Hoi mitenand. Mir sind im April neu uuf Rhyfelde zoge und leider kenne mr so gar niemerts da. Wür mi freue anderi Mamis kenne z lerne, zum käffele und mitenander rede und uustusche. Freu mich uuf eure Antworte
hoi tattoo, lieschtl isch jah au nöd wiit mir sind vom kanton glarus dahäne zoge. ich bi aber z rhyfelde uufgwachse, durdas ich aber no recht jung bi, händ mini alte kolleginne all no kei chind. liebi grüess
ah hesch d Schwiz chli erkundet he jaa das mit de Kollegine ohni Kinder kenni i bi 21ig und absolut die einzig mit Kind wie alt isch den dis oder dini Kinder?
Jo möhlin isch e katzesprung. Das mit de kinder kenn i au. I bin 25gi und unsi kollege im gliche alter hend no keini kinder eher die ältere. Vo mir us chön mer gern emol öpis zämme mache. Wie alt isch dis chind?
chasch gern mal verbii cho, machä immer so äbig woni es paar fraue ihlade und denn e gratis huutanalyse mache zum mal dr zuestand vo dr huut z zeige. jah isch no recht schwierig, ha aber au erscht ahgfange
Da weiss i nid genau. Han se hüt schnrll ahtroffe bim spaziere und de het si mi ebe gfrogt. Si suecht e neui stell und brucht es tagesmami für ihre sohn wo au 4mönet alt isch.hätisch intetesse? Tip top ;-) wa wei mer mache?
Jo das chön mer mache. Rhyfelde odr möhli? Hesch mer welle dini nummere und ganz name geh? No chönt ichs sust ihre de geh (kenn se do si im block nebedrah wohnt).
0792453395 Jessica Derrer. Jah kenn mi z möhli nöd so uus. Hetts en schöne park oder so?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
80
Ich wohn zwar nid in rhyfelde aber ganz in dr nöchi in Liestel und i schaff in rhyfelde...
sinder den vo neume ganz anderst do ane zoge?
grüessli
199
I wohne in Möhli mit miner junge Familie und schaffe abem November in Rhyfelde.
107
mel88, möhlin isch nätürli gad ume egg
evt. chännnt mr jah mal zämme öppis mache
80
jaa das mit de Kollegine ohni Kinder kenni i bi 21ig und absolut die einzig mit Kind
wie alt isch den dis oder dini Kinder?
199
Vo mir us chön mer gern emol öpis zämme mache. Wie alt isch dis chind?
107
107
199
Im moment schaff i noni, abem november de wieder. Mini tochter isch 11wuche alt.
80
107
199
Schaffsch du? Wo und als was?
107
199
Goht dusbildig guet miteme chline chind nebedrah?
107
199
107
199
107
199
107
199
Sind wieder zrugg in dr schwiiz.
107
199
107
199
107
199
107
199
Weli täg würde dir go?
107
199
107
199
Gäll du machsch tagesmuetter odr kennsch du öper? Kollegin suecht...
107
199
Si suecht e neui stell und brucht es tagesmami für ihre sohn wo au 4mönet alt isch.hätisch intetesse?
Tip top ;-) wa wei mer mache?
107
199
Hesch mer welle dini nummere und ganz name geh? No chönt ichs sust ihre de geh (kenn se do si im block nebedrah wohnt).
107