und könnte erbrechen so unwohl fühl ich mich. Mein mann schläft tief und fest und meinte nur: eh is ja noch nicht los gegangen. Hab dich nicht so und komm mal runter. Tsss männer:p
Ohh nei die Männer :P. Wenn de sowit isch de isch sicher au är ufgregt meh aus du ;)Wenn geihts de los? Ig hoffe nüm au zu lang. Chasch di irgentwie ablänke?
Guet verstas ja- er mues ja nid:p und es bestat d möglichkeit falls si jetzt ni so guet zuegno het asme re no chli zyt lat. Dasch de mini entscheidig. Aber das weisi erst nachm us am 10i. Mini ablenkig isch mis natel:p aber dasch nid so richtig zueverlässig:p
Huuhuu. Also üsi eileen aurelia isch am 3.10.13 um 03.44 uf d welt cho. 55 cm und 4040 g.. Geburt isch heftigst gsi ha 27 h wehe hinder mi bracht.. Aber ha spontan gebore. Wi geits euch?
Also ich schicke all denen, die bis jetzt geschrieben haben meine nr per privatnachricht. Wer will, kann soch darauf melden:) hoffe das ist für alle ok.
Hallo zämä, gratuliere zu dä Schwangerschafte u Geburte! Bi mir ligts scho chli zrügg, auso mi Tochter isch jetz de scho gli 7 Monet aut. Bi us dr Region Biel.
Hoii zeme ich ha mi scho lang nümä gmoldä di chli isch scho es wiili uf der welt si heisst lea und isch am 21.august ufd welt cho wür mich freue mal mit anderne junge mamis us de region was unterneh hender lust ufn chat im whatsapo bi ned so oft da ine online
Ja het chli länger dured isch den igleitet worde ... Gratuliere oich Allne au hender facebook oder whatsapp luege da ine sehr selte ?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
110
60
110
60
Da bin ich ja ein Zwerg (1.60) haha
Morgen ist dein Termin biste aufgeregt? Ich wünsche dir für morgen alles Gute:)
110
110
60
110
110
60
110
109
8
Ich komm auch aus SO und bin erstaunt so viele Mamis aus der Gegend kennen zu lernen
60
110
8
Ja ein Treffen fänd ich Super
110
8
Könnten ja zusammen zum Nacht essen gehen oder so?!
110
8
110
60
@libi13 mir si 3
110
60
5
110
2
60
2
22
8
22
684
8
ET isch de 12.august
und ihr ?
22
684
60
8
684
60
8
Gratuliere oich Allne au hender facebook oder whatsapp luege da ine sehr selte ?