Seit Babybrei isst mein Baby weniger

Mein baby ist jetzt 5 1/2 Monate alt seit 2 wochen haben wir mit den brei angefangen.
seit diesem Tag habe ich das gefühl das es nicht mehr richtig ist den brei ist sie nicht ganz auf 5-10 löffel mehr nicht von der Milch trinkt sie zwischen 100-150ml hat jemand die selbe erfahrung gemacht? bin total hilflos

Kommentare

  • Hallo Dory, mini chlini isch glich alt gibe seit eim Monat brei... bi eus isches genau glich 🤭Ich ha jetzt mitem Aptamil 2 agfange und gibe no zum knabere Maispops😊Ich ha gfühl das isch alles normal essen isch halt asträngend und bruucht sini ziit ❤️
  • Also trinkt sie am Tag nor 150 ml??
  • isst dn dini chlini viel brei und went ihre s brei gish wot sie no milch?
    ahh würki maispops nimt sie dir scho?
    nanei also nei 4 mal täglich öpe 100ml-150ml und vor 2 wuche het sie 4 mal täflich 240ml aptamil Ha 1 trunke
  • Min chline isch genau glich. Sit em Brei trinkt er weniger nur no 120-150 ml pro Mahlzit. De chli isch jetzt 5 Mönet alt. Suscht het er immer ca 200ml trunke. Isch voll im Wachstumsschub, und Zahned. Wenn Zäh chömed trinkeds anschinend weniger gmäss em chinderarzt. Brüeled au immer ab und zue bim Schöppele trikt den aber wider witer, eifach nüm so vill
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum